Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Newsletter Infojuridic Stiri, Noutati, Articole, Dezbateri
Litigiile de munca: legislatie comentata si exemple practice

Citeste GRATUIT un Raport Special exclusiv "Litigiile de munca: legislatie comentata si exemple practice"

Adauga mai jos adresa de email si vei primi raportul in Inbox
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
E-JURIDIC.RO cauta meniuMeniu
Consultanta in afaceri | Manager

Anunt MJ: Conditii de indeplinit pentru Consiliul de Administratie

ANUNT
privind reluarea procedurii de depunere a candidaturilor pentru posturile de membru independent si membru supleant din partea Romaniei in Consiliul de Administratie al Agentiei UE pentru Drepturi Fundamentale


1. Temeiul juridic si scopul anuntului
Conform art. 12 alin. 1 litera a din Regulamentul (CE) nr. 168/2007 privind infiintarea Agentiei pentru Drepturi Fundamentale a Uniunii Europene, astfel cum este explicitat prin  considerentul nr. 201 din acelasi Regulament, Romania trebuie sa desemneze un expert independent in Consiliul de administratie. Fiecare membru al Consiliului de administratie poate fi reprezentat de un membru supleant, conform art.12, alin. 2, al aceluiasi Regulament.

Mandatele membrilor si ale membrilor supleanti din Consiliul de administratie vor fi de cinci ani. Acestea nu pot fi reinnoite.

Detalii privind activitatea Agentiei si mandatul membrilor pot fi accesate la:

Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Consilier Taxe si Impozite pentru Contabili 12 actualizari


Rezolvati rapid si perfect legal orice problema generata de noile reglementari ce modifica in Codul fiscal 4 argumente solide pentru a va abona la Consilier – Taxe si Impozite pentru Contabili 1 Evitati garantat orice greseala fiscala din contabilitate 2 Va rezolvati rapid toate problemele de fiscalitate 3 Salvati sume importante din...

Oferta Speciala
valabila 48h

http://europa.eu/agencies/regulatory_agencies_bodies/policy_agencies/fra/index_ro.htm

2. Criteriile de selectie
Candidatii trebuie:

a) sa indeplineasca conditiile de eligibilitate enuntate in Regulamentul (CE) nr. 168/2007, respectiv:

- sa posede experienta adecvata in domeniul administratiei publice sau in organizatii din sectorul privat si cu expertiza in domeniul drepturilor fundamentale;

1 Regulamentul (CE) nr. 168/2007, considerentul 20 - Avand in vedere functiile specifice ale Agentiei, fiecare stat membru (SM) trebuie sa desemneze un expert independent in Consiliul de administratie. Avand in vedere principiile privind statutul si functionarea institutiilor nationale pentru protejarea si promovarea drepturilor omului (Principiile de la Paris), componenta acestui Consiliu trebuie sa asigure independenta Agentiei atat fata de institutiile comunitare cat si de guvernele statelor membre si sa posede cea mai vasta expertiza posibila in domeniul drepturilor omului.

- sa fie o persoana independenta, cu responsabilitati la nivel inalt intr-o institutie nationala, independenta, pentru drepturile omului sau alta organizatie din sectorul public sau privat;

b) sa aiba capacitate deplina de exercitiu;

c) sa dispuna de o buna reputatie profesionala si morala;

d) sa cunoasca la nivel aprofundat una dintre limbile oficiale ale Consiliului Europei (engleza sau franceza);

e) sa nu aiba antecedente penale.

3. Procedura de selectie

Candidatii trebuie sa transmita dosarul de candidatura la adresa de e-mail ddoce@mae.ro sau la nr. de fax - 021.319.23.67, pana la 16 noiembrie 2012, orele 16:00, ora Romaniei. Dosarul de candidatura trebuie sa contina urmatoarele documente:

a) CV-ul (model Europass);
b) copie dupa actul de identitate;
c) copii dupa actele de studii;
d) cazier judiciar;
e) cazier fiscal;

Pe baza dosarelor de candidatura si a criteriilor de evaluare Comisia de selectie va intocmi o lista scurta a candidatilor care vor fi invitati la un interviu, la o data ce va fi stabilita ulterior.

Autenticitatea actelor depuse la dosar va fi verificata la momentul invitarii la interviu a candidatilor aflati pe lista scurta.

In urma examinarii dosarelor de candidatura si a sustinerii interviului, se vor desemna persoanele care vor reprezenta Romania in Consiliul de administratie.
Pentru informatii suplimentare persoana de contact este: Inginur Rustem, secretar I,
DDOCE (tel: 021.431.14.23, e-mail: inginur.rustem@mae.ro )
Data aparitiei: 07 Noiembrie 2012
Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Votati articolul "Anunt MJ: Conditii de indeplinit pentru Consiliul de Administratie":
Rating:

Nota: 5 din 5 din 1 voturi


Newsletter Infojuridic Stiri, Noutati, Articole, Dezbateri
Litigiile de munca: legislatie comentata si exemple practice

Citeste GRATUIT un Raport Special exclusiv "Litigiile de munca: legislatie comentata si exemple practice"

Adauga mai jos adresa de email si vei primi raportul in Inbox
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

ClubJuridic.ro - intrebarea zilei

2006-rectificare si dezmembrare

Intrebare: Buna ziua Se cumpara un ap. situat intro casa cu mai multe apartamente in baza Legii 112, mai apoi se mai vind citeva ap. si citeva ramin in proprietatea statului (revendicatorul a renuntat in scris). Ap. vindute li se atribuie (in baza unei lucrari de apartamentare,verificata, aprobata de OCPI si aprobata de Primar), teren in folosinta(nu in proprietate)in cota ideala din intreg terenul aferent constructiei plus din curte si gradina. Datele se inscriu in Cartea Funciara in urma documentatiei de apartamentare aprobata inclusiv si de Primar. La scurt timp dupa vinzare Municipiul prin Primar (unitate executionala) fara a avea o hotarire si o documentatie tehnica pentru dezmembrare si rectificare din partea Consiliului Local (unitate decizionala) cere in justitie an 2006 rectificarea si dezmembrarea terenului in trei parcele in cotradictoriu cu chiriasii deviniti proprietari in baza Legii 112. Instanta (in lipsa documentatiei tehnice pentru rectificare si dezmembrare care trebuia intocmita de Consiliul Local) dispune efectuarea unei expertize dar fara sa stabileasca obiectivele acestei expertize. Expertul propune in experiza : -rectificarea CF din cauza lipsei a peste 5% din terenul identificat in expertiza de apartamentare anterioara aprobata de toate forurile abilitate , inclusiv de primar cu ocazia vinzarii, (date care au fost inscrise in CF) , -dezmebrarea in trei parcele a terenului. Instanta i-si insuseste acesta expertiza ca documentatie tehnica pentru rectificare si dezmembrare si dispune modificarea tuturor CF-urilor dar fara ca cele existente sa fie atacate sau revocate si care sunt opozabile. Atit la fod,apel si recurs instantele au refuzat sa se pronunte asupra calitatii instantei de fond de decide in locul Consiliului Local, mentinind sentinta de reectificare si dezmembrare, sentinta devenind definitiva si irevocabile. 1- Are Primarul (unitate executionala)calitate procesuala in LIPSA- Hotaririi Consiliului Local (unitate deliberativa)de a imputernici Primarul in justitie pentru rectificare si dezmembrare a terenului Statului Roman ? 2- Se poate substitui Instanta , Consiliului Local (care nu are cunostinta de acest proces)si a decide in locul Consiliului Local, rectificarea si dezmembrarea terenului statului ? 3- Expertiza efectuata (neverificata si aprobata de OCPI), in acesta speta poate sta ca documentatie tehnica pentru rectificare si dezmembrare in lipsa hotaririi Cosiliului Local (si a documentatiei care trebuia efectuata de acesta in calitate de proprietar), putindu-se opera modificari in CF-urile inscrise in baza lucrarii de apartamentare verificata, aprobata de OCPI si Primar ? 4- CF-urile existente anterior procesului care nu au fost contestate sau atacate sunt opozabile actualei sentinte ? 5- Poate Registratorul de CF sa opereze modificari tinind cont ca vechile inregistari sint opozabile si nu au fost contestate sau atacate ? Cu stima Virtej Puiu

Raspuns: Va multumesc . Cu stima Virtej Puiu... [citeste tot raspunsul aici...]

Atentie, Juristi!
Litigiile de munca: legislatie comentata si exemple practice

Conflictele de munca pot fi solutionate!

Cititi intreaga legislatie cu privire la neintelegerile si conflictele de munca!

Descarcati GRATUIT Raportul Special "Litigiile de munca: legislatie comentata si exemple practice"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016