Uniunea Nationala a Barourilor din Romania a anuntat vineri, 10 februarie 2012, ca orice comunicari publice in legatura cu operatiunile legate de punerea in functiune a Baroului Ilfov sunt realizate exclusiv prin postare pe pagina web a Baroului Ilfov, care poate fi accesata prin link-ul corespunzator, aflat pe pagina web a U.N.B.R.. Avocatii inscrisi in Tabloul Baroului Ilfov sunt avertizati sa ignore orice alte comunicari, realizate pe alte cai, inclusiv telefonice, ce se pretind a fi realizate in numele Comisiei pentru punerea in functiune a Baroului Ilfov, al Baroului Bucuresti sau al altor entitati, prin care li se solicita sa-si exercite optiuni de stabilire a sediului profesional pe raza vreunui barou sau sa transmita astfel de optiuni sau orice alte comunicari la alte adrese de email decat cea comunicata de Comisia pentru punerea in functiune a Baroului Ilfov (baroul.ilfov@unbr.ro).
Orice comunicari scrise adresate Baroului Ilfov, inclusiv, dar fara a se limita la, depunerea de candidaturi pentru organele de conducere ale Baroului Ilfov se vor face pe adresa sediului Baroului Ilfov din Bucuresti, Calea Mosilor nr. 88, sectorul 3, cod postal 030152. Comunicarile telefonice se vor face la numarul de telefon 0771-760-475 iar cele prin fax la numarul 0350-815-233, in atentia dlui. Florin Ionescu, secretar interimar al Baroului Ilfov.
Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri
Intrebare: Va rog sa ma ajutati: Ce cod CORin afara de 541408-Dispecer pot utiliza pentru sef dispecerat, un angajat care coordoneaza departamentul dispecerat din cadrul societatii noastre.
vezi AICI raspunsul specialistilor << Intrebare: In ultima sedinta de management s-a hotarat stabilirea unei proceduri ce tine de controlul bagajelor/masinilor angajatilor la iesirea din unitate, pe care sa o integram ca parte din regulamentul intern al societatii. Intrebarea mea este: exista o baza legala care da dreptul angajatorului de a intocmi aceasta procedura, cum ar putea fi ea intocmita fara a fi considerata ca un abuz.
vezi AICI raspunsul specialistilor <<