I. Directiva privind conditiile de receptie 2003/9/EC (reformarere 2013/33/EU)
Cauza C-179/11 Cimade, Groupe d'information et de soutien des immigres (GISTI} impotriva Ministre de l'lnterieur, de l'Outre-mer, des Collectivites territoriales et de l'lmmigration avand ca obiect o cerere de pronuntare a unei hotarari preliminare formulata in temeiul articolului 267 TFUE de Conseil d'Etat (Franta), prin decizia din 7 aprilie 2011, primita de Curte la 18 aprilie 2011
1) Directiva 2003/9/CE a Consiliului din 27 ianuarie 2003 de stabilire a standardelor minime pentru primirea solicitantilor de azil in statele membre trebuie interpretata in sensul ca un stat membru sesizat cu o cerere de azil este obligat sa acorde conditiile minime de primire a solicitantilor de azil prevazute de Directiva 2003/9 chiar si unui solicitant de azil pentru care decide, in temeiul Regulamentului (CE) nr. 343/2003 al Consiliului din 18 februarie 2003 de stabilire a criteriilor si
mecanismelor de determinare a statului membru responsabil de examinarea unei cereri de azil prezentate intr-unul dintre statele membre de catre un resortisant al unei tari terte, sa solicite unui alt stat membru sa preia sau sa reprimeasca acest solicitant in calitate de stat membru responsabil de examinarea cererii sale de azil.
2) Obligatia statului membru sesizat cu o cerere de azil de a acorda conditiile minime prevazute de Directiva 2003/9 unui solicitant de azil pentru care decide, in temeiul Regulamentului nr. 343/2003, sa solicite unui alt stat membru sa preia sau sa reprimeasca acest solicitant in calitate de stat membru responsabil de examinarea cererii sale de azil inceteaza la transferul efectiv al aceluiasi solicitant de catre statul membru solicitant, iar sarcina financiara a acordarii acestor conditii minime revine acestui din urma stat membru, care are obligatia respectiva.
Cauza C-534/11 Mehmet Arslan impotriva Policie CR, Krajskereditelstvi policie Usteckeho kraje, odbor cizinecke policie. Cerere avand ca obiect pronuntarea unei hotarari preliminare: Nejvyssi spravni soud - Republica Ceha. Spatiul de libertate, securitate si justitie - Directiva 2008/115/CE Standarde si proceduri comune pentru returnarea resortisantilor tarilor terte aflati in situatie de sedere ilegala - Aplicabilitate cu privire la solicitantii de azil - Posibilitate de a mentine in custodie publica un resortisant al unei tari terte dupa formularea unei cereri de azil.
Consultati documentul integral aici.
Sursa: INPPA.RO
Intrebare: Buna seara! Sunt functionar public la Primarie. In urma controlului Curtii de Conturi in anul 2013 ,Primarul localitatii mi- a emis Decizie de imputare a sumei totale de 5200 lei ,la un debit de 1200 lei,prescis din anul 2008 ,la care au fost calculate majorari de intarziere la zi care insumeaza 4000 lei , reprezentand debite aferente unor mijloace de transport detinute de o Fundatie Umanitara - avand ca administrator , in persoana unui domn" care este si executor fiscal , si care a sustine ca Fundatiile nu datoreaza taxe pe mijloace auto . Constituie un prejudiciu creantele prescrise al unitatii angajatoare ? Doresc sa contest dispozitia ,cum procedez ?
Raspuns: Puteti contesta aceasta decizie de imputare in instanta de contencios administrativ. Invocati prescr... [citeste tot raspunsul aici...]