Newsletter Infojuridic Stiri, Noutati, Articole, Dezbateri
7 Modele de Contracte - actualizate conform GDPR

Citeste GRATUIT un Raport Special exclusiv "7 Modele de Contracte - actualizate conform GDPR"

Adauga mai jos adresa de email si vei primi raportul in Inbox
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
E-JURIDIC.RO cauta meniuMeniu
Consultanta in afaceri | Manager
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

MAI: Registrul operatorilor economici prestatori de servicii arhivistice

   Arhivele Nationale asigura evidenta generala a operatorilor economici autorizati, prin Registrul operatorilor economici prestatori de servicii arhivistice.

  Gestionarea informatiilor cuprinse in registru se face de catre Arhivele Nationale.

  Informatiile sunt actualizate permanent in baza notificarilor primite din  partea lichidatorilor, operatorilor economici autorizati, persoanelor fizice, persoanelor juridice, inclusiv a caselor teritoriale de pensii, precum si de la structurile Arhivelor Nationale.

  Continutul si structura registrului sunt prevazute in anexa nr. 6.

Procedura de obtinere a autorizatiei de functionare

In vederea eliberarii autorizatiei de functionare, operatorul economic depune o cerere la structura Arhivelor Nationale in raza careia isi are sediul social, intocmita conform modelului prevazut in anexa nr. 7, insotita de fotocopii ale documentelor prevazute la art. 15-19.

  Operatorii economici care solicita eliberarea autorizatiei de functionare in conditiile art. II alin. (2) din Legea 138/2013 sunt obligati sa anexeze la documentatia prevazuta pentru autorizare si lista fondurilor arhivistice detinute.

   Autorizatia de functionare se elibereaza, contra cost, pentru fiecare serviciu arhivistic solicitat.

     In termen de 10 zile, structura Arhivelor Nationale analizeaza  documentatia depusa si instiinteaza operatorul economic cu privire la indeplinirea sau neindeplinirea cerintelor de autorizare  
Daca documentatia prevazuta la art.15-19 este incompleta sau daca un document nu este  edificator asupra indeplinirii cerintelor prevazute de Lege, operatorului economic i se solicita completarea acesteia. Operatorul economic are obligatia sa transmita documentatia solicitata in termen de 30 de zile de la primirea instiintarii din partea Arhivelor Nationale. In caz contrar, intreaga documentatie se claseaza.

 In cazul in care documentatia este in acord cu prevederile art. 15-19, structura Arhivelor Nationale comunica operatorului economic data la care se verifica respectarea conditiilor de autorizare.

Aceasta se efectueaza in maxim 20 de zile de la depunerea completa a documentatiei.

 In termen de 20 zile de la data verificarii, directorul Arhivelor Nationale elibereaza autorizatia de functionare, intocmita conform modelului prevazut in anexa nr. 8, sau se instiinteaza operatorul economic despre motivele respingerii cererii.

  In termen de 5 zile de la primirea instiintarii care contine motivele de respingere a cererii, operatorul economic poate depune contestatie la Arhivele Nationale.

  Rezultatul contestatiei este adus la cunostinta operatorului economic in termen de 10 zile de la data inregistrarii contestatiei.

Operatorul economic este obligat sa informeze Arhivele Nationale in cazul pierderii/sustragerii sau deteriorarii autorizatiei de functionare, in termen de 5 zile de la data constatarii acestui eveniment.
Daca se solicita un duplicat al autorizatiei de functionare, operatorul e conomic depune o cerere la care anexeaza: dovada publicarii pierderii/sustragerii sau deteriorarii autorizatiei de functionare in Monitorul Oficial, Partea a III-a, sau intr-un cotidian de larga circulatie si dovada achitarii taxei de eliberare a duplicatului.

In cazul in care intervin modificari asupra conditiilor care au stat la baza eliberarii autorizatiei de functionare, operatorul economic are obligatia sa instiinteze Arhivele Nationale, in termen de 15 zile de la data producerii acestui eveniment.

Pentru mentinerea conditiei de autorizare, referitoare la competenta profesionala, operatorul economic autorizat are obligatia de a utiliza personal avand pregatirea profesionala necesara prestarii serviciilor arhivistice.
 Formarea profesionala continua a personalului de specialitate din domeniul arhivistic se efectueaza in cadrul centrelor de formare profesionala de pe langa Asociatiile Profesionale ale Arhivistilor din Romania si alte institutii, in conditiile legii.

Procedura completa privind eliberarea autorizatiei de functionare pentru serviciul arhivistic de pastrare si conservare click aici


Sursa MAI

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri



Data aparitiei: 30 August 2013
Votati articolul "MAI: Registrul operatorilor economici prestatori de servicii arhivistice":
Rating:

Nota: 5 din 5 din 2 voturi
Urmareste-ne pe Google News
©2024 RENTROP & STRATON
Toate drepturile rezervate.
SATI
Atentie, Juristi!
7 Modele de Contracte - actualizate conform GDPR

MODIFICARILE din Contractele Civile si Actele Comerciale se aplica deja!

Folositi NOILE Modele de Documente pentru 2024

Descarcati GRATUIT Raportul Special "7 Modele de Contracte - actualizate conform GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016