Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici
Newsletter Infojuridic Stiri, Noutati, Articole, Dezbateri
Litigiile de munca: legislatie comentata si exemple practice

Citeste GRATUIT un Raport Special exclusiv "Litigiile de munca: legislatie comentata si exemple practice"

Adauga mai jos adresa de email si vei primi raportul in Inbox
E-JURIDIC.RO cauta meniuMeniu
Consultanta in afaceri | Manager

CECCAR 2015: Care sunt cele mai noi reglementari contabile care se aplica de la 1 ianuarie 2015?

Asa cum precizeaza Contabilul.ro, in Monitorul Oficial nr. 963 din 30 decembrie 2014 a fost dat publicitatii OMFP 1802/2014 pentru aprobarea reglementarilor contabile privind situatiile financiare anuale individuale si situatiile financiare anuale consolidate. Acesta se va aplica de la 1 anuarie 2015, data la care se abroga OMFP nr 3055/2009 si OMFP 2239/2011.

Ordinul prevede urmatoarele categorii de entitati: microentitatile, entitatile mici si entitatile mijlocii si mari.

Nu uitam faptul ca microentitatile sunt entitatile care, la data bilantului, nu depasesc limitele a cel putin doua dintre urmatoarele trei criterii:

a) totalul activelor: 350.000 euro;
b) cifra de afaceri neta: 700.000 euro;
c) numarul mediu de salariati in cursul exercitiului financiar: 10.
Diurna legala in Romania si in strainatate
Diurna legala in Romania si in strainatate

Vezi detalii

Ghid de contabilitate pentru asociatiile de proprietari
Ghid de contabilitate pentru asociatiile de proprietari

Vezi detalii

Executarea silita. Ghid de aparare impotriva abuzurilor
Executarea silita. Ghid de aparare impotriva abuzurilor

Vezi detalii




Entitatile mici sunt entitatile care, la data bilantului, nu se incadreaza in categoria microentitatilor si care nu depasesc limitele a cel putin doua dintre urmatoarele trei criterii:

a) totalul activelor: 4.000.000 euro;
b) cifra de afaceri neta: 8.000.000 euro;
c) numarul mediu de salariati in cursul exercitiului financiar: 50.

Continuarea pe Contabilul.manager.ro>>>
Data aparitiei: 22 Ianuarie 2015
Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Votati articolul "CECCAR 2015: Care sunt cele mai noi reglementari contabile care se aplica de la 1 ianuarie 2015?":
Rating:

Nota: 5 din 5 din 1 voturi


Newsletter Infojuridic Stiri, Noutati, Articole, Dezbateri
Litigiile de munca: legislatie comentata si exemple practice

Citeste GRATUIT un Raport Special exclusiv "Litigiile de munca: legislatie comentata si exemple practice"

Adauga mai jos adresa de email si vei primi raportul in Inbox

    Poate sunteti interesat si de:

    ClubJuridic.ro - intrebarea zilei

    Mostenire Legea 10/retrocedare

    Intrebare: Buna ziua, Suntem 4 mostenitori ai unui imobil/spatiu de service,obtinut prin retrocedare Legea 10.Avem urmatoarele intrebari: 1.Prin contractul de inchiriere pe care-l vom intocmi ,vom instiinta fiscul de valoare totala stabilita cu ciriasul pe termen de 1 an.Contractul se va incheia cu numele celor 4 mostenitori.Valoarea chiriei se va varsa intr-un cont al unuia dintre noi. Lunar,vom imparti venitul intre cei 4 mostenitori prin OP din contul cu venituri comune in contul fiecaruia(sunt in orase diferite). Va rog sa ne comunicati pasii pe care trebuie sa-i urmam de la intocmirea contractului(cand se semneaza de toti)pana la finele anului cand se intocmeste Declaratia 220.....cred.(cu venituri din chirii)* este bine daca viram impozitul pe chirii direct din contul comun,inainte de repartitia sumei cuvenite fiecaruia? *la D 220 in rubrica venituri trecem toata valoarea/an,iar la rubrica "cheltuieli" ,cheltuielile cu impozitul(platite anticipat/rate)? *se poate adauga la aceste cheltuieli si cheltuielile cu cadastrul?sau trebuie constituia o societate:PFA.I.I.....ETC? *ce facem cu contractul dupa ce este semnat ca sa fie legal?il ducem imediat la administratia financiara/sectia persoane fizice? *daca cadastrul/cladirea este in Bucuresti contractul se inregistreaza la administratia locala secor ????,iar impozitul (fie anticipat/rate,etc) se vireaza in contul adm.locale de la Bucuresti de la contul comun,sau din contul fiecarui nostenitor? *este oare necesar sa ne constituim intr-un PFA/I.I.sau alta firma colectiva,dar cu numele fiecaruia pentru tinerea evidentei chiriei,si altor cheltuieli de diuctibile,avand in vedere ca pentru inceput contractul este incheiat pentru 5 ani.? Va multumesc anticipat

    Raspuns: Multumesc mult!... [citeste tot raspunsul aici...]

    Atentie, Juristi!
    Litigiile de munca: legislatie comentata si exemple practice

    Conflictele de munca pot fi solutionate!

    Cititi intreaga legislatie cu privire la neintelegerile si conflictele de munca!

    Descarcati GRATUIT Raportul Special "Litigiile de munca: legislatie comentata si exemple practice"


    Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic cu stiri, noutati, articole, dezbateri pe teme juridice