Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici
Newsletter Infojuridic Stiri, Noutati, Articole, Dezbateri
Litigiile de munca: legislatie comentata si exemple practice

Citeste GRATUIT un Raport Special exclusiv "Litigiile de munca: legislatie comentata si exemple practice"

Adauga mai jos adresa de email si vei primi raportul in Inbox
E-JURIDIC.RO cauta meniuMeniu
Consultanta in afaceri | Manager

Dezbatere publica: Modificari in structura MJ

Hotarare pentru modificarea si completarea Hotararii Guvernului nr. 652/2009 privind organizarea si functionarea Ministerului Justitiei

In temeiul art. 108 din Constitutia Romaniei si al art. 4 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 77/2103 pentru stabilirea unor masuri privind asigurarea functionalitatii administratiei publice locale, a numarului de posturi si reducerea cheltuielilor la institutiile si autoritatile publice din subordinea, sub autoritatea sau in coordonarea Guvernului ori a ministerelor,

Guvernul Romaniei adopta  prezenta hotarare.

Articol unic – Hotararea Guvernului nr. 652/2009 privind organizarea si functionarea Ministerului Justitiei, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei nr. 443/2009, cu modificarile si completarile ulterioare, se modifica dupa cum urmeaza:

1. La articolul 6, punctul VII.7 se abroga.
Noul regim fiscal al cheltuielilor cu autovehicule
Noul regim fiscal al cheltuielilor cu autovehicule

Vezi detalii

Dreptul muncii. Anxietati ale prezentului
Dreptul muncii. Anxietati ale prezentului

Vezi detalii

Diurna legala in Romania si in strainatate
Diurna legala in Romania si in strainatate

Vezi detalii



2. La articolul 6, dupa punctul VII, se introduce un punct nou, pct. VII1, cu urmatorul cuprins:
VII1. in domeniul auditului public intern:
1. organizeaza si asigura, in conditiile legii, exercitarea activitatilor de audit public intern la nivelul ministerului;
2. asigura exercitarea activitatii de audit la unitatile subordonate ministerului si institutiile publice  din  sistemul justitiei, finantate de la bugetul de stat, pentru care ministrul justitiei are calitatea de ordonator de credite, care nu au instituit compartiment de audit public intern, in conditiile legii;
3.  coordoneaza, indruma si verifica din punct de vedere tehnic si metodologic activitatea  de audit public intern a unitatilor subordonate  si institutiilor publice  din  sistemul justitiei, finantate de la bugetul de stat, pentru care ministrul justitiei are calitatea de ordonator de credite, care au instituit compartiment de audit public intern, putand emite, in conditiile legii, norme si instructiuni obligatorii pentru aplicarea unitara a reglementarilor legale;
4.  coordoneaza, indruma si verifica din punct de vedere profesional  activitatea de audit intern desfasurata in cadrul unitatilor subordonate  si institutiilor publice  din  sistemul justitiei, finantate de la bugetul de stat, pentru care ministrul justitiei are calitatea de ordonator de credite, care au instituit compartiment de audit public intern, prin evaluari efectuate in conditiile legii atat asupra  activitatii de audit desfasurate, cat si al performantelor profesionale ale auditorilor interni;
5.  asigura activitatea de supervizare a misiunilor de audit public intern desfasurate la nivelul unitatilor subordonate  si institutiilor publice  din  sistemul justitiei, finantate de la bugetul de stat, pentru care ministrul justitiei are calitatea de ordonator de credite, care au instituit compartiment de audit format dintr-un singur auditor intern.

3. Articolul  22 se modifica si va avea urmatorul cuprins:
„Art. 22 - (1) Ministerul dispune de un aparat administrativ propriu, organizat la nivel de directii, servicii, birouri, denumite in continuare compartimente administrative, si compus din 323 de posturi, exclusiv demnitarii, posturile aferente cabinetului ministrului si cele ale Directiei de implementare a proiectelor finantate din imprumuturi externe (DIPFIE).”

4.Articolul 28 se abroga.
        
5.Anexa nr. 1 se modifica si se inlocuieste cu anexa nr. 1  la prezenta hotarare.
6.Anexa nr. 3 se modifica si se inlocuieste cu anexa nr. 2 la prezenta hotarare.  


Anexa nr. 2
(Anexa nr. 3 la Hotararea Guvernului nr. 652/2009)

UNITATILE
subordonate Ministerului Justitiei

                                                                                   

    I. Institutii publice finantate din venituri proprii si subventii acordate de la bugetul de stat Numarul maxim de posturi
    A. Institutul National de Expertize Criminalistice:                             70
    a) Laboratorul Interjudetean de Expertize Criminalistice
       Bucuresti
    b) Laboratorul Interjudetean de Expertize Criminalistice Cluj
    c) Laboratorul Interjudetean de Expertize Criminalistice Iasi
    d) Laboratorul Interjudetean de Expertize Criminalistice
       Timisoara
    B. Administratia Nationala a Penitenciarelor:                               15.076
    a) 33 de penitenciare
    b) un penitenciar pentru femei
    c) doua penitenciare pentru minori si tineri
    d) doua centre de reeducare pentru minori
    e) Şcoala Nationala de Pregatire a Agentilor de Penitenciare
       Targu Ocna
    f) Centrul de Formare si Specializare a Ofiterilor din
       Administratia Penitenciara
    g) Baza de Aprovizionare, Gospodarire si Reparatii
    h) Subunitatea de Acces, Paza si Escortare Detinuti Transferati
    i) 6 penitenciare-spital
    j) Centrul de Pregatire Sovata
    k) Complexul "Flamingo" din Eforie Sud

    II. Institutii publice finantate din venituri proprii prin
    sistemul asigurarilor sociale de sanatate, alte venituri proprii
    si din bugetul de stat, in conditiile legii
    - Spitalul "Prof. dr. Constantin Angelescu"                                    219
    - Centrul Medical de Diagnostic si Tratament Ambulatoriu                    80

    III. Unitati finantate integral de la bugetul de stat:
    1. Oficiul National al Registrului Comertului                                1.637
    - 42 de oficii ale registrului comertului de pe langa tribunale
    2. Autoritatea Nationala pentru Cetatenie                                      115
Data aparitiei: 30 Iulie 2013
Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Votati articolul "Dezbatere publica: Modificari in structura MJ":
Rating:

Nota: 5 din 5 din 1 voturi


Newsletter Infojuridic Stiri, Noutati, Articole, Dezbateri
Litigiile de munca: legislatie comentata si exemple practice

Citeste GRATUIT un Raport Special exclusiv "Litigiile de munca: legislatie comentata si exemple practice"

Adauga mai jos adresa de email si vei primi raportul in Inbox

ClubJuridic.ro - intrebarea zilei

Cale de rezolvare autorizatie constructie expirata

Intrebare: domeniul selectat pare cel mai aproape de ceea ce doresc sa aflu. in august 2010 am cumparat un apartament de la mostenitorii unui proprietar. apartamentul are balcon construit de vechiul proprietar. Proprietarul a construit balconul avand toate actele in regula, decat ca moare inainte sa declare finalizarea lucrarilor. eu cumpar apartamentul cu balcon finalizat dar cu autorizatia de constructie expirata(cred ca a expirat cumva in timpul efectuarii actelor de succesiune, mostenitorii nu s-au ingrijit de obtinerea procesului verbal de terminare a lucrarilor) Arhitectul care a realizat proiectul a venit si a constatat corectitudinea lucrarilor, a constatat ca balconul este terminat, realizat, executat (asta la cateva zile dupa ce am cumparat apartamentul - in mod logic de pe 16 septembrie pana pe 25 septembrie nu prea aveam cum sa il construiesc eu). eu acum trebuie sa vand apartamentul dar nu am acest proces de finalizare a lucrarilor pe care nu l-am primit pentru ca autorizatia este expirata si nu pot face cadastru cu balcon cu tot. exista vreo cale legala prin care eu sa nu mai iau tot procesul de certificat de urbanism, proiect si toata nebunia?! practic nu e vina nimanui, ala a murit inainte de constatarea finalizarii, mostenitorii n*au avut cum sa se ocupe ei (a expirat probabil in timpul succesiunii) iar eu l-am cumparat finalizat gata.

Raspuns: Aveti nevoie de o nota de constatare a edificarii constructiei. In acest sens, mergeti la Serviciul ... [citeste tot raspunsul aici...]

©2017 RENTROP & STRATON
Toate drepturile rezervate.
SATI
Atentie, Juristi!
Litigiile de munca: legislatie comentata si exemple practice

Conflictele de munca pot fi solutionate!

Cititi intreaga legislatie cu privire la neintelegerile si conflictele de munca!

Descarcati GRATUIT Raportul Special "Litigiile de munca: legislatie comentata si exemple practice"


Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic cu stiri, noutati, articole, dezbateri pe teme juridice