Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici
Newsletter Infojuridic Stiri, Noutati, Articole, Dezbateri
Litigiile de munca: legislatie comentata si exemple practice

Citeste GRATUIT un Raport Special exclusiv "Litigiile de munca: legislatie comentata si exemple practice"

Adauga mai jos adresa de email si vei primi raportul in Inbox
E-JURIDIC.RO cauta meniuMeniu
Consultanta in afaceri | Manager

Actiune pentru verificarea legalitatii transportului de persoane

Pentru siguranta calatorilor, Directia Rutiera si Directia Generala Antifrauda Fiscala au organizat o actiune in Bucuresti si Ilfov, in urma careia au fost aplicate 32 de sanctiuni contraventionale, in 35 de cazuri fiind constatate neconformitati in ceea ce priveste indeplinirea obligatiilor fiscale.

La data de 5 iulie a.c., in intervalul orar 07.00 - 10.00, Directia Rutiera din cadrul Inspectoratului General al Politiei Romane si Directia Generala Antifrauda Fiscala din cadrul Agentiei Nationale de Administrare Fiscala au organizat, in Bucuresti si in judetul Ilfov, o actiune pentru prevenirea si combaterea abaterilor la normele legale privind siguranta si legalitatea transportului public de persoane.

La activitatile de control au participat 13 politisti rutieri si 42 de inspectori antifrauda, fiind verificate 66 de autovehicule destinate transportului de persoane, cu capacitatea de transport mai mare de 8+1 locuri.

In urma neregulilor constatate, au fost aplicate 32 de sanctiuni contraventionale, dintre care 5 sanctiuni pentru nerespectarea capacitatii de transport, 2 pentru nerespectarea prevederilor H.G. nr. 69/2012 privind transporturile rutiere si 3 pentru neportul centurii de siguranta.

De asemenea, a fost aplicata o sanctiune pentru utilizarea telefonului mobil fara dispozitiv tip maini libere, una pentru consum de bauturi alcoolice, 18 pentru alte abateri sanctionate de legislatia rutiera si 2 pentru nerespectarea prevederilor O.U.G. nr. 28/1999, privind obligatia operatorilor economici de a utiliza aparate de marcat electronice fiscale.

In cadrul activitatilor de control, pentru conducerea unui autovehicul pe drumurile publice de catre o persoana aflata sub influenta alcoolului, politistii rutieri au retinut un permis de conducere, iar pentru defectiuni tehnice au fost retrase 3 certificate de inmatriculare.

In 35 de cazuri au fost constatate neconformitati in ceea ce priveste indeplinirea obligatiilor fiscale care decurg din prestarea activitatii de transport rutier de persoane, contra cost, efectuata prin servicii regulate.

in aceste cazuri, inspectorii antifrauda au intocmit procese-verbale si au solicitat explicatii scrise conducatorilor autovehiculelor controlate, urmand ca in perioada urmatoare sa se efectueze controale la sediile operatorilor de transport, pentru clarificarea aspectelor constatate.

Softuri de Legislatia Muncii
Softuri de Legislatia Muncii

Vezi detalii

Ghid de contabilitate pentru asociatiile de proprietari
Ghid de contabilitate pentru asociatiile de proprietari

Vezi detalii

Noul regim fiscal al cheltuielilor cu autovehicule
Noul regim fiscal al cheltuielilor cu autovehicule

Vezi detalii

Exemple:

1. Un barbat care efectua transport de persoane prin servicii regulate de transport calatori, pe ruta Bucuresti - Stefanesti, cu un autobuz, a fost depistat de politisti conducand sub influenta alcoolului (0,16 mg/l alcool pur in aerul expirat). Persoana in cauza a fost sanctionata contraventional si, ca masura complementara, s-a dispus retinerea permisului de conducere, in vederea suspendarii exercitarii dreptului de a conduce autovehicule pe drumurile publice, pentru 90 de zile.

2. Un barbat a efectuat transport de persoane prin servicii regulate, pe ruta Moreni — Bucuresti, cu un autobuz si, in urma controlului efectuat de inspectorii antifrauda, s-a constatat ca acesta nu a emis bonuri fiscale pe casa de marcat, conform prevederilor OUG 28/1999 privind obligatia operatorilor economici de a utiliza aparate de marcat electronice fiscale. Operatorul de transport a fost sanctionat contraventional cu amenda in valoare de 17.500 de lei si s-a dispus confiscarea a 398 de lei.

Astfel de actiuni vor fi organizate si in perioada urmatoare.

de
Data aparitiei: 20 Iulie 2017
Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Votati articolul "Actiune pentru verificarea legalitatii transportului de persoane":
Rating:

Nota: 5 din 5 din 1 voturi


Newsletter Infojuridic Stiri, Noutati, Articole, Dezbateri
Litigiile de munca: legislatie comentata si exemple practice

Citeste GRATUIT un Raport Special exclusiv "Litigiile de munca: legislatie comentata si exemple practice"

Adauga mai jos adresa de email si vei primi raportul in Inbox

ClubJuridic.ro - intrebarea zilei

Mostenire Legea 10/retrocedare

Intrebare: Buna ziua, Suntem 4 mostenitori ai unui imobil/spatiu de service,obtinut prin retrocedare Legea 10.Avem urmatoarele intrebari: 1.Prin contractul de inchiriere pe care-l vom intocmi ,vom instiinta fiscul de valoare totala stabilita cu ciriasul pe termen de 1 an.Contractul se va incheia cu numele celor 4 mostenitori.Valoarea chiriei se va varsa intr-un cont al unuia dintre noi. Lunar,vom imparti venitul intre cei 4 mostenitori prin OP din contul cu venituri comune in contul fiecaruia(sunt in orase diferite). Va rog sa ne comunicati pasii pe care trebuie sa-i urmam de la intocmirea contractului(cand se semneaza de toti)pana la finele anului cand se intocmeste Declaratia 220.....cred.(cu venituri din chirii)* este bine daca viram impozitul pe chirii direct din contul comun,inainte de repartitia sumei cuvenite fiecaruia? *la D 220 in rubrica venituri trecem toata valoarea/an,iar la rubrica "cheltuieli" ,cheltuielile cu impozitul(platite anticipat/rate)? *se poate adauga la aceste cheltuieli si cheltuielile cu cadastrul?sau trebuie constituia o societate:PFA.I.I.....ETC? *ce facem cu contractul dupa ce este semnat ca sa fie legal?il ducem imediat la administratia financiara/sectia persoane fizice? *daca cadastrul/cladirea este in Bucuresti contractul se inregistreaza la administratia locala secor ????,iar impozitul (fie anticipat/rate,etc) se vireaza in contul adm.locale de la Bucuresti de la contul comun,sau din contul fiecarui nostenitor? *este oare necesar sa ne constituim intr-un PFA/I.I.sau alta firma colectiva,dar cu numele fiecaruia pentru tinerea evidentei chiriei,si altor cheltuieli de diuctibile,avand in vedere ca pentru inceput contractul este incheiat pentru 5 ani.? Va multumesc anticipat

Raspuns: Inregistrati contractul la AFP unde aveti domiciliul, dar fiind mai multi coproprietari ai imobilulu... [citeste tot raspunsul aici...]

Atentie, Juristi!
Litigiile de munca: legislatie comentata si exemple practice

Conflictele de munca pot fi solutionate!

Cititi intreaga legislatie cu privire la neintelegerile si conflictele de munca!

Descarcati GRATUIT Raportul Special "Litigiile de munca: legislatie comentata si exemple practice"


Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic cu stiri, noutati, articole, dezbateri pe teme juridice