Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Newsletter Infojuridic Stiri, Noutati, Articole, Dezbateri
Litigiile de munca: legislatie comentata si exemple practice

Citeste GRATUIT un Raport Special exclusiv "Litigiile de munca: legislatie comentata si exemple practice"

Adauga mai jos adresa de email si vei primi raportul in Inbox
E-JURIDIC.RO cauta meniuMeniu
Consultanta in afaceri | Manager

Decizia nr. 21/C din 21 aprilie 2015. Asigurarea accesului avocatilor la documentele create de instanta

Pe site-ul Uniunii Nationale a Barourilor din Romania a fost data publicitatii Decizia nr. 21/C/21.04.2015 a presedintelui Curtii de Apel Alba Iulia referitoare la asigurarea accesului avocatilor la documentele create de instanta.

Conform deciziei, se prevede faptul ca transmiterea prin email catre partile din proces, dar si catre reprezentantii legali ai acestora, a incheierilor de sedinta sau a hotararii judecatoresti se va efectua in baza unei cereri adresate de acestia.

Mai mult, se prevede faptul ca cererea va cuprinde numele partii sau al reprezentantului legal si adresa de email. Aceasta cerere se va prezenta presedintelui sau unuia dintre judecatorii completului de judecata, in vederea aprobarii.

Atentie la faptul ca se vor expedia catre parti si catre avocatii acestora doar documentele ce apartin instantei, respectiv Curtii de Apel Alba Iulia.

Mai mult, conform deciziei, se precizeaza faptul ca in continutul expedierii electronice se atrage atentia partilor ca este vorba despre un demers pur informativ care nu are valoarea unei comunicari de acte procedurale in sensul legislatiei in vigoare.
Executarea silita. Ghid de aparare impotriva abuzurilor
Executarea silita. Ghid de aparare impotriva abuzurilor

Vezi detalii

Diurna legala in Romania si in strainatate
Diurna legala in Romania si in strainatate

Vezi detalii

PFA. Contributii, Taxe, Impozite si Deduceri
PFA. Contributii, Taxe, Impozite si Deduceri

Vezi detalii



De asemenea, conform deciziei, cererile pentru eliberarea copiilor de pe hotarari sau de pe alte acte din dosar, inclusiv cu privire la fotocopierea acestora se incuviinteaza, pentru dosarele in curs de judecata, de presedintele completului de judecata sau, in lipsa acestuia, de un membru al completului.

Daca se solicita eliberarea de copii ale unor inregistrari audio sau video sau  fotografii stocate pe CD-uri, cererea va fi incuviintata pentru dosarele in curs de judecata, de presedintele completului de judecata sau, daca acesta lipseste, de un membru al completului. Pentru dosarele arhivate, cererea va fi incuviintata de presedintele instantei si va fi pusa in aplicare de personalului de specialitate informatica al instantei.

sursa: UNBR.ro
Data aparitiei: 28 Aprilie 2015
Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Votati articolul "Decizia nr. 21/C din 21 aprilie 2015. Asigurarea accesului avocatilor la documentele create de instanta":
Rating:

Nota: 5 din 5 din 1 voturi


Newsletter Infojuridic Stiri, Noutati, Articole, Dezbateri
Litigiile de munca: legislatie comentata si exemple practice

Citeste GRATUIT un Raport Special exclusiv "Litigiile de munca: legislatie comentata si exemple practice"

Adauga mai jos adresa de email si vei primi raportul in Inbox

    Poate sunteti interesat si de:

    ClubJuridic.ro - intrebarea zilei

    Paternitate

    Intrebare: Buna ziua. as vrea sa stiu ce acte sunt necesare ptr actionarea in judecata pentru stabilirea paernitatii. am fost casatorita in acte cu cineva, intre timp mi-am refacut viata cu altcineva. rezultand un copil minor. intre timp am si divortat de cel cu care am fost casatorita in acte dar din cauza ca nu au trecut 180 de zile de la hotararea de divort, copilul meu a fost trecut pe numele fostului sot iar acum trebuie sa il actionez in judecata pentru NEREUNOASTERE sa pot trece copilul pe numele meu. as dori sa stiu ce acte imi trebuiesc si ce taxe trebuie sa platesc. va multumesc

    Raspuns: va multumesc frumos ptr ajutor, o singura intrebare mai am. as avea 2 martori. trebuie sa ii specifi... [citeste tot raspunsul aici...]

    Atentie, Juristi!
    Litigiile de munca: legislatie comentata si exemple practice

    Conflictele de munca pot fi solutionate!

    Cititi intreaga legislatie cu privire la neintelegerile si conflictele de munca!

    Descarcati GRATUIT Raportul Special "Litigiile de munca: legislatie comentata si exemple practice"


    Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic cu stiri, noutati, articole, dezbateri pe teme juridice