Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Newsletter Infojuridic Stiri, Noutati, Articole, Dezbateri
Litigiile de munca: legislatie comentata si exemple practice

Citeste GRATUIT un Raport Special exclusiv "Litigiile de munca: legislatie comentata si exemple practice"

Adauga mai jos adresa de email si vei primi raportul in Inbox
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
E-JURIDIC.RO cauta meniuMeniu
Consultanta in afaceri | Manager

Model Cerere de autorizare ca mediator

Domnule Presedinte,

Subsemnatul(a),......................................................,domiciliat(a) in .......................................................................................... ......................................................., identificat cu CI/BI seria........,nr...................., avand CNP...................................... adresa e-mail. ............................... nr. telefon. ................................... cetatean ......................., absolvent al cursurilor de formare a mediatorilor, avizate de Consiliul de mediere prin Hotararea nr..................... derulate de .......................................... in perioada ......................................,
va rog sa-mi aprobati prezenta cerere prin care solicit constatarea de catre Consiliul de mediere a indeplinirii conditiilor prevazute la art. 7 lit.a-f din Legea nr. 192/2006, modificata si completata privind medierea si organizarea profesiei de mediator/autorizarea in profesia de mediator.

In vederea constatarii indeplinirii conditiilor si autorizarii, anexez urmatoarele documente:
# actul de identitate – copie certificata olograf “conform cu originalul”
# certificat de nastere – copie certificata olograf “conform cu originalul”
# certificat de casatorie – copie (daca este cazul) certificata olograf “conform cu originalul”
Protectia Datelor cu Caracter Personal
Protectia Datelor cu Caracter Personal

Vezi detalii

PFA. Contributii, Taxe, Impozite si Deduceri
PFA. Contributii, Taxe, Impozite si Deduceri

Vezi detalii

Proceduri contabile pentru ONG
Proceduri contabile pentru ONG

Vezi detalii


# diploma de licenta – copie legalizata;
# dovada absolvirii cursurilor de formare de mediatori – copie certificata olograf “conform cu originalul”
# adeverinta medicala eliberata de catre medicul de familie, valabilla (3 luni), cu mentiunea “Clinic Sanatos” si precizarea ca include si un examen efectuat de un medic specialist in psihiatrie – original sau Adeverinta de la medicul medicina muncii cu mentiunea “Apt pentru profesia de mediator”;
# cazier judiciar in termen de valabilitate la data depunerii cererii la Consiliul de mediere - original;
# dovada vechimii in munca(mimin 3 ani) – copie certificata olograf “conform cu originalul”
# dovada achitarii taxei de autorizare de 980 RON si 20 RON, reprezentand contravaloarea legitimatiei de mediator, in contul Consiliului de Mediere - RO62 BRDE 410S V965 1163 4100, deschis la BRD-GSG, sucursala Calderon, sau direct la casieria Consiliului.
# actele de infiintare a formei de exercitare a profesiei de mediator aleasa – original, in 2 exemplare
- act infiintare birou mediator(i) sau
- contract si statut de societate civila profesionala sau
- contract de munca – copie certificata olograf “conform cu originalul”, insotit de: statut al organizatiei neguvernamentale din care rezulta la obiectul de activitate ca desfasoara activitate in domeniul medierii; declaratia comuna a angajatorului si a mediatorului ca se angajeaza sa respecte prevederile Legii nr. 192/2006,modificata si completata, si hotararile Consiliului de Mediere.
# dovada spatiului pentru sediul profesional, in copie certificata, care poate fi: contract de comodat, contract de inchiriere sau subinchiriere, asociere in participatiune etc
# 2 fotografii tip buletin pentru legitimatie prinse de coperta dosarului

Mentionez ca:

Imi voi exercita activitatea ca mediator in:
- birou de mediator
- birou de mediatori asociati (este necesar si acordul de asociere)
- societate civila profesionala de mediatori
- contract de munca in organizatie neguvernamentala din domeniul medierii,

Data               Semnatura

Ma angajez sa achit intocmai si la termen eventuale taxe hotarate de Consiliul de Mediere, sa imi imbunatatesc pregatirea prin participarea la cursuri de formare continua in domeniu si la intalniri specifice profesiei de mediator, sa respect prevederile Legii 192/2006, modificata si completata, Regulamentul de organizare si functionare a Consiliului de mediere si Codul de etica si deontologie profesionala a mediatorilor


Domnului Presedinte al Consiliului de mediere


Cererea insotita de documentele solicitate, in ordinea specificata mai sus, se depun in dosar cu sina.

Toate documentele depuse in copie xerox trebuie sa fie certificate „conform cu originalul” si semnate in original de deponent. Nu se accepta documente trimise pe fax sau e-mail.
Actele, depuse si inregistrate la Consiliul de mediere, nu se returneaza.
Data aparitiei: 12 Septembrie 2013
Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Votati articolul "Model Cerere de autorizare ca mediator":
Rating:

Nota: 5 din 5 din 1 voturi


Newsletter Infojuridic Stiri, Noutati, Articole, Dezbateri
Litigiile de munca: legislatie comentata si exemple practice

Citeste GRATUIT un Raport Special exclusiv "Litigiile de munca: legislatie comentata si exemple practice"

Adauga mai jos adresa de email si vei primi raportul in Inbox
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

ClubJuridic.ro - intrebarea zilei

Pensie de intretinere pentru minor ce implineste varsta majoratului

Intrebare: Buna ziua, Va rog sa ma indrumati in urmatoarea speta: fiul meu, elev in clasa a xi-a de liceu, urmeaza sa implineasca varsta de 18 ani pe 27 iunie a anului curent. In momentul de fata, stabilita prin hotarare judecatoreasca, primeste pensie alimentara stabilita in cota procentuala pana la implinirea varstei de 18 ani. Care este procedura pentru a primi in continuare pensie alimentara in momentul implinirii varstei majoratului, avand in vedere ca frecventeaza la zi cursurile invatamantului liceal? Este necesara o actiune in nume propriu a fiului meu? Se apeleaza la mediator sau actiunea se introduce direct in instanta? Ce taxe se platesc in acest caz, inclusiv taxe de timbru? Mentionez ca fostul sot lucreaza in cadrul armatei si suntem divortati din anul 2000. Va multumesc anticipat.

Raspuns: Va postez mai jos un model, fiul dumneavoastra poate sa il adapteze si sa-l depuna la instanta. Dac... [citeste tot raspunsul aici...]

Atentie, Juristi!
Litigiile de munca: legislatie comentata si exemple practice

Conflictele de munca pot fi solutionate!

Cititi intreaga legislatie cu privire la neintelegerile si conflictele de munca!

Descarcati GRATUIT Raportul Special "Litigiile de munca: legislatie comentata si exemple practice"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016