In data de 10 octombrie 2012, la sediul Ministerului Justitiei, a avut loc o intalnire de lucru a Comisiei de monitorizare si implementare a Strategiei de informatizare a sistemului judiciar pentru perioada 2013 - 2017.
Sedinta a fost condusa de domnul Secretar de Stat Ovidiu Putura, in calitatea sa de presedinte al comisiei. La lucrari a luat parte si doamna Ministru Mona Maria Pivniceru precum si reprezentanti ai institutiilor implicate in elaborarea Strategiei de informatizare a sistemului judiciar.
Comisia de monitorizare si implementare a Strategiei de informatizare a sistemului judiciar este formata din reprezentanti de la Inalta Curte de Casatie si Justitie, Consiliul Superior al Magistraturii, Parchetul de pe langa Inalta Curte de Casatie si Justitie, Directia Nationala Anticoruptie, Inspectia Judiciara, Oficiul National al Registrului Comertului si Administratia Nationala a Penitenciarelor, care au fost invitati si au participat la lucrarile comisiei.
Comisia a elaborat principiile si obiectivele de baza ale strategiei si a analizat proiectele propuse de institutiile din sfera sistemului judiciar, urmand ca la urmatoarea intrunire, strategia sa fie supusa adoptarii.
Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri
Intrebare: Suntem o firma de constructii ,va rugam sa ne ajutati cu o fisa de post pentru Montator elemente prefabricate din beton armat Cor: 711403.
vezi AICI raspunsul specialistilor << Intrebare: Angajata - in varsta de 59 ani si 1 luna, primeste decizia de pensionare pentru limita de varsta in data de 16.04.2024 plata drepturilor de pensie se va face incepand cu data de 01.04.2024 . Salariata a adus copie dupa decizie la angajator in data de 17.04.2024. 1. Cu ce data inceteaza CIM si cu ce articol? 2. Pot incheia un nou CIM cu angajatul dupa incetarea celui vechi pe perioada determinata de 1 luna - pentru a putea gasi alta persoana in locul acesteia? Mentionez ca salariata este de acord...
vezi AICI raspunsul specialistilor << Intrebare: Suntem o societate de distributie bauturi, prin natura activitatii e necesar sa livram marfa si sambata deci noi am definit saptamana de lucru, pentru departamentul care face distributia format din soferi si muncitori ca fiind de Marti-Sambata in loc de Luni-Vineri si cu zilele libere de repaus saptamanal Duminica si Luni in loc de sambata -Duminica. Intrebarea este cum e corect sa procedam cu ziua de LUNI in cazul in care apar totusi cateva comenzi. Putem chema? de ex doar trei, patru soferi cu...
vezi AICI raspunsul specialistilor <<