Va informam asupra lansarii unui produs editorial de exceptie. Este ghidul practic pe care specialistii din domeniul juridic l-au asteptat de mult timp.
Ghidul "Fiscalitatea si contabilitatea societatilor civile profesionale de avocati si a cabinetelor de avocatura. Editia 2014" se adreseaza societatilor profesionale de avocati, avocatilor din societatile profesionale de avocati, cabinetelor individuale de avocati si nu numai!
Care sunt beneficiile majore pe care s-au concentrat autorii Rentrop&Straton in realizarea acestui ghid de exceptie:
1. Facilitarea activitatii dvs din sfera fiscal-contabila
2. Veti elimina stresul produs de obligatiile fiscal-contabile ce va revin
3. Veti face o economie impresionanta de timp si de energie
4. Veti evita greselile de aplicare a legislatiei fiscal-contabile
5. Veti evita conflictele cu reprezentantii ANAF.
Ganditi-va la o singura amenda pe care o puteti lua, din multele existente. Acum va invitam sa luati aceasta suma si sa o restrangeti, pentru ca apoi sa o transformati in investitia cea mai inteligenta pentru acest an care se anunta dificil din toate punctele de vedere!
Aflati totul despre cateva dintre cele mai fierbinti teme de interes in lumea juridica:
Modalitatea de declarare a obligatiilor fiscale
Deductibilitatea cheltuielilor efectuate
Contributia la sistemul asigurarilor sociale de sanatate
Inregistrarea in scopuri de TVA
Drepturi de asigurari sociale
Contabilitatea societatilor civile profesionale de avocati si a cabinetelor individuale de avocatura.
Oferta speciala, de lansare AICI >>> Aflati parerile specialistilor, cuprinsul lucrarii si cand va ajunge un exemplar la dvs >>>
Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri
Intrebare: Va rog sa ma ajutati: Ce cod CORin afara de 541408-Dispecer pot utiliza pentru sef dispecerat, un angajat care coordoneaza departamentul dispecerat din cadrul societatii noastre.
vezi AICI raspunsul specialistilor << Intrebare: In ultima sedinta de management s-a hotarat stabilirea unei proceduri ce tine de controlul bagajelor/masinilor angajatilor la iesirea din unitate, pe care sa o integram ca parte din regulamentul intern al societatii. Intrebarea mea este: exista o baza legala care da dreptul angajatorului de a intocmi aceasta procedura, cum ar putea fi ea intocmita fara a fi considerata ca un abuz.
vezi AICI raspunsul specialistilor <<