Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici
Newsletter Infojuridic Stiri, Noutati, Articole, Dezbateri
Litigiile de munca: legislatie comentata si exemple practice

Citeste GRATUIT un Raport Special exclusiv "Litigiile de munca: legislatie comentata si exemple practice"

Adauga mai jos adresa de email si vei primi raportul in Inbox
E-JURIDIC.RO cauta meniuMeniu
Consultanta in afaceri | Manager

Asociatiile de proprietari in 2016 - legislatie si TOATE documentele obligatorii

La inceputul anului, Codul Fiscal a modificat prevederile legate de remuneratia cuvenita administratorilor. Aceasta este doar una dintre modificarile legislative cu impact asupra functionarii asociatiilor de proprietari.

Activitatea de administrare a unei asociatii de proprietari este mult mai complexa decat pare la prima vedere. Fie ca sunteti chiar Dvs. administrator, fie ca sunteti jurist al unei astfel de asociatii, aveti nevoie de un instrument de lucru pentru activitatea de zi cu zi.

 1. Ce legi reglementeaza functionarea asociatiei de proprietari?    ...detalii aici>>

2. Ce acte sunt necesare pentru infiintarea unei asociatii de proprietari?

3. Ce prevederi trebuie sa cuprinda statutul asociatiei?   ...detalii aici>>

4. Cine poate ocupa functia de presedinte al unei asociatii de proprietari?

5. Care sunt obligatiile unui administrator de bloc?

6. Care sunt obligatiile proprietarilor de apartamente?   ...detalii aici>>

Diurna legala in Romania si in strainatate
Diurna legala in Romania si in strainatate

Vezi detalii

Softuri de Legislatia Muncii
Softuri de Legislatia Muncii

Vezi detalii

Executarea silita. Ghid de aparare impotriva abuzurilor
Executarea silita. Ghid de aparare impotriva abuzurilor

Vezi detalii

7. Care sunt registrele financiar-contabile obligatorii intr-o asociatie de proprietari?   ...detalii aici>>

8. Ce este registrul de casa si cum trebuie completat?

...sunt doar o parte din intrebarile la care veti descoperi raspunsul in lucrarea Documente Utile pentru Asociatiile de Proprietari.

Pentru prima data, aveti acces la absolut toate documentele obligatorii pentru administrarea asociatiilor de proprietari, de la liste de plata si registre de casa, pana la state de plate si situatia elementelor de activ si pasiv.

Numai pe CD-ul Documente Utile pentru Asociatiile de Proprietari veti descoperi:

- informatii complete despre principalele operatiuni pe care le presupune activitatea de administrare de imobile

- toate formularele, tabelele, actele si documentele obligatorii

- intreaga legislatie care are tangenta cu domeniul administrarii

>>>Aflati mai multe informatii despre asociatiile de proprietari>>>

de
Data aparitiei: 27 Iulie 2016
Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Votati articolul "Asociatiile de proprietari in 2016 - legislatie si TOATE documentele obligatorii":
Rating:

Nota: 5 din 5 din 1 voturi


Newsletter Infojuridic Stiri, Noutati, Articole, Dezbateri
Litigiile de munca: legislatie comentata si exemple practice

Citeste GRATUIT un Raport Special exclusiv "Litigiile de munca: legislatie comentata si exemple practice"

Adauga mai jos adresa de email si vei primi raportul in Inbox

    Poate sunteti interesat si de:

    ClubJuridic.ro - intrebarea zilei

    Am nevoie de un raspuns.

    Intrebare: Buna ziua! Lucrez ca gestionar la firma x si de curand ni s-a impus sa semnam un document. Imi puteti spune daca acest document este sau contine ceva ilegal prin continutul lui? Documentul arata asa: Subsemnatul …………………………….., CNP ..........................., cetăţean român, născut la data de ................., în .............., judetul .................., cu domiciliul în .................................., posesor al C.I. seria .......... nr. ...................., eliberată de ..................................., cunoscând prevederile art. 292 Cod penal, referitoare la declaraţii nesincere date în faţa autorităţilor de stat sau publice declar următoarele: Nu am antecedente penale, nu am fost condamnat si/sau cercetat pentru infractiunile de gestiune frauduloasă, abuz de încredere, fals, uz de fals, înşelăciune, delapidare, mărturie mincinoasă, dare sau luare de mită, nu exista actiuni judiciare si extrajudiciare de orice natura in legatura cu fapte imputabile de la locurile de munca unde mi-am desfasurat activitatea pana in prezent şi îndeplinesc condiţiile prevăzute de legislaţia în vigoare pentru a avea calitatea de gestionar al firmei X cu sediul social în ........................., judeţul xxxxxxxxx. Recunosc si ma oblig prin prezenta sa respect atributiile si indatoririle de serviciu prevazute in Fisa postului, Legea 22.1969 privind angajarea gestionarilor, constituirea de garanţii şi răspunderea în legătură cu gestionarea bunurilor organizaţiilor socialiste, Regulamentul intern al societatii, procedurile de inventariere efectuate asupra gestiunii pe care o administrez si gestionez.In cazul in care voi crea prejudicii patrimoniale sau de alta natura societatii X, rezultate din nerespectarea atributiilor mele de serviciu, lipsuri in gestiune, delapidari sunt de acord ca in cazul nerezolvarii amiabile sau neacoperirii acestora din garantia gestionarului constituita in favoarea mea, acest act sa devina exigibil in intregimea lui asupra oricarei creante certe si lichide care emana de la mine si in legatura cu munca mea, iar Creditoarea X este in drept sa urmareasca pe calea executarii silite orice bunuri mobile/imobile aflate in patrimoniul meu, fără vreo opunere, fiind obligat totodata la plata cheltuielilor de executare silita. In cazul in care raporturile contractuale de munca cu X inceteaza, indiferent de motiv, prezentul act devine exigibil. In conformitate cu art. 66 din legea 36/1995, Actul autentificat de notarul public care constată o creanţă certă şi lichidă are putere de titlu executoriu la data exigibilităţii acesteia. În lipsa actului original, titlul executoriu îl poate constitui duplicatul sau copia legalizată de pe exemplarul din arhiva notarului public. Dau prezenta declaraţie pentru a servi la angajare, precum si in urmarirea oricarei creante rezultate din neindeplinirea obligatiilor mele de serviciu. Redactat şi autentificat la sediul biroului notarului public ...................., cu sediul în mun. ........................., azi data autentificării în două exemplare, autentificare în continuare. ................................. _________________ R O M Â N I A BIROUL NOTARULUI PUBLIC …………………. ………………………………. Operator de date cu caracter personal nr……………… ÎNCHEIERE DE AUTENTIFICARE NR. Anul ……….., luna ………………………., ziua … În faţa mea ……………………….., notar public, la sediul biroului, s-a prezentat: ........................., in nume propriu, în calitate de declarant care după citirea actului, a consimţit la autentificarea prezentului înscris şi a semnat toate exemplarele lui. În temeiul art.8 lit. b din Legea nr. 36/1995 SE DECLARĂ AUTENTIC PREZENTUL ÎNSCRIS S-a perceput onorariul de lei +TVA cu B.F. nr. /2011 NOTAR PUBLIC ………………………………….

    Raspuns: Documentul este legal si reprezinta declaratia dvs. pe proprie raspundere data in fata notarului,iar... [citeste tot raspunsul aici...]

    ©2017 RENTROP & STRATON
    Toate drepturile rezervate.
    SATI
    Atentie, Juristi!
    Litigiile de munca: legislatie comentata si exemple practice

    Conflictele de munca pot fi solutionate!

    Cititi intreaga legislatie cu privire la neintelegerile si conflictele de munca!

    Descarcati GRATUIT Raportul Special "Litigiile de munca: legislatie comentata si exemple practice"


    Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic cu stiri, noutati, articole, dezbateri pe teme juridice