Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Newsletter Infojuridic Stiri, Noutati, Articole, Dezbateri
Litigiile de munca: legislatie comentata si exemple practice

Citeste GRATUIT un Raport Special exclusiv "Litigiile de munca: legislatie comentata si exemple practice"

Adauga mai jos adresa de email si vei primi raportul in Inbox
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
E-JURIDIC.RO cauta meniuMeniu
Consultanta in afaceri | Manager

HOTARARE nr. 43 din 6 mai 2015 privind modificarea si completarea Regulamentului Camerei Deputatilor

 HOTARARE nr. 43 din 6 mai 2015 privind modificarea si completarea Regulamentului Camerei Deputatilor
EMITENT: CAMERA DEPUTATILOR

PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 313 din 7 mai 2015

  Camera Deputatilor adopta prezenta hotarare.

    ART. I
    Regulamentul Camerei Deputatilor, aprobat prin Hotararea Camerei Deputatilor nr. 8/1994, republicat in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 762 din 13 noiembrie 2012, cu modificarile si completarile ulterioare, se modifica si se completeaza dupa cum urmeaza:

Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
202 Modele de fise de post actualizate conform GDPR


ACTUALIZATE conform Noului GDPR Scapati de stresul controlului Va oferim 202 modele de fise de post redactate impecabil EDITABILE si conforme noului COR & GDPR Atentie Cand vine vorba despre fise de post stiti bine Trebuie sa fie in deplina conformitate cu Regulamentul General privind Protectia Datelor Personale GDPR –...

Oferta Speciala
valabila 48h

    1. La articolul 7, alineatul (2) se modifica si va avea urmatorul cuprins:
    "(2) Comisia de validare propune validarea mandatelor deputatilor ale caror dosare sunt complete si constata ca alegerea respectivilor deputati a fost facuta in conformitate cu prevederile legale."

    2. La articolul 10, alineatul (2) se modifica si va avea urmatorul cuprins:
    "(2) Validarea sau invalidarea mandatelor de deputat se face cu votul majoritatii deputatilor prezenti."

    3. Dupa articolul 11 se introduce un nou articol, articolul 11^1, cu urmatorul cuprins:
    "Art. 11^1. - (1) Dupa intrunirea legala a Camerei Deputatilor si validarea mandatului, fiecare deputat este obligat sa depuna declaratia de avere si declaratia de interese, potrivit legii.
    (2) Deputatii alesi ca urmare a organizarii unor alegeri partiale au obligatia sa depuna declaratia de avere si declaratia de interese la inceputul mandatului si dupa validare, potrivit legii.
    (3) Deputatii au obligatia de a depune declaratia de avere si declaratia de interese la inceputul si la incetarea mandatului, inclusiv daca aceasta are loc inainte de termen.
    (4) Declaratia de avere si declaratia de interese se completeaza personal, se dateaza, se semneaza olograf si se depun la persoana desemnata in acest scop de secretarul general al Camerei Deputatilor, care elibereaza dovada de primire.
    (5) Declaratia de avere si declaratia de interese se publica pe site-ul Camerei Deputatilor, potrivit legii.
    (6) Deputatii au obligatia de a actualiza anual declaratia de avere si declaratia de interese, in conditiile legii."

    4. La articolul 12, alineatul (1) se modifica si va avea urmatorul cuprins:  ... continuarea pe Monitorul Juridic.ro
Data aparitiei: 11 Mai 2015
Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Votati articolul "HOTARARE nr. 43 din 6 mai 2015 privind modificarea si completarea Regulamentului Camerei Deputatilor":
Rating:

Nota: 5 din 5 din 1 voturi


Newsletter Infojuridic Stiri, Noutati, Articole, Dezbateri
Litigiile de munca: legislatie comentata si exemple practice

Citeste GRATUIT un Raport Special exclusiv "Litigiile de munca: legislatie comentata si exemple practice"

Adauga mai jos adresa de email si vei primi raportul in Inbox
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

ClubJuridic.ro - intrebarea zilei

Debit indemnizatie persoana cu handicap

Intrebare: Prezentarea situatiei: prin hotararea comisiei pentru evaluarea persoanelor cu handicap din X (oras), mama mea a fost declarata cu handicap grav, gradul I, avand Alzheimer. Din data de 1 martie 2009 i-am mutat dosarul de la X (oras) in Y (oras). Am primit o adresa de la Directia de Asistenta si protectie Sociala cum ca cu data de 1 martie mama nu va mai figura la X. In noiembrie 2009 mama mea a decedat, am instiintat DGASPC (Y) de acest fapt si s-au sistat prestatiile sociale de care beneficia. Saptamana trecuta ma suna o doamna de la DGASPC X (oras) care-mi spune ca pentru ca eu, ca fiica, nu am anuntat directia ca mama a fost mutata la Y (oras), ei au livrat pe card in continuare indemnizatia de persoana de handicap de la 01.03.2009 pana in prezent. Ca atare, eu ar trebui sa platesc in jur de 9.000 de lei. Pe cardul mamei pe care nu l-am inchis nu stiam ca trebuie sa fac acest lucru in mod expres, sunt in jur de 4.000 de lei, pe care eu nu pot sa-i scot deoarece trebuie sa fac succesiune si nici cei care i-au livrat nu pot sa-i ia inapoi. Intrebarea mea este: eu am o adresa din partea unei directii de protectie sociala care se pare ca tine de municipiu, e in subordinea Consiliului Local X  (oras), prin care mi se confirma ca mama nu mai este in evidenta lor. Nu trebuiau acestia sa-i anunte pe cei de directia generala judeteana de acest lucru? SI alta intrebare: care ar fi termenul de prescriptie in acest caz si unde as putea gasi acest lucru?

Raspuns: Cred ca totusi costurile ocazionate de suplimentarea certificatului de mostenitor vor fi mult mult m... [citeste tot raspunsul aici...]

Atentie, Juristi!
Litigiile de munca: legislatie comentata si exemple practice

Conflictele de munca pot fi solutionate!

Cititi intreaga legislatie cu privire la neintelegerile si conflictele de munca!

Descarcati GRATUIT Raportul Special "Litigiile de munca: legislatie comentata si exemple practice"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016