Centrul de Resurse Juridice (CRJ) angajeaza asistent de program in domeniul antidiscriminarii
Atributii:
- asigura asistenta logistica a programului antidiscriminare in functie de proiectele in derulare;
- monitorizeaza legislatia nationala, europeana si internationala in domeniul non-discriminarii si drepturilor omului;
- realizeaza documentarea necesara diferitelor initiative ale CRJ in domeniul antidiscriminarii, la solicitarea managerului de program;
- indeplineste atributiile de raportare prevazute de diferitele proiecte implementate de CRJ relativ la propriile activitati derulate;
- redacteaza studii/rapoarte in domeniul non-discriminarii, la solicitarea managerului de program;
- deruleaza alte activitati specifice programului in functie de nevoi si solicitari.
Relatii de munca:
- raspunde in fata managerului programului antidiscriminare si a directorului CRJ;
- coordoneaza logistic, sau in functie de solicitari, echipe de colaboratori in proiectele CRJ in domeniul antidiscriminarii;
- comunica permanent si colaboreaza cu restul echipei CRJ.
Cerinte:
- studii superioare in domeniul stiintelor sociale (constituie avantaj studiile juridice) sau studenta/student in an terminal;
- experienta/interes dovedit in domeniul drepturilor omului (constituie avantaj experienta/interesul dovedit in domeniul antidiscriminarii, drepturilor omului si/sau incluziunii sociale/lucrul cu grupuri vulnerabile; cunoasterea si intelegerea sistemului romanesc in domeniul antidiscriminarii, drepturilor omului si/sau de asistenta si incluziune sociala);
- disponibilitate de a invata si de a se forma in domeniul antidiscriminarii si drepturilor omului.
Avantaje:
- mediu de lucru si pachet salarial atractive;
- posibilitate de invatare si formare.
Persoanele interesate sunt rugate sa trimita CV-ul si o scrisoare de intentie (maxim 1 pagina) la adresa office@crj.ro si delia@crj.ro (in CC) pana la data de 19 septembrie 2011 inclusiv.
Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri
Intrebare: Va rog sa ma ajutati: Ce cod CORin afara de 541408-Dispecer pot utiliza pentru sef dispecerat, un angajat care coordoneaza departamentul dispecerat din cadrul societatii noastre.
vezi AICI raspunsul specialistilor << Intrebare: In ultima sedinta de management s-a hotarat stabilirea unei proceduri ce tine de controlul bagajelor/masinilor angajatilor la iesirea din unitate, pe care sa o integram ca parte din regulamentul intern al societatii. Intrebarea mea este: exista o baza legala care da dreptul angajatorului de a intocmi aceasta procedura, cum ar putea fi ea intocmita fara a fi considerata ca un abuz.
vezi AICI raspunsul specialistilor <<