Newsletter Infojuridic Stiri, Noutati, Articole, Dezbateri
7 Modele de Contracte - actualizate conform GDPR

Citeste GRATUIT un Raport Special exclusiv "7 Modele de Contracte - actualizate conform GDPR"

Adauga mai jos adresa de email si vei primi raportul in Inbox
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
E-JURIDIC.RO cauta meniuMeniu
Consultanta in afaceri | Manager
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Ministerul Public: Regulament de evaluare profesionala

Se aproba Regulamentul privind evaluarea activitatii profesionale a personalului auxiliar de specialitate si a personalului conex din cadrul Ministerului Public, prevazut in anexa care face parte integranta din prezentul ordin.

Astfel, Sectia de resurse umane si documentare va lua masurile necesare pentru ducerea la indeplinire a dispozitiilor prezentului regulament.

  Ordinul este semnat de catre Procurorul general al Parchetului de pe langa Inalta Curte de Casatie si Justitie,  Tiberiu Mihail Nitu

  Regulamentul privind evaluarea activitatii profesionale a personalului auxiliar de specialitate si a personalului conex din cadrul Ministerului Public Nr. 112 a fost publicat in Monitorul Oficial nr. 384 din 27 iunie 2013.

 ANEXA Regulament  privind evaluarea activitatii profesionale a personalului auxiliar de specialitate si a personalului conex din cadrul Ministerului Public

    ART. 1
    Evaluarea activitatii profesionale anuale a personalului auxiliar de specialitate si a personalului conex din cadrul Ministerului Public se realizeaza potrivit legii si prezentului regulament.

    ART. 2
    (1) Regulamentul stabileste cadrul general pentru realizarea urmatoarelor obiective:
    a) asigurarea concordantei dintre cerintele si standardele postului, descrise in fisa postului, si calitatile angajatului: profesionale, aptitudinale si atitudinale;
    b) asigurarea unui sistem motivational, care sa determine cresterea performantelor profesionale individuale, prin avansarea sau promovarea in grade ori trepte profesionale imediat superioare.
    (2) Pentru atingerea acestor obiective prezentul regulament prevede:
    a) evaluarea posturilor in functie de caracteristicile descriptive privind exigentele si performantele pe care acestea le impun angajatilor;
    b) evaluarea performantelor profesionale ale angajatilor in raport cu cerintele posturilor.

    ART. 3
    Evaluarea activitatii profesionale a personalului auxiliar de specialitate si a personalului conex are ca scop aprecierea obiectiva a gradului de indeplinire a obiectivelor si criteriilor de evaluare stabilite pentru perioada respectiva si a rezultatelor obtinute in mod efectiv.

    ART. 4
    (1) Activitatea profesionala a personalului auxiliar de specialitate si a personalului conex al parchetelor este evaluata anual de catre conducatorul parchetului in care isi desfasoara activitatea, prin acordarea calificativelor "foarte bine", "bine", "satisfacator" si "nesatisfacator", la propunerea grefierului-sef sau prim-grefierului, dupa caz.
    (2) Absolvirea oricarei forme de pregatire continua, organizata de Şcoala Nationala de Grefieri sau, dupa caz, de institutiile de profil, constituie un criteriu care se are in vedere la evaluarea anuala a personalului auxiliar al parchetelor.
    (3) Evaluarile si calificativele anuale se pastreaza la dosarul profesional personal.
    (4) In cazul specialistilor IT, evaluarea se realizeaza cu sprijinul compartimentului de specialitate informatica din cadrul Parchetului de pe langa Inalta Curte de Casatie si Justitie si se semneaza atat de conducatorul parchetului, cat si de catre seful compartimentului informatic din cadrul Parchetului de pe langa Inalta Curte de Casatie si Justitie.
    (5) La evaluarea activitatii profesionale a personalului auxiliar de specialitate cu functii de conducere se va avea in vedere si modul de indeplinire a atributiilor manageriale specifice.
    (6) Evaluarea personalului prevazut de prezentul regulament, detasat sau delegat la alte institutii, se face de institutia la care acesta functioneaza, in raport cu specificul activitatii desfasurate.

    ART. 5
    (1) Activitatea profesionala se apreciaza anual, prin evaluarea performantelor profesionale individuale.
    (2) Perioada evaluata este cuprinsa intre 1 ianuarie si 31 decembrie din anul pentru care se face evaluarea, dar nu poate cuprinde mai putin de 6 luni de activitate in functia respectiva.
    (3) Perioada de evaluare este cuprinsa intre 1 si 28 februarie din anul urmator perioadei evaluate.
    (4) Sunt supusi evaluarii anuale salariatii care au desfasurat activitate cel putin 6 luni in cursul perioadei evaluate.
    (5) Sunt exceptate de la evaluarea anuala, desfasurata in perioada prevazuta la alin. (2), urmatoarele categorii de salariati:
    a) persoanele angajate ca debutanti, pentru care evaluarea se face dupa expirarea perioadei corespunzatoare stagiului de debutant;
    b) persoanele al caror raport de munca este suspendat, in conditiile legii, pentru care evaluarea se face la expirarea unei perioade cuprinse intre 6 si 12 luni de la reluarea activitatii.

    ART. 6
    In mod exceptional, evaluarea performantelor profesionale individuale ale personalului auxiliar de specialitate si ale personalului conex se face si in cursul perioadei evaluate, in urmatoarele cazuri:
    a) atunci cand pe parcursul perioadei evaluate raporturile de munca ale salariatului evaluat inceteaza sau se modifica, in conditiile legii. In acest caz, salariatul va fi evaluat pentru perioada de pana la incetarea sau modificarea raporturilor de munca;
    b) atunci cand pe parcursul perioadei evaluate raportul de munca al evaluatorului inceteaza, se suspenda sau se modifica, in conditiile legii. In acest caz, evaluatorul are obligatia ca, inainte de incetarea, suspendarea sau modificarea raporturilor de munca ori, dupa caz, intr-o perioada de cel mult 15 zile calendaristice de la incetarea ori modificarea raporturilor de munca, sa realizeze evaluarea performantelor profesionale individuale ale salariatilor din subordine. Calificativul acordat se va lua in considerare la evaluarea anuala a performantelor profesionale individuale ale acestora;
    c) atunci cand pe parcursul perioadei evaluate salariatul dobandeste o diploma de studii de nivel superior si urmeaza sa fie promovat, in conditiile legii, intr-o functie corespunzatoare studiilor absolvite.

    ART. 7
    (1) Performantele profesionale individuale ale personalului auxiliar de specialitate si ale personalului conex din cadrul parchetelor sunt evaluate pe baza criteriilor de performanta stabilite potrivit prevederilor prezentului regulament, in functie de specificul activitatii compartimentului in care salariatul isi desfasoara activitatea.
    (2) Criteriile generale de evaluare a performantelor profesionale individuale ale personalului auxiliar de specialitate si ale personalului conex sunt cele prevazute la art. 5 lit. c) din Legea-cadru nr. 284/2010 privind salarizarea unitara a personalului platit din fonduri publice, cu modificarile ulterioare.

    ART. 8
    (1) De asemenea, evaluarea se realizeaza si in baza urmatoarelor criterii specifice de evaluare pentru functiile de conducere, respectiv pentru functiile de executie:
    a) criterii specifice de evaluare pentru functiile de conducere:

... Citeste aici cuprinsul integral al Regulamentului

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri



Data aparitiei: 01 Iulie 2013
Votati articolul "Ministerul Public: Regulament de evaluare profesionala":
Rating:

Nota: 5 din 5 din 1 voturi
Urmareste-ne pe Google News
©2024 RENTROP & STRATON
Toate drepturile rezervate.
SATI
Atentie, Juristi!
7 Modele de Contracte - actualizate conform GDPR

MODIFICARILE din Contractele Civile si Actele Comerciale se aplica deja!

Folositi NOILE Modele de Documente pentru 2024

Descarcati GRATUIT Raportul Special "7 Modele de Contracte - actualizate conform GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016