Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici
Newsletter Infojuridic Stiri, Noutati, Articole, Dezbateri
Litigiile de munca: legislatie comentata si exemple practice

Citeste GRATUIT un Raport Special exclusiv "Litigiile de munca: legislatie comentata si exemple practice"

Adauga mai jos adresa de email si vei primi raportul in Inbox
E-JURIDIC.RO cauta meniuMeniu
Consultanta in afaceri | Manager

Planul Juncker: 177 milioane de euro pentru IMM-urile din Romania

Aproximativ 2000 de IMM-uri romanesti vor beneficia de avantajele obtinute prin intermediul unor noi imprumuturi deblocate prin acordul semnat de Fondul european de investitii cu Raiffeisen Bank. Este vorba de nu mai putin de 177 de milioane de euro  imprumuturi pentru intreprinderile mici si mijlocii din Romania. 

Acest acord al Fondului European pentru Investitii Strategice (EFSI), pilonul central al Planului Juncker, a fost semnat in 11 mai, EFSI fiind un factor crucial in semnarea imprumutului.

Corina Cretu, comisarul pentru politica regionala, a declarat: "Planul Juncker este destinat sprijinirii crearii de locuri de munca si stimularii cresterii economice in Europa. Facilitarea accesului la finantare pentru intreprinderile mici si mijlocii este o componenta importanta a Planului. Sunt incantata de faptul ca, prin reusita Acordului din 11 mai, si mai multe companii romanesti vor putea investi in extindere, in crearea de locuri de munca si in inovare".

Diurna legala in Romania si in strainatate
Diurna legala in Romania si in strainatate

Vezi detalii

Softuri de Legislatia Muncii
Softuri de Legislatia Muncii

Vezi detalii

Noul regim fiscal al cheltuielilor cu autovehicule
Noul regim fiscal al cheltuielilor cu autovehicule

Vezi detalii

Planul Juncker va declansa noi investitii in intreaga Europa, in valoare de aproximativ 743 milioane de euro, incepand cu luna mai 2017. 

Persoana de contact este Enda MCNAMARA Enda.MCNAMARA@ec.europa.eu, +32 229-64976 de la spokepersons service.

de
Data aparitiei: 23 Mai 2017
Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Votati articolul "Planul Juncker: 177 milioane de euro pentru IMM-urile din Romania":
Rating:

Nota: 5 din 5 din 1 voturi


Newsletter Infojuridic Stiri, Noutati, Articole, Dezbateri
Litigiile de munca: legislatie comentata si exemple practice

Citeste GRATUIT un Raport Special exclusiv "Litigiile de munca: legislatie comentata si exemple practice"

Adauga mai jos adresa de email si vei primi raportul in Inbox

ClubJuridic.ro - intrebarea zilei

Mostenire Legea 10/retrocedare

Intrebare: Buna ziua, Suntem 4 mostenitori ai unui imobil/spatiu de service,obtinut prin retrocedare Legea 10.Avem urmatoarele intrebari: 1.Prin contractul de inchiriere pe care-l vom intocmi ,vom instiinta fiscul de valoare totala stabilita cu ciriasul pe termen de 1 an.Contractul se va incheia cu numele celor 4 mostenitori.Valoarea chiriei se va varsa intr-un cont al unuia dintre noi. Lunar,vom imparti venitul intre cei 4 mostenitori prin OP din contul cu venituri comune in contul fiecaruia(sunt in orase diferite). Va rog sa ne comunicati pasii pe care trebuie sa-i urmam de la intocmirea contractului(cand se semneaza de toti)pana la finele anului cand se intocmeste Declaratia 220.....cred.(cu venituri din chirii)* este bine daca viram impozitul pe chirii direct din contul comun,inainte de repartitia sumei cuvenite fiecaruia? *la D 220 in rubrica venituri trecem toata valoarea/an,iar la rubrica "cheltuieli" ,cheltuielile cu impozitul(platite anticipat/rate)? *se poate adauga la aceste cheltuieli si cheltuielile cu cadastrul?sau trebuie constituia o societate:PFA.I.I.....ETC? *ce facem cu contractul dupa ce este semnat ca sa fie legal?il ducem imediat la administratia financiara/sectia persoane fizice? *daca cadastrul/cladirea este in Bucuresti contractul se inregistreaza la administratia locala secor ????,iar impozitul (fie anticipat/rate,etc) se vireaza in contul adm.locale de la Bucuresti de la contul comun,sau din contul fiecarui nostenitor? *este oare necesar sa ne constituim intr-un PFA/I.I.sau alta firma colectiva,dar cu numele fiecaruia pentru tinerea evidentei chiriei,si altor cheltuieli de diuctibile,avand in vedere ca pentru inceput contractul este incheiat pentru 5 ani.? Va multumesc anticipat

Raspuns: Multumesc mult!Deci,daca toti mostenitorii incheiem contractul la Bucuresti,il iau eu si-l inregistr... [citeste tot raspunsul aici...]

©2017 RENTROP & STRATON
Toate drepturile rezervate.
SATI
Atentie, Juristi!
Litigiile de munca: legislatie comentata si exemple practice

Conflictele de munca pot fi solutionate!

Cititi intreaga legislatie cu privire la neintelegerile si conflictele de munca!

Descarcati GRATUIT Raportul Special "Litigiile de munca: legislatie comentata si exemple practice"


Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic cu stiri, noutati, articole, dezbateri pe teme juridice