Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici
Newsletter Infojuridic Stiri, Noutati, Articole, Dezbateri
Litigiile de munca: legislatie comentata si exemple practice

Citeste GRATUIT un Raport Special exclusiv "Litigiile de munca: legislatie comentata si exemple practice"

Adauga mai jos adresa de email si vei primi raportul in Inbox
E-JURIDIC.RO cauta meniuMeniu
Consultanta in afaceri | Manager

DNA: Cerere aviz urmarire penala fost ministru

In conformitate cu prevederile legale si constitutionale, procurorul sef al Directiei Nationale Anticoruptie a transmis procurorului general al P.i.C.C.J referatul cauzei, in vederea sesizarii Presedintelui Romaniei, pentru a aprecia asupra exercitarii dreptului de a cere urmarirea penala a lui VREME VALERIAN, fost ministru al Tehnologiei Informatiei si Comunicatiilor, in legatura cu savarsirea infractiunii de abuz in serviciu daca functionarul public a obtinut pentru sine ori pentru altul un folos necuvenit.

Solicitarea Directiei Nationale Anticoruptie referitoare la efectuarea urmaririi penale fata de Vreme Valerian, la data faptei detinand o functie ministeriala, are in vedere imprejurarea ca, in acest moment, exista aspecte din care rezulta suspiciunea rezonabila ce contureaza urmatoarea stare de fapt:

In perioada septembrie 2010 - februarie 2012, Vreme Valerian, in calitate de ministru al comunicatiilor si tehnologiei informatiei, cu incalcarea dispozitiilor legale privind achizitiile publice, a incheiat cu D.Con-Net AG, lider al unei asocieri de firme, un contract ce avea ca obiect inchirierea pe o durata de 16 luni si 13 zile, cu optiune de cumparare, a drepturilor neexclusive de utilizare a produselor software Microsoft in scoli.

Acest lucru s-a intamplat in conditiile in care Acordul-cadru de furnizare nr. 32/12.08.2009 nu permitea incheierea unui astfel de contract subsecvent. 
Prin acest demers s-a cauzat, pe de o parte - un prejudiciu Ministerului Comunicatiei si Tehnologiei Informatiei, in valoare totala de 11.291.793,99 euro, iar pe de alta parte - un folos patrimonial necuvenit, in acelasi cuantum, in favoarea D.Con-Net AG.

Cererii transmise i-au fost atasate referatul intocmit de procurorii din cadrul Directiei Nationale Anticoruptie, precum si un numar de 4 volume cuprinzand copii ale dosarului de urmarire penala.

Softuri de Legislatia Muncii
Softuri de Legislatia Muncii

Vezi detalii

Executarea silita. Ghid de aparare impotriva abuzurilor
Executarea silita. Ghid de aparare impotriva abuzurilor

Vezi detalii

Dreptul muncii. Anxietati ale prezentului
Dreptul muncii. Anxietati ale prezentului

Vezi detalii



Prezenta cerere de efectuare a urmaririi penale intra sub incidenta art. 305 alin 4 din C.P.P., prin urmare, persoana fata de care s-a solicitat sesizarea pentru formularea cererii de efectuare a urmaririi penale beneficiaza de prezumtia de nevinovatie.

de
Data aparitiei: 27 Iulie 2017
Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Votati articolul "DNA: Cerere aviz urmarire penala fost ministru":
Rating:

Nota: 5 din 5 din 1 voturi


Newsletter Infojuridic Stiri, Noutati, Articole, Dezbateri
Litigiile de munca: legislatie comentata si exemple practice

Citeste GRATUIT un Raport Special exclusiv "Litigiile de munca: legislatie comentata si exemple practice"

Adauga mai jos adresa de email si vei primi raportul in Inbox

ClubJuridic.ro - intrebarea zilei

Am nevoie de ajutor? Sa se faca dreptate in acest caz.Ce este de facut?

Intrebare: Sotul a fost trimis in judecata printre altele retinandu-se ca a savarsit infractiunea prevazuta si ped. de art.8 din Legea 39/2003 rap.la art.323Cod penal anterior.Avind in vedere faptul ca infractiunea pentru care a fost trimis in judecata si condamnat atat de tribunalul Arges cat si de Curtea de Apel Pitesti pe vechiul cod penal,a fost dezincriminata sub forma ei anterioara pe noul cod.Instanta de recurs,respingand recursul ca nefondat,a procedat nelegal avand in vedere faptul ca trebuia sa aiba in vedere pentru a mentine solutiile de condamnare in raport de art.323Cod Penal anterior -text care nu mai exista,cererea noastra de schimbare a incadrari juridice(noul cod,legea cea mai favorabila).Nefacand acest lucru prin respingerea recursului a ramas condamnat pentru o infractiune care a fost dezincriminata. A fost pusa in aplicare condamnarea pentru fapte savarsite sub legea veche, dar nu mai sunt prevazute de legea noua acele fapte.Ce este de facut ?Astept raspuns.Va multumesc.

Raspuns: Pentru a vorbi de dezincriminare in aceste conditii, este necesar ca grupul organizat sa fi fost con... [citeste tot raspunsul aici...]

Atentie, Juristi!
Litigiile de munca: legislatie comentata si exemple practice

Conflictele de munca pot fi solutionate!

Cititi intreaga legislatie cu privire la neintelegerile si conflictele de munca!

Descarcati GRATUIT Raportul Special "Litigiile de munca: legislatie comentata si exemple practice"


Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic cu stiri, noutati, articole, dezbateri pe teme juridice