Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Newsletter Infojuridic Stiri, Noutati, Articole, Dezbateri
Litigiile de munca: legislatie comentata si exemple practice

Citeste GRATUIT un Raport Special exclusiv "Litigiile de munca: legislatie comentata si exemple practice"

Adauga mai jos adresa de email si vei primi raportul in Inbox
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
E-JURIDIC.RO cauta meniuMeniu
Consultanta in afaceri | Manager

Dajbog, MAI: Propunem sa devina infractiune impiedicarea politistului de a pune in aplicare o procedura legala

Purtatorul de cuvant al MAI, Monica Dajbog, a prezentat, vineri, o serie de propuneri care vizeaza intarirea autoritatii politistului prin introducerea lor in legea de functionare si organizare a Politiei, propuneri care vizeaza sanctionarea mai drastica a refuzului de legitimare, conform Agerpres.

"Impiedicarea politistului de a pune in aplicare o procedura legala, precum legitimarea sau conducerea la sectie a unui cetatean, propunem sa devina infractiune. De asemenea, propunem sa devina infractiune intrebuintarea de cuvinte ori gesturi jignitoare sau obscene la adresa politistilor", a precizat Dajbog, citat de aceeasi sursa.

In proiectul propus de MAI este prevazuta si introducerea unui mecanism prin care repetarea comiterii unor fapte, cu ignorarea avertismentului politistilor in cazul situatiilor in care se tulbura linistea locatarilor din blocuri, sa devina de asemenea infractiune.

Oficialul MAI a adaugat ca se propune sa se dea eficienta in interventia politistului in cazul acelor scandaluri, petreceri in bloc sau nunti care se fac pe strada si prin care se tulbura linistea si ordinea publica, arata Agerpres.

"Sunt situatii cand un bloc intreg suna la 112 pentru a interveni Politia, iar dupa ce acestia constata o contraventie si aplica o amenda, scandalul continua fara nicio problema. in astfel de cazuri, oamenii care au apelat la Politie au convingerea ca autoritatea statului nu se poate impune in fata unora care nu au nicio jena de a-i deranja pe toti. Vrem ca in asemenea situatii (...) fapta sa fie sanctionata penal", a precizat Dajbog.

Executarea silita. Ghid de aparare impotriva abuzurilor
Executarea silita. Ghid de aparare impotriva abuzurilor

Vezi detalii

PFA. Contributii, Taxe, Impozite si Deduceri
PFA. Contributii, Taxe, Impozite si Deduceri

Vezi detalii

Asociatiile de proprietari. Contabilitate, fiscalitate si contributii!
Asociatiile de proprietari. Contabilitate, fiscalitate si contributii!

Vezi detalii

De asemenea, informeaza aceeasi sursa, o alta propunere a MAI, trimisa deja la Ministerul Justitiei in vederea modificarii Codului penal, vizeaza cresterea pedepselor pentru ultraj, ultraj judiciar, tulburarea ordinii si linistii publice. De asemenea, pentru uciderea unui politist aflat in exercitarea atributiilor de serviciu, MAI a propus pedeapsa cu inchisoarea pe viata, a mai precizat oficialul MAI.

 

de
Data aparitiei: 09 Octombrie 2017
Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Votati articolul "Dajbog, MAI: Propunem sa devina infractiune impiedicarea politistului de a pune in aplicare o procedura legala":
Rating:

Nota: 5 din 5 din 1 voturi


Newsletter Infojuridic Stiri, Noutati, Articole, Dezbateri
Litigiile de munca: legislatie comentata si exemple practice

Citeste GRATUIT un Raport Special exclusiv "Litigiile de munca: legislatie comentata si exemple practice"

Adauga mai jos adresa de email si vei primi raportul in Inbox
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

ClubJuridic.ro - intrebarea zilei

Radierea casei scarii din CF ca bun comun accesoriu,art.52 din L.7/1996

Intrebare: Buna ziua - Un chirias cumpara in baza legii 112/1995 ap.(dintr-o casa cu 3 ap.,cu etaj)in care locuia in anul 1998 cumparind si un procent din bunurile comune conform cu suprafata ap. - Dupa cei 10 de interdicitie de vinzare si datorita neatacarii in instanta a contractului de vinzare cumparare in baza legii 10/2001 conf.art.45(5),acesta se consolideaza. - Consider ca adoua consolidare a contractului se face prin aparitia legii 1/2009. - Dupa acesta data apartamentul(intabulat) este liber de sarcini in circuitul civil si chiriasul devenit proprietar in 1998 vinde ap.in anul 2009 unui tert cu respectarea legii, iar tertul cere intocmirea unei CF colectiv cu mentionarea bunurilor comune conform contractului . -Restul imobilului este cumparat in doua etape (2001 si 2009)de un cumparator care are si calitate de mostenitor cu titlu particular(an 2007) asupra unei suprafete exprimate in mp. de teren, din imobil. - In anul 2012 cumparatorul celorlante doua ap.face o cerere de radierea din CF in baza art.52 alin.2 din Legea 7/1996, a casei scarii care duce la apartamentul proprietatea lui de la etaj si deasemenea la podul casei. - Conform legii 112/1995 art.3 stabileste bunurile comune dobindite in baza legii 112/1995 sunt podul,pivinta si alte asemantoare. - Instantele decid ca, unica casa a scarii care duce la etaj si la pod nu poate face parte din bunurile comune ale constructiei, eu raminid fara posibilitatea de a vea acces la pod pentru a putea intretine cosurile de fum si acoperisul aferent,contrar : -dec.Cutii Constitutionale 1514/2011 care statueaza ca nici o dipozitie separata nu poate face obiectul bunurilor comune. -contrar art. 546 alin.3 C.civ.(accesorium sequitur principale), - contrar art.45(2) din L.7/1996 -contrar art. 44 privind dreptul de proprietate privata din Constitutie, contrar art. 53 din Constitutiereferitoe la restrigerea exercitiul unor drepturi sau al unor libertati,fara a aduce atingere existentei dreptului. Am sesizat instantelor cele de mai sus dar se pare ca nu conteaza ce spune legea sau am dat o interpretare gresita. --Cum pot argumenta in recurs ca hotatirea celor doua instante este nelegala sau cum pot pretinde dreptul de a-mi putea intretine apartamentul, respectiv cosurile de fum si acoperisul,( bunuri comune accesorii) ? Va multumesc Virtej

Raspuns: Vad ca deja ati gasit toate argumentele potrivite. As insista pe Decizia Curtii Constitutionale nr.1... [citeste tot raspunsul aici...]

Atentie, Juristi!
Litigiile de munca: legislatie comentata si exemple practice

Conflictele de munca pot fi solutionate!

Cititi intreaga legislatie cu privire la neintelegerile si conflictele de munca!

Descarcati GRATUIT Raportul Special "Litigiile de munca: legislatie comentata si exemple practice"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016