Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici
Newsletter Infojuridic Stiri, Noutati, Articole, Dezbateri
Litigiile de munca: legislatie comentata si exemple practice

Citeste GRATUIT un Raport Special exclusiv "Litigiile de munca: legislatie comentata si exemple practice"

Adauga mai jos adresa de email si vei primi raportul in Inbox
E-JURIDIC.RO cauta meniuMeniu
Consultanta in afaceri | Manager

Acte necesare Eliberarea unui nou certificat de inmatriculare

Acte necesare


Eliberarea unui nou certificat de inmatriculare
(in urma modificarii unor date despre proprietar sau vehicul)

Documente necesare:
* Cartea de identitate a vehiculului avand aplicata folia de secretizare (original si copie)
* Fisa de inmatriculare dactilografiata si semnata de proprietar (si stampilata in cazul persoanelor juridice). Pentru modificarile care se refera la schimbarea domiciliului in cadrul aceluiasi judet sau la schimbarea motorului cu altul de o capacitate cilindrica diferita, fisa va fi vizata de organele fiscale.
* Vechiul certificat de inmatriculare si anexa acestuia cu dovada de efectuare a inspectiei tehnice periodice in termen de valabilitate. In lipsa inspectiei tehnice periodice valabile se poate da curs solicitarii fara a se inscrie nimic in anexa noului certificat de inmatriculare.
* Documentul care atesta modificarea datelor fata de cele inscrise in vechiul certificat de inmatriculare, respectiv:

33 de instrumente pentru un management de succes
33 de instrumente pentru un management de succes

Vezi detalii

Documente utile pentru Asociatiile de Proprietari
Documente utile pentru Asociatiile de Proprietari

Vezi detalii

Teste de Angajare si Selectie
Teste de Angajare si Selectie

Vezi detalii


 * actul de identitate pentru modificarea datelor persoanelor fizice (nume, prenume, domiciliu);
 * succesiune notariala in cazul atribuirii vehiculului unui membru al familiei defunctului;
 * adresa din partea persoanei juridice insotita de documente justificative privind modificarea denumirii/sediului sau formei de organizare;
 * Cartea de identitate a vehiculului avand inscrise de catre R.A.R. modificarile privind vehiculul;
* Chitanta de plata a contravalorii certificatului de inmatriculare;
* Documentul de identitate al solicitantului (original si copie);
* In cazul in care detinatorul nu se poate prezenta la ghiseu, acesta poate fi reprezentat de catre o alta persoana, pe baza unei procuri notariale speciale.
* Pentru solicitarile persoanelor juridice, mai sunt necesare si urmatoarele acte:
 * adresa inregistrata la solicitare, cu indicarea delegatului autorizat sa depuna si sa ridice documentele de circulatie;
 * copia actului de identitate al delegatului;
 * copia certificatului de inregistrare eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului.

Data aparitiei: 04 Octombrie 2007
Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Votati articolul "Acte necesare Eliberarea unui nou certificat de inmatriculare":
Rating:

Nota: 3.38 din 5 din 4 voturi


Newsletter Infojuridic Stiri, Noutati, Articole, Dezbateri
Litigiile de munca: legislatie comentata si exemple practice

Citeste GRATUIT un Raport Special exclusiv "Litigiile de munca: legislatie comentata si exemple practice"

Adauga mai jos adresa de email si vei primi raportul in Inbox

ClubJuridic.ro - intrebarea zilei

Executare silita de catre ANAF

Intrebare: Va rog un mic ajutor: Am primit ieri o scrisoare de la ANAF cu somatie de plata si titlu excutoriu pentru CAS datorat de persoane care realizeaza venituri din activitati independente, activitati agricole si asocieri fara pers. juridica. Am avut un contract cu o firma in anul 2007, am inregistrat la fisc dar nu am depus cu exceptia acelui an niciodata fise fiscale. Cu toate acestea, este scris in titlul executoriu ca termenul legal de plata sau perioada pentru care s-au calculat majorari de intarziere este pina la 26.03.2012. Eu nu am inregistrat de atunci venituri si chiar fiscul mi-a eliberat anul trecut o adeverinta in acest sens. Nu am de gind sa contest in justitie ca nu am bani de aruncat si nici nu am incredere dar nici nu doresc sa platesc aiurea sumele mari pe care mi le-au trimis fara nici o justificare a lor, fara niste detalii sau ceva. Nu am venituri, am un apartament ipotecat, ce pot sa-mi ia sau sa-mi faca? Inteleg ca au nevoie de bani dar eu am platit cit am avut, dupa ce nu am mai avut bani, nu am mai avut ce sa le platesc. Si acum, scriu de pe calculatorul unui prieten. Ei zic in titlul executoriu ca "intrucit a expirat scadenta emit acest titlu" dar nu am mai primit pina acum nimic. E normal asa ceva, sa treaca le excutare direct? In ce consta executarea ANAF? Va multumesc daca imi dati un sfat.

Raspuns: buna ziua--in anul 2008 am luat un credit de la bcr pt nevoi personale de peste 2 ani nu am mai pla... [citeste tot raspunsul aici...]

©2016 RENTROP & STRATON
Toate drepturile rezervate.
SATI
Atentie, Juristi!
Litigiile de munca: legislatie comentata si exemple practice

Conflictele de munca pot fi solutionate!

Cititi intreaga legislatie cu privire la neintelegerile si conflictele de munca!

Descarcati GRATUIT Raportul Special "Litigiile de munca: legislatie comentata si exemple practice"


Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic cu stiri, noutati, articole, dezbateri pe teme juridice