Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Newsletter Infojuridic Stiri, Noutati, Articole, Dezbateri
Litigiile de munca: legislatie comentata si exemple practice

Citeste GRATUIT un Raport Special exclusiv "Litigiile de munca: legislatie comentata si exemple practice"

Adauga mai jos adresa de email si vei primi raportul in Inbox
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
E-JURIDIC.RO cauta meniuMeniu
Consultanta in afaceri | Manager

Guvernul pregateste noi proiecte costisitoare in parteneriat public-privat

Guvernul Romaniei a anuntat pregatirea a opt proiecte de investitii strategice.

Printr-o Hotarare de Guvern Comisia Nationala de Strategie si Prognoza a primit puterea de a atribui investitii strategice realizate prin parteneriatul public-privat. Autoritatile de la Bucuresti ignora astfel posibilitatea accesarii fondurilor europene pentru dezvoltarea tarii.

Cele 8 mari proiecte gandite de Guvern sunt:

1. Amenajarea raurilor Arges si Dambovita pentru navigatie

Principalul scop al obiectivului de investitii este amenajarea complexa a raurilor Arges si Dambovita, in principal pentru transportul de marfuri si pasageri, prin realizarea unei cai navigabile intre Bucuresti si Dunare. De asemenea, sunt avute in vedere si alte beneficii, respectiv producerea de energie electrica, irigatii, protectia impotriva inundatiilor, turism, piscicultura, ecologizare.
Obiectivul face parte din reteaua europeana de transport si va genera dezvoltarea economica pe termen lung a intregii regiuni de la sudul municipiului Bucuresti, inclusiv prin construirea unui port.


2. Construirea aeroportului Bucuresti Sud

Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
202 Modele de fise de post actualizate conform GDPR


ACTUALIZATE conform Noului GDPR Scapati de stresul controlului Va oferim 202 modele de fise de post redactate impecabil EDITABILE si conforme noului COR & GDPR Atentie Cand vine vorba despre fise de post stiti bine Trebuie sa fie in deplina conformitate cu Regulamentul General privind Protectia Datelor Personale GDPR –...

Oferta Speciala
valabila 48h

Supraaglomerarea aeroportului  Henri Coanda - Otopeni impune construirea unui nou aeroport, in zona de sud a Bucurestiului, atat pentru pasageri, cat si pentru marfuri.
Aeroportul din zona de sud a Bucurestiului va putea deveni un punct de tranzit in deplasarile pasagerilor catre regiunile Asia – Pacific, cat si Europa - America.
Dimensiunea Aeroportului Bucuresti Sud va trebui proiectata pentru un trafic de aproximativ 30 de milioane de pasageri, pe o suprafata desfasurata de maxim 600 ha si sa fie dotat cu cel putin doua terminale. In masura in care se vor identifica asemenea suprafete la autoritatile locale, acestea pot participa la constituirea societatii de proiect.
Accesul la acest aeroport se va face si pe noua autostrada Bucuresti-Alexandria-Craiova si pe centura Bucurestiului, care este prevazuta sa treaca in apropiere, cat si pe noua magistrala de metrou Bragadiru-Piata Unirii.


3. Canalul magistral Siret – Baragan

Asigurarea surselor de apa pentru executarea unor sisteme de irigatii ar crea posibilitatea irigarii unor suprafete de  475.000 ha, din care cca. 80% fara sisteme de pompare.
Canalul ar trebui sa aiba o lungime totala de 190 de kilometri, din care primul tronson amplasat pe teritoriul judetului Vrancea, care are o lungime de 50 km si din care s-au inceput lucrari pe 11 km din care 5,7 km sunt deja functionali. Al doilea tronson, cu o lungime de 140 km, traverseaza judetele Buzau si Ialomita, pana la acumularea Dridu.


4. Constructia in parteneriat public – privat a unei fabrici de mijloace de transport electrice

Constructia unei fabrici de autovehicule si autobuze electrice in parteneriat public privat in Romania ar face posibila punerea in practica a acestor deziderate mult mai usor si cu costuri mult mai mici, prin dezvoltarea de noi metode de gandire, implicit de noi tehnologii pentru realizarea de vehicule cu propulsie alternativa, care in prezent inca se confrunta cu constrangeri tehnice (gama limitata de autovehicule si autobuze, costuri mari ale investitiilor in constructia acestora, ceea ce determina si costul mare al acestora, lipsa infrastructurii publice de incarcare a acumulatorilor, performante uneori sub asteptari ale mijloacelor de transport, etc.).
Suprafata necesara pentru acest obiectiv, respectiv pentru hale, depozite si piste de incercare, este de minim 10 ha.
Se are in vedere localizarea acestui obiectiv intr-o zona mai putin dezvoltata, dar in apropiere de Bucuresti, respectiv pe o raza de cel mult 100 km.


5. Construirea si operarea in parteneriat public – privat a unei banci nationale de sange, plasma umana si celule stem

Proiectul are in vedere realizarea unei banci publice nationale de sange, plasma umana si celule stem si dezvoltarea/construirea a minimum zece centre regionale pentru transfuzii sanguine
Aceasta solutie este avuta in vedere in contextul in care, in ultimul an, Romania s-a confruntat cu dificultati in asigurarea derivatelor din plasma, in special de imunoglobulina.
De asemenea, este cunoscut faptul ca in sistemul sanitar exista frecvent dificultati majore in asigurarea cantitatilor de sange uman pentru transfuzii, precum si un acces limitat la terapiile pe baza de celule stem.


6. Spitalul regional Timisoara

Un alt spital regional se va construi in municipiul Timisoara si va deservi partea de vest a tarii. Este cea mai buna solutie pentru asigurarea unui acces echitabil al populatiei la servicii medicale de calitate.
La fel ca celelalte spitale regionale care urmeaza sa se construiasca, acesta va fi un spital clinic organizat cu o structura de specialitati, cu o platforma complexa de investigatii si interventii terapeutice clinice si paraclinice, care va asigura asistenta medicala pentru cazurile medicale complexe.
Spitalul din Timisoara va fi dotat cu heliport si elicopter pentru urgente, precum si cu clinici de specialitate si centre de cercetare dotate corespunzator.


7. Spitalul regional Braila-Galati

In regiunea de est a tarii, intre orasele Galati si Braila se va construi un alt spital regional, cu o capacitate de aproximativ 800-1000 de paturi.
Si acest spital va fi organizat clinic, cu o structura de specialitati, avand o platforma complexa de investigatii si interventii terapeutice clinice si paraclinice, care va asigura asistenta medicala pentru cazurile medicale complexe.
Spitalul din zona Braila-Galati va fi dotat cu heliport si elicopter pentru urgente, precum si cu clinici de specialitate si centre de cercetare dotate corespunzator.


8. Un nou complex  turistic  pentru schi in masivul Fagaras

Existenta infrastructurii necesare pentru practicarea sporturilor de iarna pe ambii versanti ai masivului Fagaras, amplasarea in mijlocul tarii,  cat si apropierea de numeroase destinatii turistice si culturale precum cele din Sibiu, Curtea de Arges, Cetatea Poenari, Transfagarasan fac aceasta zona foarte atractiva.
Se are in vedere realizarea a 150 km partii de schi, cu instalatiile aferente (telegondola, telescaun, instalatie cablu etc.) si dezvoltarea unor statiuni la cota 700 m, la baza partiilor de schi si sanie, cu  capacitati de cazare de peste  50.000 de locuri, turistii avand posibilitatea sa foloseasca mijloacele de transport personale in zona domeniului de schi.

de

Data aparitiei: 03 Iulie 2018
Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Votati articolul "Guvernul pregateste noi proiecte costisitoare in parteneriat public-privat":
Rating:

Nota: 5 din 5 din 1 voturi


Newsletter Infojuridic Stiri, Noutati, Articole, Dezbateri
Litigiile de munca: legislatie comentata si exemple practice

Citeste GRATUIT un Raport Special exclusiv "Litigiile de munca: legislatie comentata si exemple practice"

Adauga mai jos adresa de email si vei primi raportul in Inbox
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

    Poate sunteti interesat si de:

    ClubJuridic.ro - intrebarea zilei

    Se poate

    Intrebare: Se poate de la hotararea din prima instanta ,sa- mi puna imobilul in vanzare, daca eu am domiciliul in stainatate si somatia de plata a venit pe adresa de la imobilul din tara?Eu la acel imobil am avut numai un domiciliu provizoriu de un an,iar in instanta am dat domiciliul din strainatate si cel ales la aparator. va multumesc

    Raspuns: Aveati posibilitatea sa promovati o contestatie la executare si anularea tuturor formelor de executa... [citeste tot raspunsul aici...]

    Atentie, Juristi!
    Litigiile de munca: legislatie comentata si exemple practice

    Conflictele de munca pot fi solutionate!

    Cititi intreaga legislatie cu privire la neintelegerile si conflictele de munca!

    Descarcati GRATUIT Raportul Special "Litigiile de munca: legislatie comentata si exemple practice"


    Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016