Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Newsletter Infojuridic Stiri, Noutati, Articole, Dezbateri
Litigiile de munca: legislatie comentata si exemple practice

Citeste GRATUIT un Raport Special exclusiv "Litigiile de munca: legislatie comentata si exemple practice"

Adauga mai jos adresa de email si vei primi raportul in Inbox
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
E-JURIDIC.RO cauta meniuMeniu
Consultanta in afaceri | Manager

Legea Asociatilor de proprietari va fi modificata. Senatul a votat deja

Se preconizeaza intrarea in vigoare de noi obligatii ce vizeaza asociatiile de proprietari, dupa ce senatorii au aprobat recent un proiect de lege cu privire la acest aspect.

Documentul arata ca in obligatiile asociatiilor de proprietari va intra si cea de a afisa lunar modul in care se calculeaza cheltuielile. Principalul responsabil pentru aceasta sarcina este presedintele asociatiei.

(click aici pentru ghidul complet Asociatia de Proprietari>>>)

Pentru nerespectarea acestei obligatii se instituie amenzi in cuantum de pana la 3000 de lei.

Proiectul de lege pentru modificarea si completarea Legii nr. 230/2007 privind infiintarea, organizarea si functionarea asociatiilor de proprietari arata ca lunar, in responsabilitatea presedintelui asociatiei intra si afisarea unei liste de plata a cheltuielilor aferente asociatiei de proprietari, impreuna cu modul de calcul in urma caruia au rezultat sumele pe care proprietarii le platesc.
Asociatiile de proprietari. Contabilitate, fiscalitate si contributii!
Asociatiile de proprietari. Contabilitate, fiscalitate si contributii!

Vezi detalii

Protectia Datelor cu Caracter Personal
Protectia Datelor cu Caracter Personal

Vezi detalii

Proceduri contabile pentru ONG
Proceduri contabile pentru ONG

Vezi detalii



In modul de calcul se vor mentiona toate costurile si cumele care formeaza totalul de plata al proprietarilor si modul in care cheltuielile sunt repartizare catre acestia.

Amenzile vor fi instituite in intervalul de 500 de lei - 3000 de lei in cazul in care acest proiect de act normativ va fi avizat pozitiv.

Mai mult, administratorii de bloc vor fi obligati sa informeze trimestrial, prin posta electronica sau in scris, proprietarii din cadrul asociatiei, cu privire la situatia financiara, cu toate cheltuielile, incasarile, veniturile si ce plati au fost efectuate. Informarea va avea semnatura administratorului si contrasemnatura presedintelui si cenzorului asociatiei de proprietari.

Aceasta obligatia revine in temeiul proiectului de lege pentru completarea art. 36 din Legea nr. 230/ 2007, adoptat se senatori si aflat in dezbatere la Camera Deputatilor.
Data aparitiei: 12 Iunie 2014
Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Votati articolul "Legea Asociatilor de proprietari va fi modificata. Senatul a votat deja":
Rating:

Nota: 4.69 din 5 din 8 voturi


Newsletter Infojuridic Stiri, Noutati, Articole, Dezbateri
Litigiile de munca: legislatie comentata si exemple practice

Citeste GRATUIT un Raport Special exclusiv "Litigiile de munca: legislatie comentata si exemple practice"

Adauga mai jos adresa de email si vei primi raportul in Inbox
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

ClubJuridic.ro - intrebarea zilei

Contract de inchiriere

Intrebare: Poate fi reziliat un contract de inchiriere inainte de termen daca aceasta posibilitate nu a fost prevazuta in contract? Mentionez ca este vorba de o societate comerciala care nu mai poate plati chiria.

Raspuns: Potrivit art.24 lit.a din Legea 114/1996,chiriasul poate denunta in mod unilateral contractul cu un ... [citeste tot raspunsul aici...]

Atentie, Juristi!
Litigiile de munca: legislatie comentata si exemple practice

Conflictele de munca pot fi solutionate!

Cititi intreaga legislatie cu privire la neintelegerile si conflictele de munca!

Descarcati GRATUIT Raportul Special "Litigiile de munca: legislatie comentata si exemple practice"


Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic cu stiri, noutati, articole, dezbateri pe teme juridice