Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Newsletter Infojuridic Stiri, Noutati, Articole, Dezbateri
Litigiile de munca: legislatie comentata si exemple practice

Citeste GRATUIT un Raport Special exclusiv "Litigiile de munca: legislatie comentata si exemple practice"

Adauga mai jos adresa de email si vei primi raportul in Inbox
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
E-JURIDIC.RO cauta meniuMeniu
Consultanta in afaceri | Manager

HOTARARE nr. 564 din 19 iunie 2008 pentru modificarea si completarea Regulamentului de organizare si functionare a Consiliului Superior al Magistraturii

HOTARARE nr. 564 din 19 iunie 2008 pentru modificarea si completarea Regulamentului de organizare si functionare a Consiliului Superior al Magistraturii, aprobat prin Hotararea Plenului Consiliului Superior al Magistraturii nr. 326/2005

In temeiul prevederilor art. 133 alin. (5) si (7) din Constitutia Romaniei, republicata, si ale art. 23 alin. (1) din Legea nr. 317/2004 privind Consiliul Superior al Magistraturii, republicata, cu modificarile ulterioare, avand in vedere dispozitiile art. 38 alin. (1) din Legea nr. 317/2004, republicata, cu modificarile ulterioare,

Plenul Consiliului Superior al Magistraturii hotaraste:

Art. I

Regulamentul de organizare si functionare a Consiliului Superior al Magistraturii, aprobat prin Hotararea Plenului Consiliului Superior al Magistraturii nr. 326/2005, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 867 din 27 septembrie 2005, cu modificarile si completarile ulterioare, Monitorul Oficial nr. 252 din 15 Aprilie 2009 se modifica si se completeaza dupa cum urmeaza:

1.La articolul 9, dupa alineatul (3) se introduce un nou alineat, alineatul (4), cu urmatorul cuprins:

"(4) Stabilirea atributiilor si responsabilitatilor individuale se face astfel incat sa se asigure echilibrul functional al Consiliului, analizandu-se si optiunea exprimata de fiecare membru permanent."

2.La articolul 15, alineatul (3) se modifica si va avea urmatorul cuprins:

Manual de Politici contabile pentru ONG
Manual de Politici contabile pentru ONG

Vezi detalii

Protectia Datelor cu Caracter Personal
Protectia Datelor cu Caracter Personal

Vezi detalii

PFA. Contributii, Taxe, Impozite si Deduceri
PFA. Contributii, Taxe, Impozite si Deduceri

Vezi detalii

"(3) Verificarea aspectelor semnalate se efectueaza prin intermediul Inspectiei judiciare."

3.La articolul 15, dupa alineatul (3) se introduc patru noi alineate, alineatele (4) - (7), cu urmatorul cuprins:

"(4) In urma efectuarii verificarilor, Inspectia judiciara intocmeste un raport, care, inainte de a fi prezentat Plenului, se comunica judecatorului sau procurorului vizat, pentru a lua cunostinta de material si, eventual, pentru a formula obiectii.

(5) Judecatorul sau procurorul in legatura cu care se efectueaza verificarile este invitat sa participe la sedinta Plenului in cadrul careia se discuta raportul intocmit de Inspectia judiciara.

(6) In functie de cele constatate, precum si de sustinerile judecatorului sau procurorului, in cazul in care acesta participa la sedinta, Plenul dispune masurile care se impun si asigura publicarea acestora pe site-ul Consiliului.

(7) In situatia in care se constata ca anumite aspecte retinute de Inspectia judiciara excedeaza atributiilor Consiliului, Plenul dispune sesizarea organelor competente sa ia masurile corespunzatoare."

4.Articolul 191 se abroga.

5.La articolul 21, dupa punctul 2 se introduce un nou punct, punctul 21, cu urmatorul cuprins:

"21. revoca din functia de conducere judecatorii si procurorii, pentru motivele prevazute de art. 51 alin. (2) din Legea nr. 303/2004, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;"

6.Dupa articolul 21 se introduce un nou articol, articolul 211, cu urmatorul cuprins:

"Art. 211

(1) Revocarea din functia de conducere a judecatorilor si procurorilor pentru motivul prevazut la art. 51 alin. (2) lit. b) din Legea nr. 303/2004, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, se face in baza verificarilor efectuate de Inspectia judiciara.

(2) In urma verificarilor efectuate la instanta sau parchet, Inspectia judiciara intocmeste un raport pe care il prezinta sectiei corespunzatoare.

(3) Dupa primirea raportului, presedintele sectiei corespunzatoare fixeaza un termen pentru dezbaterea acestuia, dispunand citarea judecatorului sau, dupa caz, a procurorului cu functie de conducere si comunicarea raportului, in vederea luarii la cunostinta si, eventual, pentru a formula obiectii.

(4) Judecatorul sau procurorul prezent la sedinta sectiei are dreptul sa solicite administrarea de probe in aparare.

(5) La termenul fixat, sectia corespunzatoare dezbate raportul si eventualele obiectii formulate de judecatorul sau procurorul cu functie de conducere.

(6) In situatia in care se constata exercitarea necorespunzatoare a atributiilor manageriale privind organizarea eficienta, comportamentul si comunicarea, asumarea responsabilitatilor si aptitudinile manageriale, sectia corespunzatoare dispune revocarea judecatorului sau procurorului din functia de conducere.

(7) Hotararea se redacteaza in termen de 20 de zile de la pronuntare si se comunica de indata judecatorului sau procurorului revocat din functia de conducere.

(8) Hotararea sectiei Consiliului poate fi atacata cu contestatie la Plen, in termen de 5 zile de la comunicare.

(9) Hotararea Plenului poate fi atacata cu recurs la Sectia de contencios administrativ si fiscal a Inaltei Curti de Casatie si Justitie. Dispozitiile art. 20 se aplica in mod corespunzator."

7.Articolul 25 se abroga.

8.La articolul 34, alineatul (1) se modifica si va avea urmatorul cuprins:

"Art. 34

(1) Hotararea sectiei Consiliului prin care s-a solutionat actiunea disciplinara se motiveaza si se redacteaza, in mod obligatoriu, in termen de cel mult 20 de zile de la pronuntare si se comunica de indata, in scris, judecatorului sau procurorului. Comunicarea hotararii este asigurata de grefa sectiilor in materie disciplinara."

9.La articolul 34, dupa alineatul (5) se introduce un nou alineat, alineatul (6), cu urmatorul cuprins:

"(6) In cazul in care s-a dispus excluderea din magistratura a unui judecator sau a unui procuror, hotararea irevocabila se transmite Presedintelui Romaniei, in vederea emiterii decretului de eliberare din functie."

10.Articolul 35 se abroga.

11.Dupa articolul 36 se introduc doua noi articole, articolele 361 si 362, cu urmatorul cuprins:

"Art. 361

(1) In situatia prevazuta la art. 30 alin. (6), daca exista indicii privind incalcarea normelor de conduita reglementate de Codul deontologic al judecatorilor si procurorilor, aprobat prin Hotararea Consiliului Superior al Magistraturii nr. 328/2005, comisia de disciplina sesizeaza de indata, din oficiu, prin aceeasi rezolutie, sectia corespunzatoare a Consiliului.

(2) De asemenea, Inspectia judiciara sesizeaza de indata sectia corespunzatoare a Consiliului, daca, din verificarea prealabila efectuata potrivit art. 21 pct. 6, rezulta indicii privind incalcarea normelor de conduita reglementate de Codul deontologic al judecatorilor si procurorilor. In cursul verificarii prealabile, judecatorul sau procurorul in cauza are dreptul de a fi ascultat si de a formula apararile pe care le considera necesare.

(3) Dupa primirea sesizarii, presedintele sectiei Consiliului fixeaza de indata termenul pentru solutionarea sesizarii si dispune incunostintarea judecatorului sau, dupa caz, a procurorului, caruia i se comunica, in copie, actul de sesizare.

(4) Incunostintarea judecatorului sau a procurorului este obligatorie si se face cu cel putin 15 zile inaintea termenului stabilit conform alin. (3).

(5) Judecatorul sau procurorul poate fi asistat sau reprezentat de un avocat.

(6) Judecatorul sau procurorul ori, dupa caz, avocatul acestuia, au dreptul sa ia cunostinta de toate actele dosarului si pot solicita administrarea de probe in aparare.

(7) Sectia Consiliului poate dispune, din oficiu, administrarea oricaror probe necesare solutionarii sesizarii.

Art. 362

(1) La solutionarea sesizarii nu pot participa membrii comisiei de disciplina. Membrii sectiei Consiliului delibereaza in secret asupra sesizarii.

(2) Daca sesizarea comisiei de disciplina este intemeiata, sectia constata, prin hotarare, incalcarea normelor de conduita reglementate de Codul deontologic al judecatorilor si procurorilor.

(3) Daca sesizarea nu este intemeiata, sectia Consiliului o respinge prin hotarare.

(4) Constatarea incalcarii normelor de conduita reglementate de Codul deontologic al judecatorilor si procurorilor poate fi facuta numai daca sectia Consiliului a fost sesizata in termen de cel mult un an de la data savarsirii acesteia.

(5) Hotararea se redacteaza in termen de 20 de zile de la pronuntare si se comunica de indata judecatorului sau procurorului.

(6) Hotararea sectiei Consiliului poate fi atacata cu contestatie la Plen, in termen de 5 zile de la comunicare.

(7) Hotararea Plenului poate fi atacata cu recurs la Sectia de contencios administrativ si fiscal a Inaltei Curti de Casatie si Justitie. Dispozitiile art. 20 se aplica in mod corespunzator.

(8) Dupa ce hotararea sectiei a ramas irevocabila, persoanei care a formulat sesizarea cu privire la conduita judecatorului sau procurorului i se comunica, in scris, modul in care a fost solutionata sesizarea.

(9) Hotararea sectiei Consiliului prin care se constata incalcarea normelor de conduita reglementate de Codul deontologic al judecatorilor si procurorilor, ramasa irevocabila, se depune la dosarul profesional al judecatorul sau procurorului."

12.Dupa capitolul VI se introduce un nou capitol, capitolul VI1, continand cincisprezece noi articole, articolele 411-4115 cu urmatorul cuprins:

" CAPITOLUL VI1: Comisiile si colectivele de lucru ale Consiliului

Art. 411

(1) In cadrul Consiliului se infiinteaza comisii pe domenii de activitate.

(2) Comisiile au rol consultativ pentru Plenul si sectiile Consiliului.

(3) Numarul, denumirea, componenta nominala, domeniul de activitate si atributiile comisiilor se stabilesc prin hotarare a Plenului Consiliului.

Art. 412

(1) Comisiile sunt formate din cel putin 3 membri ai Consiliului.

(2) Un membru al Consiliului poate face parte din cel mult 3 comisii.

(3) La stabilirea componentei nominale a comisiilor se tine cont de statutul membrilor Consiliului si de atributiile pe care le exercita, in scopul asigurarii echilibrului functional.

(4) Presedintele si vicepresedintele Consiliului pot face parte din comisii si pot participa la lucrarile oricarei comisii.

Art. 413

(1) La lucrarile comisiilor participa, cu caracter permanent, reprezentanti ai Inspectiei judiciare si ai compartimentelor de specialitate din aparatul propriu al Consiliului, ale caror atributii sunt in conexiune cu specificul activitatii fiecarei comisii.

(2) Reprezentantii Inspectiei judiciare sunt desemnati prin hotarare a Plenului, iar reprezentantii compartimentelor de specialitate sunt desemnati prin dispozitie a secretarului general.

(3) Secretarul general si secretarul general adjunct pot participa la lucrarile oricarei comisii.

Art. 414

La lucrarile comisiilor pot participa, in calitate de invitati, reprezentanti ai instantelor si parchetelor, ai Institutului National al Magistraturii, ai Şcolii Nationale de Grefieri si ai Ministerului Justitiei, judecatori si procurori, alti membri ai personalului instantelor si parchetelor, reprezentanti ai asociatiilor profesionale ale judecatorilor si procurorilor, ai sindicatelor personalului din justitie sau orice alta persoana a carei prezenta este utila.

Art. 415

(1) Fiecare comisie isi intocmeste proiectul planului anual de activitate, pe care il supune spre aprobare Plenului Consiliului.

(2) Trimestrial sau ori de cate ori este nevoie, comisiile informeaza Plenul Consiliului in legatura cu stadiul realizarii planului de activitate.

Art. 416

(1) plenul Consiliului stabileste anual coordonatorul fiecarei comisii, la propunerea membrilor acesteia.

(2) Un membru al Consiliului poate coordona o singura comisie.

(3) Coordonatorul comisiei indeplineste urmatoarele atributii:

a) convoaca sedintele comisiei;

b) stabileste ordinea de zi a sedintelor;

c) conduce sedintele comisiei;

d) verifica si semneaza minutele intocmite de catre secretarul comisiei;

e) dispune transmiterea minutelor catre secretarul general si publicarea lor pe pagina de internet a Consiliului.

(4) Coordonatorul indeplineste orice alte atributii necesare pentru desfasurarea corespunzatoare a activitatii comisiei.

(5) In absenta coordonatorului, lucrarile comisiei sunt conduse de unul dintre membrii acesteia, desemnat de membrii prezenti.

Art. 417

Membrii comisiei indeplinesc urmatoarele atributii:

a) propun comisiei planul de masuri pentru domeniul de care raspund, stabilit prin hotarare a Plenului Consiliului;

b) organizeaza, in conditii optime, desfasurarea activitatilor in domeniul respectiv;

c) participa activ la activitatile derulate si supravegheaza ducerea la indeplinire a masurilor luate;

d) informeaza periodic comisia in legatura cu stadiul implementarii programelor.

Art. 418

Lucrarile de secretariat ale comisiilor sunt realizate de persoane desemnate de catre secretarul general din cadrul compartimentelor de specialitate ale Consiliului, in raport de specificul fiecarei comisii.

Art. 419

(1) In cadrul comisiilor se pot constitui, prin hotarare a membrilor acestora, grupuri de lucru pentru realizarea unor obiective.

(2) Atributiile si responsabilitatile stabilite potrivit art. 9 alin. (3) si (4) se exercita in cadrul comisiilor.

(3) Comisia este informata periodic in legatura cu activitatile desfasurate, potrivit alin. (1) si (2), formuland propuneri catre Plenul Consiliului.

Art. 4110

(1) Comisiile sunt sesizate, de regula, de catre conducerea Consiliului sau secretarul general. De asemenea, ele se pot sesiza din oficiu.

(2) Comisiile se intrunesc, de regula, saptamanal sau ori de cate ori este nevoie.

(3) Participarea la lucrarile comisiilor a membrilor si a celorlalte persoane desemnate este obligatorie.

Art. 4111

(1) Şedintele comisiilor sunt, de regula, nepublice. Membrii comisiei pot decide cazurile in care sedinta este publica.

(2) Lucrarile comisiilor se pot inregistra, iar rezultatul deliberarii se consemneaza intr-o minuta.

Art. 4112

(1) Comisiile examineaza documentele primare, notele intocmite de catre compartimentele de specialitate, studiile de drept comparat realizate la solicitarea lor, precum si orice alte documente relevante.

(2) Comisiile exprima puncte de vedere adoptate cu votul majoritatii membrilor lor.

(3) Membri aflati in imposibilitate de a participa la lucrarile comisiei transmit opiniile lor asupra problemelor supuse dezbaterii, in termen util, coordonatorului comisiei.

(4) Reprezentantii Inspectiei judiciare si ai celorlalte compartimente din aparatul propriu al Consiliului participa la dezbateri si au vot consultativ.

(5) Persoanele invitate la lucrarile comisiilor pot sa isi exprime, in orice modalitate, opinia asupra problemelor supuse dezbaterii.

Art. 4113

(1) In scopul mentinerii unui contact permanent si informarii cu privire la activitatea instantelor si a parchetelor se constituie colective de lucru formate din membri ai Consiliului.

(2) Colectivele de lucru sunt formate, de regula, din 3 membri, din care 2 judecatori si un procuror.

(3) Din colectivele de lucru pot face parte si membrii alesi ai Consiliului - reprezentanti ai societatii civile.

(4) Numarul colectivelor de lucru, componenta nominala a acestora si repartizarea pe instante si parchete se stabilesc prin hotarare a Plenului Consiliului.

Art. 4114

(1) Un membru al Consiliului poate face parte dintr-un singur colectiv de lucru.

(2) La stabilirea componentei nominale a colectivelor de lucru si repartizarea pe instante si parchete se tine cont de statutul membrilor Consiliului si de atributiile pe care le exercita, in scopul asigurarii echilibrului functional.

Art. 4115

(1) Colectivele de lucru efectueaza deplasari la sediile instantelor si parchetelor si organizeaza intalniri cu judecatorii, procurorii si reprezentantii societatii civile.

(2) Membrii Consiliului pot organiza si individual intalniri cu judecatorii si procurorii.

(3) Rezultatul intalnirilor se consemneaza intr-un raport, care este transmis Consiliului."

13. Dupa articoiul 42 se introduce un nou articol, articolul 421, cu urmatorul cuprins:

"Art. 421

(1) Verificarile si controalele in domeniile specifice de activitate se fac din dispozitia Plenului, sectiilor, presedintelui sau a vicepresedintelui Consiliului.

(2) Verificarile privind aspectele prevazute la art. 97 alin. (1) din Legea nr. 303/2004, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, se pot face la sesizarea oricarei persoane."

14. Articolul 43 se modifica si va avea urmatorul cuprins:

"Art. 43

(1) Inspectorii din cadrul Serviciului de inspectie judiciara pentru judecatori exercita, in principal, urmatoarele atributii:

a) efectueaza verificari la instantele de judecata in legatura cu respectarea normelor procedurale privind primirea cererilor, repartizarea aleatorie a dosarelor, stabilirea termenelor, continuitatea completului de judecata, pronuntarea, redactarea si comunicarea hotararilor, inaintarea dosarelor la instantele competente, punerea in executare a hotararilor penale si civile si informeaza Sectia pentru judecatori, formuland propuneri adecvate;

b) verifica eficienta manageriala si modul de indeplinire a atributiilor ce decurg din legi si regulamente, pentru asigurarea bunei functionari a instantei, a calitatii corespunzatoare a serviciului, semnaleaza deficientele constatate si formuleaza propuneri corespunzatoare pentru inlaturarea acestora;

c) verifica sesizarile adresate Consiliului in legatura cu activitatea sau conduita necorespunzatoare a judecatorilor si a magistratilor-asistenti de la Inalta Curte de Casatie si Justitie si incalcarea obligatiilor profesionale in raporturile cu justitiabilii si cu celelalte persoane implicate in realizarea actului de justitie;

d) efectueaza verificari in vederea incuviintarii de catre Sectia pentru judecatori a perchezitiei, retinerii sau arestarii preventive a judecatorilor si magistratilor-asistenti;

e) in materie disciplinara, asigura componenta comisiei de disciplina pentru judecatori, in conditiile si pe durata prevazute de lege; efectueaza cercetarea prealabila in vederea exercitarii actiunii disciplinare fata de judecatori, inclusiv fata de judecatorii alesi in Consiliu, precum si fata de magistratii-asistenti de la Inalta Curte de Casatie si Justitie; asigura secretariatul comisiei de disciplina pentru judecatori;

f) efectueaza verificari in vederea rezolvarii contestatiilor referitoare la legalitatea procedurilor de alegere a judecatorilor ca membri in Consiliu;

g) efectueaza verificarile pentru solutionarea cererilor privind apararea reputatiei profesionale si a independentei judecatorilor, prezinta raportul cuprinzand rezultatul verificarilor Plenului; o copie a acestuia se comunica titularului cererii.

(2) Inspectorii din cadrul Serviciului de inspectie judiciara pentru judecatori indeplinesc orice alte atributii stabilite de Plen, presedinte ori de Sectia pentru judecatori."

15.Articolul 44 se modifica si va avea urmatorul cuprins:

"Art. 44

(1) Inspectorii din cadrul Serviciului de inspectie judiciara pentru procurori exercita, in principal, urmatoarele atributii:

a) efectueaza verificari la parchete in legatura cu respectarea normelor procedurale privind primirea si inregistrarea lucrarilor, repartizarea dosarelor pe criterii obiective, continuitatea in lucrarile repartizate si independenta procurorilor, respectarea termenelor, redactarea si comunicarea actelor procedurale si informeaza Sectia pentru procurori, formuland propuneri adecvate;

b) verifica eficienta manageriala si modul de indeplinire a atributiilor ce decurg din legi si regulamente, pentru asigurarea bunei functionari a parchetelor, a calitatii corespunzatoare a serviciului, semnaleaza deficientele constatate si formuleaza propuneri corespunzatoare pentru inlaturarea acestora;

c) verifica sesizarile adresate Consiliului in legatura cu activitatea sau conduita necorespunzatoare a procurorilor, incalcarea obligatiilor profesionale in raporturile cu justitiabilii si cu celelalte persoane implicate in cursul urmaririi penale;

d) efectueaza verificari in vederea incuviintarii de catre Sectia pentru procurori a perchezitiei, retinerii sau arestarii preventive a procurorilor;

e) in materie disciplinara, asigura componenta comisiei de disciplina pentru procurori, in conditiile si pe durata prevazute de lege, efectueaza cercetarea prealabila in vederea exercitarii actiunii disciplinare fata de procurori, inclusiv fata de procurorii alesi in Consiliu, asigura secretariatul comisiei de disciplina pentru procurori;

f) efectueaza verificari in vederea rezolvarii contestatiilor referitoare la legalitatea procedurilor de alegere a procurorilor in Consiliu;

g) efectueaza verificarile pentru solutionarea cererilor privind apararea reputatiei profesionale si a independentei procurorilor, prezinta raportul cuprinzand rezultatul verificarilor Plenului; o copie a acestuia se comunica titularului cererii.

(2) Inspectorii din cadrul Serviciului de inspectie judiciara pentru procurori indeplinesc orice alte atributii stabilite de Plen, presedinte ori de Sectia pentru procurori a Consiliului."

16.Articolul 451 se modifica si va avea urmatorul cuprins:

"Art. 451

(1) Rapoartele Inspectiei judiciare, intocmite in urma verificarilor efectuate potrivit art. 43 alin. (1) lit. a) si b) si art. 44 alin. (1) lit. a) si b), se prezinta sectiei corespunzatoare care a dispus efectuarea acestora.

(2) Inainte de a fi prezentate sectiei, rapoartele se prezinta instantelor sau, dupa caz, parchetelor, in vederea luarii la cunostinta si, eventual, pentru a formula obiectii.

(3) La termenul stabilit, sectia corespunzatoare dezbate raportul si eventualele obiectii, stabilind masurile care se impun pentru remedierea deficientelor constatate."

17.Dupa articolul 451 se introduce un nou articol, articolul 452, cu urmatorul cuprins:

"Art. 452

(1) In coordonarea directa a inspectorului sef al Inspectiei judiciare functioneaza grefa sectiilor in materie disciplinara, care exercita urmatoarele atributii:

a) asigura activitatea de secretariat a sedintelor sectiilor Consiliului in materie disciplinara;

b) redacteaza hotararile sectiilor Consiliului prin care s-a solutionat actiunea disciplinara, in termen de cel mult 20 de zile de la pronuntare;

c) comunica de indata, in scris, judecatorului sau procurorului hotararile sectiilor Consiliului prin care s-a solutionat actiunea disciplinara.

(2) Grefa sectiilor in materie disciplinara indeplineste orice alte atributii in materie disciplinara stabilite de sectii sau de inspectorul sef al Inspectiei judiciare."

18.La articolul 48 alineatul (1), litera b) se modifica si va avea urmatorul cuprins:

"b) asigura comunicarea hotararilor Plenului si sectiilor Consiliului, cu exceptia celor pronuntate in materie disciplinara;"

19.La articolul 63, dupa litera c) se introduce o noua litera, litera c1), cu urmatorul cuprins:

"c1) efectueaza verificari privind indeplinirea conditiei de buna reputatie de catre candidatii declarati admisi la concursul de admitere la Institutul National al Magistraturii si la concursul de admitere in magistratura;"

20.La articolul 64, dupa litera j) se introduce o noua litera, litera j1), cu urmatorul cuprins:

"j1) efectueaza lucrarile in vederea solutionarii contestatiilor privind calificativele acordate judecatorilor, procurorilor si magistratilor-asistenti de catre comisiile de evaluare a activitatii profesionale;"

Art. II

Prezenta hotarare se publica in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I.

-****-

Presedintele Consiliului Superior al Magistraturii,

judecator Lidia Barbulescu

Publicat in Monitorul Oficial al Romaniei cu numarul 515 din data de 9 iulie 2008

Data aparitiei: 25 Mai 2009
Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Votati articolul "HOTARARE nr. 564 din 19 iunie 2008 pentru modificarea si completarea Regulamentului de organizare si functionare a Consiliului Superior al Magistraturii":
Rating:

Nota: 5 din 5 din 1 voturi


Newsletter Infojuridic Stiri, Noutati, Articole, Dezbateri
Litigiile de munca: legislatie comentata si exemple practice

Citeste GRATUIT un Raport Special exclusiv "Litigiile de munca: legislatie comentata si exemple practice"

Adauga mai jos adresa de email si vei primi raportul in Inbox
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Poate sunteti interesat si de:

ClubJuridic.ro - intrebarea zilei

Tutela

Intrebare: Buna. Sunt divorțat de 15 ani de fosta soție, acum am o alta familie Din prima căsătorie a rezultat un copil care are acum 15 ani Acest copil imi face viata un coșmar mie si familiei mele actuale As vrea sa stiu daca pot sa renunt la tutela acestui copil si ce trebuie sa fac Menționez ca acel copil nu vrea nici măcar sa ma vadă are doar pretenții financiare de la mine. Tot timpu imi trimite message cu tot felul da amenințări si înjuri Va multumesc din suflet

Raspuns: Domnule Paul, cu tot respectul, dar sunteti intr-o eroare grava cu privire la speta postata de dl Po... [citeste tot raspunsul aici...]

Atentie, Juristi!
Litigiile de munca: legislatie comentata si exemple practice

Conflictele de munca pot fi solutionate!

Cititi intreaga legislatie cu privire la neintelegerile si conflictele de munca!

Descarcati GRATUIT Raportul Special "Litigiile de munca: legislatie comentata si exemple practice"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016