Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici
Newsletter Infojuridic Stiri, Noutati, Articole, Dezbateri
Litigiile de munca: legislatie comentata si exemple practice

Citeste GRATUIT un Raport Special exclusiv "Litigiile de munca: legislatie comentata si exemple practice"

Adauga mai jos adresa de email si vei primi raportul in Inbox
E-JURIDIC.RO cauta meniuMeniu
Consultanta in afaceri | Manager

Se modifica regulile pentru cazierul fiscal. Noi atributii in sarcina compartimentelor juridice

Toate organele de administrare fiscala ale ANAF cu atributii de constatare a faptelor de natura a fi inscrise in cazier si de aplicare a sanctiunilor vor primi competente extinse de intocmire a fiselor de inscriere a faptelor in cazierul fiscal, ca urmare a completarii listei faptelor care se inscriu in cazierul fiscal al contribuabililor, conform HG 1000/2015.

Astfel, ca urmare a acestei extinderi, fisele de inscriere a faptelor care constituie contraventii, care se constata de organele fiscale cu atributii de administrare a veniturilor statului (ex. pentru nedepunerea la termen a declaratiilor de inregistrare fiscala/de mentiuni), se intocmesc de aceste organe fiscale.

PROIECTUL POATE FI CONSULTAT AICI.

Tot prin acest ordin, supus acum dezbaterii publice, se vor clarifica si procedurile prin care sunt stabilite organele fiscale teritoriale competente pentru gestionarea cazierului fiscal, ca urmare a infiintarii administratiilor pentru contribuabili mijlocii din cadrul directiilor generale regionale ale finantelor publice.

De asemenea, vor fi stabilite reguli de intocmire a fiselor de inscriere in cazierul fiscal a contraventiilor constatate de organe din afara Agentiei Nationale de Administrare Fiscala, care au atributii de aplicare a sanctiunilor pentru unele fapte de natura celor care se inscriu in cazierul fiscal.

CAZIERUL FISCAL reprezinta un mijloc de evidenta si urmarire a respectarii disciplinei fiscale, contabile si financiare de catre contribuabili, in care se tine evidenta persoanelor fizice, juridice si a entitatilor fara personalitate juridica ce au savarsit fapte sanctionate de legile fiscale, contabile, vamale si de cele care privesc disciplina financiara.

Certificatul de cazier fiscal:

- este gratuit, pentru eliberarea certificatului nu se percepe nicio taxa.

Softuri de Legislatia Muncii
Softuri de Legislatia Muncii

Vezi detalii

Dreptul muncii. Anxietati ale prezentului
Dreptul muncii. Anxietati ale prezentului

Vezi detalii

Noul regim fiscal al cheltuielilor cu autovehicule
Noul regim fiscal al cheltuielilor cu autovehicule

Vezi detalii

- se elibereaza numai la cererea scrisa a contribuabililor sau a reprezentantilor acestora, depusa la orice organ fiscal competent in eliberarea cazierului fiscal, indiferent de domiciliu.

- eliberarea se face de indata si se emite in scris, pe suport hartie sau in forma electronica - in cazul emiterii in forma electronica, comunicarea se face prin mijloace electronice de transmitere la distanta ori de cate ori contribuabilul a optat pentru aceasta modalitate de emitere si de comunicare.

- este valabil 30 de zile de la data emiterii si numai in scopul pentru care a fost eliberat.

Sursa: ANAF
 

 

de
Redactor

Data aparitiei: 19 Iulie 2016
Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Votati articolul "Se modifica regulile pentru cazierul fiscal. Noi atributii in sarcina compartimentelor juridice":
Rating:

Nota: 5 din 5 din 1 voturi


Newsletter Infojuridic Stiri, Noutati, Articole, Dezbateri
Litigiile de munca: legislatie comentata si exemple practice

Citeste GRATUIT un Raport Special exclusiv "Litigiile de munca: legislatie comentata si exemple practice"

Adauga mai jos adresa de email si vei primi raportul in Inbox

ClubJuridic.ro - intrebarea zilei

Calitatea de membru in cadrul unei asociatii de proprietari

Intrebare: Asociatiile de proprietari trebuie sa fie organizate si sa functioneze in baza Legii 230/2007 (art.9)si ale H.G.1588/2007(art.4).Doresc sa stiu daca la infiintarea unei asociatii de proprietari, pentru o proprietate detinuta de doua persoane, sot si sotie dar semnatar al acordului de asociere este doar unul dintre soti, celalalt sot poate detine o functie electiva in cadrul acelei asociatii? Mentionez faptul ca opinia mea este urmatoarea..Membru este doar sotul semnatar-s-a instituit prezumtia ca oricare dintre soti, exercitand prerogativele dreptului de proprietate asupra bunurilor comune, este considerat ca are si consimtamantul celuilalt sot si ca este imputernicit sa l reprezinte. Va rog sa mi precizati exact sediul materiei.

Raspuns: Raspunsul era exact, doamna Badita.Sotii sau doar unul dintre ei poate fi ales in conducerea asociat... [citeste tot raspunsul aici...]

Atentie, Juristi!
Litigiile de munca: legislatie comentata si exemple practice

Conflictele de munca pot fi solutionate!

Cititi intreaga legislatie cu privire la neintelegerile si conflictele de munca!

Descarcati GRATUIT Raportul Special "Litigiile de munca: legislatie comentata si exemple practice"


Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic cu stiri, noutati, articole, dezbateri pe teme juridice