Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici
Newsletter Infojuridic Stiri, Noutati, Articole, Dezbateri
Litigiile de munca: legislatie comentata si exemple practice

Citeste GRATUIT un Raport Special exclusiv "Litigiile de munca: legislatie comentata si exemple practice"

Adauga mai jos adresa de email si vei primi raportul in Inbox
E-JURIDIC.RO cauta meniuMeniu
Consultanta in afaceri | Manager

Monitorul Oficial nr. 847 din 20 Noiembrie 2014

Softuri de Legislatia Muncii
Softuri de Legislatia Muncii

Vezi detalii

Dreptul muncii. Anxietati ale prezentului
Dreptul muncii. Anxietati ale prezentului

Vezi detalii

Noul regim fiscal al cheltuielilor cu autovehicule
Noul regim fiscal al cheltuielilor cu autovehicule

Vezi detalii

1.  ORDIN nr. 180 din 7 noiembrie 2014 privind aprobarea Contractului-cadru de derulare a titeiului si produselor petroliere prin terminalul petrolier pentru anul 2015 EMITENT: AGENTIA NATIONALA PENTRU RESURSE MINERALE PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL nr. 847 din 20 noiembrie 2014
Data aparitiei: 28 Noiembrie 2014
Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Votati articolul "Monitorul Oficial nr. 847 din 20 Noiembrie 2014":
Rating:

Nota: 4.75 din 5 din 2 voturi


Newsletter Infojuridic Stiri, Noutati, Articole, Dezbateri
Litigiile de munca: legislatie comentata si exemple practice

Citeste GRATUIT un Raport Special exclusiv "Litigiile de munca: legislatie comentata si exemple practice"

Adauga mai jos adresa de email si vei primi raportul in Inbox

Poate sunteti interesat si de:

ClubJuridic.ro - intrebarea zilei

Daca am dus un telefon in service si a venit zgariat, ce pot sa fac?

Intrebare: Buna ziua. Am achizitionat un telefon in iarna, iar in urma cu cateva zile a inceput sa scoata diverse zgomote sa se deplaseze display-ul, rezultatul, l-am dus in service pentru reparatie. Mentionez ca am lasat produsul fara nicio urma de utilizare, operatorul din service consemnand in fisa de intrare in service acest lucru. Am fost contactat prin email, nu prin telefon de catre reprezentantii service-ului si am fost sa il ridic din service. Inainte de a-l ridica din service l-am verificat, operatorul care mi l-a oferit m-a mintit ca display-ul a fost schimbat desi scria clar pe fisa de garantie ca display-ul a fost doar testat, in concluzie defectul nu a fost remediat in plus s-a intors si zgariat si pe ecran si pe spate din service. Nu m-am inteles sub nicio forma cu acel operator ca nu este in regula, am ridicat de la el produsul si m-am dus la alt coleg de-al lui care i-a facut receptia din nou in service cu mentiunea ca s-a intors cu defecte din service. Eu am solicitat returnarea sumei platite/ alt produs pentru ca am achitat 2400 ron pe acest telefon si nu mi se pare ok ca eu sa il las intr-o stare perfecta in service, si cei de acolo sa isi bata joc de el, explicandu-mi ca nu sunt defecte care sa imi afecteze utilizarea produsului. Reprezentantii magazinului nu au fost de acord cu solutia prezentata de mine asa ca am fost nevoit sa il introduc din nou in service. Am nevoie de un sfat ce pot face in aceasta situatie pentru ca, asa cum am explicat si mai sus eu am lasat produsul intact in service, iar acestia mi l-au returnat intr-o stare mai proasta decat l-am lasat in service. Va multumesc.

Raspuns: Puteti notifica operatorul de service si vanzatorul/producatorul care a acordat garantia despre acea... [citeste tot raspunsul aici...]

Atentie, Juristi!
Litigiile de munca: legislatie comentata si exemple practice

Conflictele de munca pot fi solutionate!

Cititi intreaga legislatie cu privire la neintelegerile si conflictele de munca!

Descarcati GRATUIT Raportul Special "Litigiile de munca: legislatie comentata si exemple practice"


Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic cu stiri, noutati, articole, dezbateri pe teme juridice