In sedinta de astazi, 22 septembrie, Plenul Consiliului Superior al Magistraturii a procedat la evaluarea candidaturilor depuse in vederea ocuparii unor posturi vacante finantate de inspector in cadrul Inspectiei Judiciare de pe langa Plenul CSM.
Procedura de selectie a candidatilor la functia de inspector este reglementata de dispozitiile art. 42 alin. 6-20 din Regulamentul de organizare si functionare a Consiliului Superior al Magistraturii, aprobat prin Hotararea nr. 326/2005 a Plenului CSM, completat prin Hotararea nr. 283/2011 a Plenului CSM.
Membrii Plenului au evaluat fiecare candidat pe baza unui concurs si tinand seama de continutul raportului comisiei de evaluare, de punctajul obtinut la verificarea cunostintelor profesionale si, respectiv, la evaluarea abilitatilor si aptitudinilor necesare pentru functia de inspector.
Pentru cele 6 posturi vacante si-au depus candidatura un numar de 21 de procurori, dintre care 7 si-au retras candidatura sau nu s-au prezentat la concurs.
In urma votului, Plenul CSM a decis ca au intrunit cerintele necesare indeplinirii functiei de inspector urmatorii candidati:
- doamna Mates Daniela Sanda – Prim procuror adj. la Parchetul de pe langa Tribunalul Brasov
- doamna Prisacariu Cornelia Irina – Prim procuror la Parchetul de pe langa Tribunalul Iasi
- doamna Rhfir Nicoleta – procuror la Parchetul de pe langa Tribunalul Constanta
- domnul Fit Gheorghe – Procuror general adj. La Parchetul de pe langa Curtea de Apel Alba Iulia
- domnul Nitu Tiberiu Mihail – procuror la Parchetul de pe langa Inalta Curte de Casatie si Justitie.
- domnul Saiciuc Alic – procuror la Parchetul de pe langa Curtea de Apel Bucuresti
Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri
Intrebare: Va rog sa ma ajutati: Ce cod CORin afara de 541408-Dispecer pot utiliza pentru sef dispecerat, un angajat care coordoneaza departamentul dispecerat din cadrul societatii noastre.
vezi AICI raspunsul specialistilor << Intrebare: In ultima sedinta de management s-a hotarat stabilirea unei proceduri ce tine de controlul bagajelor/masinilor angajatilor la iesirea din unitate, pe care sa o integram ca parte din regulamentul intern al societatii. Intrebarea mea este: exista o baza legala care da dreptul angajatorului de a intocmi aceasta procedura, cum ar putea fi ea intocmita fara a fi considerata ca un abuz.
vezi AICI raspunsul specialistilor <<