Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Newsletter Infojuridic Stiri, Noutati, Articole, Dezbateri
Litigiile de munca: legislatie comentata si exemple practice

Citeste GRATUIT un Raport Special exclusiv "Litigiile de munca: legislatie comentata si exemple practice"

Adauga mai jos adresa de email si vei primi raportul in Inbox
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
E-JURIDIC.RO cauta meniuMeniu
Consultanta in afaceri | Manager

Cadastru si publicitate imobiliara: Comunicare si online

ACT ADITIONAL nr. 2 din 4 octombrie 2012 la Protocolul de colaborare nr. 429.312/1.404/2010 incheiat intre Agentia Nationala de Cadastru si Publicitate Imobiliara si Uniunea Nationala a Notarilor Publici din Romania privind modul de efectuare a operatiunilor de publicitate imobiliara, in aplicarea Legii cadastrului si a publicitatii imobiliare nr. 7/1996, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare
Actul ational nr. 2 a fost publicat in Monitorul Oficial nr. 704 din 15 octombrie 2012



    UNIUNEA NATIONALĂ A NOTARILOR  PUBLICI DIN ROMANIA
    Nr. 3.574 din 2 octombrie 2012

    AGENTIA NATIONALĂ DE CADASTRU SI PUBLICITATE IMOBILIARĂ
    Nr. 13.955 din 1 octombrie 2012
Asociatiile de proprietari. Contabilitate, fiscalitate si contributii!
Asociatiile de proprietari. Contabilitate, fiscalitate si contributii!

Vezi detalii

Manual de Politici contabile pentru ONG
Manual de Politici contabile pentru ONG

Vezi detalii

Proceduri contabile pentru ONG
Proceduri contabile pentru ONG

Vezi detalii



    Uniunea Nationala a Notarilor Publici din Romania (UNNPR), cu sediul in municipiul Bucuresti, str. General Berthelot nr. 41, sectorul 1, reprezentata de domnul notar public dr. Dumitru Viorel Manescu, presedinte,'
    si

    Agentia Nationala de Cadastru si Publicitate Imobiliara (ANCPI), cu sediul in municipiul Bucuresti, Splaiul Independentei nr. 202 A, et. 1, sectorul 6, reprezentata de domnul Marius Arthur Ursu, director general,
    denumite in continuare parti,

    avand in vedere prevederile art. 3 alin. (3^1) si (3^2) din Legea cadastrului si a publicitatii imobiliare nr. 7/1996, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, astfel cum acestea au fost introduse prin Legea nr. 133/2012 pentru aprobarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 64/2010 privind modificarea si completarea Legii cadastrului si a publicitatii imobiliare nr. 7/1996,

    incheie urmatorul act aditional la Protocolul de colaborare nr. 429.312/1.404/2010 incheiat intre Agentia Nationala de Cadastru si Publicitate Imobiliara si Uniunea Nationala a Notarilor Publici din Romania privind modul de efectuare a operatiunilor de publicitate imobiliara, in aplicarea Legii cadastrului si a publicitatii imobiliare nr. 7/1996, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, aprobat prin Ordinul directorului general al Agentiei Nationale de Cadastru si Publicitate Imobiliara nr. 309/2010, publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 475 din 9 iulie 2010, cu modificarile si completarile ulterioare.

    ART. I
    La capitolul III "Atributiile ANCPI prin oficiile de cadastru si publicitate imobiliara", prima liniuta de la punctul 4 se modifica si va avea urmatorul continut:

    "- sa elibereze la cerere notarilor publici extrase sau, dupa caz, copii ale cartilor funciare ori certificate de sarcini. Atat cererea, cat si certificatele, extrasele si copiile pot fi transmise intre notarul public si birourile de cadastru si publicitate imobiliara prin fax, e-mail, on-line sau prin orice alta modalitate de comunicare care asigura confirmarea de primire. Eliberarea documentelor solicitate nu va fi conditionata de primirea cererilor in original. In cazul in care extrasul de carte funciara a fost transmis prin fax, e-mail, on-line, originalul acestuia va fi comunicat prin posta numai la solicitarea expresa a biroului notarial; oficiile de cadastru si publicitate imobiliara vor primi cererile de inscriere in cartea funciara si actele atasate la acestea, transmise de catre notarii publici si prin fax, e-mail sau on-line."

ART. II
    Dupa capitolul IV "Atributiile ce revin UNNPR si notarilor publici" se introduce un nou capitol, capitolul IV^1, cu urmatorul cuprins:

    "IV^1. Procedura comunicarii on-line a actelor intre notarii publici si oficiile teritoriale
    1. Dispozitii generale
    1.1. ANCPI, prin oficiile teritoriale, va asigura notarilor publici, denumiti in cuprinsul prezentului capitol utilizatori, posibilitatea inregistrarii on-line a cererilor, prin acces la modulul «Registrul General de Intrare» (RGI) al sistemului informatic.
    1.2. Accesul si retragerea dreptului de acces al notarului public la platforma informatica vor fi asigurate la cererea UNNPR. In situatia nerespectarii procedurilor de lucru convenite, ANCPI va limita accesul notarului public la platforma informatica, cu acordul prealabil al UNNPR.
    2. Acces si securitate
    Accesul notarilor publici la platforma informatica se face pe baza de parola statica sau certificat digital. Responsabilitatea actiunilor realizate in sistemul informatic, a corectitudinii datelor introduse si a efectelor juridice produse de acestea, precum si asigurarea confidentialitatii elementelor de acces in sistem apartin exclusiv utilizatorului.
Cititi Aici procedura de implementare
Data aparitiei: 16 Octombrie 2012
Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Votati articolul "Cadastru si publicitate imobiliara: Comunicare si online":
Rating:

Nota: 5 din 5 din 1 voturi


Newsletter Infojuridic Stiri, Noutati, Articole, Dezbateri
Litigiile de munca: legislatie comentata si exemple practice

Citeste GRATUIT un Raport Special exclusiv "Litigiile de munca: legislatie comentata si exemple practice"

Adauga mai jos adresa de email si vei primi raportul in Inbox
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

ClubJuridic.ro - intrebarea zilei

Este neconstituional ?

Intrebare: Cu privire la art 278 indice 1 alin 10, existenta alininiatului consider ca este NECONSTITUTIONAL, acesta ingradindu-mi acesul la justitie. Sustin acest punct de vedere pe urmatoarele considerente: Am depus o plangere penala la Pitesti pentru fapte de furt (clauza in contr. comercial de transferare a propietatii marfurilor doar in data platii contravalorii si inselaciune in conventii prin mijloace frauduloase ( emiterea a 4 B.O ce au fost refuzate la plata - mij.fraudulos cele 4 B.O.) S-au depus toate documentele ce consemneaza faptele sesizate. Org de cercetare penala NU au facut cercetari, NU exista acte procedurale, au audiat doar administratorul, existand o singura declaratie in care sunt mentionate doar aspecte priv. INSOLVENTA (la o data ulterioara fata de faptele sesizate) iar la final au propus N.U.P. Procurorul de caz a dispus N.U.P. mentionand ca motivarea a fost temenica, savarsind din punct de vedere personal ,,o exercitarea functiei cu rea credinta" sau grava neglijenta (nu exista cercetare sau acte premergatoare in dos. cu privire la faptele sesizate) iar prim proc. a constatat ca solutia este temenica si legala; Prin contestrea celor dispuse in baza art. 278 indice 1 din C.p.p., Judecatorul a hotarat ca mentine solutia ca, fiind legala si temenica.( ?? ) Alte probe noi nu mai sunt, cele existente au fost depuse toate la dos.penal insa acestea NU au fost luate in considerare si analizate. Intrebare: cum se poate contesta/sesiza abuzul comis de judecator si procuror cand soltia este DEFINITIVA, conform alin 10 din art 278 indc.1, iar CAUZA PE FOND nu a fost dedusa judecatii iar repunerea ei ,,rol" este inadmisibila in contextul legislatiei existente. O eventuala palngere penala impotriva judec. si proc. NU repune pe rol cauza spre a fi judecata in fond. Care este punctul dv de vedere, ce solutie mai existra in acest caz si ce se mai poate face in acest caz, daca astfel de situatii sunt in atentia celor abilitati in domeniu ? exista vre-o propunere legislativa din partea dv. pt, contestrea acestui alin 10 in raport cu CCR si Recursul in Interesul Legii fata de acest aliniat (se mentionat si in C.p.p.) Cu stma si deosebit respect.

Raspuns: Aliniatul respectiv a fost modificat prin Legea 202/2010, iar hotararile respective sunt definitive ... [citeste tot raspunsul aici...]

Atentie, Juristi!
Litigiile de munca: legislatie comentata si exemple practice

Conflictele de munca pot fi solutionate!

Cititi intreaga legislatie cu privire la neintelegerile si conflictele de munca!

Descarcati GRATUIT Raportul Special "Litigiile de munca: legislatie comentata si exemple practice"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016