Newsletter Infojuridic Stiri, Noutati, Articole, Dezbateri
7 Modele de Contracte - actualizate conform GDPR

Citeste GRATUIT un Raport Special exclusiv "7 Modele de Contracte - actualizate conform GDPR"

Adauga mai jos adresa de email si vei primi raportul in Inbox
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
E-JURIDIC.RO cauta meniuMeniu
Consultanta in afaceri | Manager
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Selectie experti pentru proiectul Continuarea dezvoltarii capacitatii institutionale a instantelor competente cu solutionarea delictelor


Consiliul Superior al Magistraturii a fost invitat, prin intermedial Punctului National de Contact pentru proiecte de tip Twinning din cadrul Ministerului Finantelor Publice, sa analizeze oportunitatea cooperarii institutionale cu autoritatile din Croatia, pentru proiectul HR 09 IB JH 04 "Continuarea dezvoltarii capacitatii institutionale a instantelor competente cu solutionarea delictelor".

Proiectul amintit are drept principal obiectiv consolidarea functionarii sistemului judiciar din Croatia prin continuarea dezvoltarii capacitatii institutionale a instantelor competente sa solutioneze delictele.

In acest context, Consiliul Superior al Magistraturii isi propune sa furnizeze un grup de experti pe termen scurt, care sa fie ulterior mobilizati pentru realizarea activitatilor specifice prevazute in cadrul fisei de proiect.


Condipi de eligibilitate
Potrivit fisei de proiect, pentru a fi selectati candidatii trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii (stabilite de beneficiarul proiectului):

1. Profilul expertului pe termen scurt nr 1
Cerinte:
-  Diploma studii universitare sau experienta profesionala echivalenta de 10 ani in sectorul justitie,
- 4 ani experienta in analizarea fluxurilor de lucru si a proceselor din cadrul unei organizatii;
- Buna cunoastere a limbii engleze;
- Cunostinte operare calculator;
- Relatii contractuale dovedite cu administratia publica sau organisme mandatate, conform cerintelor manualului de twinning 5.3.2

Se vor considera ca avantaje:
- Experienta in analizarea procedurilor privind legislatia si procedurile referitoare la delicte;
- Experienta de munca in cadrul proiectelor cu finantare europeana;

Atributiile expertului pe termen scurt nr.1:
- desfasurarea activitatilor aferente Componentei I

2. Profilul expertului pe termen scurt nr. 2

Cerinte:
- Diploma studii universitare sau experienta profesionaia echivalenta de 10 ani in domeniul justitiei si afaceri interne;
- 5 ani experienta privind legislatia si procedurile privind delictele;
- Buna cunoastere a limbii engleze;
- Cunostinte operare calculator;
- Relatii contractuale dovedite cu administratia publica sau organisme mandatate, conform cerintelor manualului de twinning 5.3.2

Se vor considera ca avantaje:
- Experienta privind schimbul de informal in cadrul sistemului de justitie pentru delicte;
- Experienta in organizarea workshop-urilor;
- Experienta de lucru in cadrul proiectelor cu finantare europeana.

Atributiile expertului pe termen scurt nr.2:
- desfasurarea activitatilor aferente Componentei I si II

3. Profilul expertului pe termen scurt nr. 3

Cerinte:

- diploma studii universitare sau experienta profesionala echivalenta de 10 ani in managementul resurselor;
- 5 ani experienta privind managementul resurselor;
- Buna cunoastere a limbii engleze;
- Cunostinte operare calculator;
- Relatii contractuale dovedite cu administrate publica sau organisme mandatate, conform cerintelor manualului de twinning 5.3.2

Se vor considera ca avantaje:
- experienta privind standardele europene referitoare la infrastructura judiciara.

Atributiile expertului pe termen scurt nr.2:
- desfasurarea activitatilor aferente Componentei III


Domeniile de activitate relevante pentru experfi sunt urmatoarele:

Componenta 1: Reorganizarea fluxurilor de lucru si a proceselor si asigurarea cooperarii in cadrul procesual privind delictele - cu 3 rezultate specifice carora le corespund activitafi specifice si anume:

- Rezultatul 1: analizarea procedurilor existente in cadrul instantelor competente cu solutionarea delictelor si implementarea unor noi fluxuri de lucru Si procese, cu urmatoarele activitati - analizarea fluxurilor de lucru si proceselor existente privind delictele; elaborarea unui raport privind analiza efectuata si elaborarea unor recomandari pentru imbunatatirea fluxurilor de lucru si proceselor privind delictele; elaborarea specificatiilor functionale pentru noile fluxuri de lucru si procese privind delictele; elaborarea recomandarilor pentru implementarea organizationala si transpunerea legislativa a noilor proceduri privind delictele; pilotarea noilor proceduri in cadrul a 10 instante competente cu solutionarea delictelor; analizarea controlului exercitat de Inalta Curte pentru delicte asupra instantelor de prim grad competente sa solutioneze delicte;

- Rezultatul 2: Concentrarea si centralizarea procedurilor in conformitate cu cele mai bune practici existente la nivel european si implementarea acestora in 10 instante competente sa solutioneze delicte, cu urmatoarele activitati - organizarea unei vizite de studiu intr-un stat membru UE care are un model bine stabilit de proceduri privind delictele; elaborarea unui raport separat privind procedurile care pot fi concentrate si centralizate; elaborarea specificatiilor functionale pentru procedurile concentrate si centralizate; elaborarea unor recomandari pentru implementarea organizationala si transpunerea legislativa a procedurilor centralizate privind delictele; pilotarea acestora in cadrul a 10 instante pentru delicte; elaborarea unor recomandari pentru monitorizarea noilor proceduri centralizate.

- Rezultatul 3: cooperarea in ceea ce priveste schimbul de informatii in cadrul sistemului de justifie pentru delicte, cu urmatoarele activitafi - analizarea cooperarii existente in ceea ce priveste schimbul de informatii; elaborarea unui raport cu recomandari pentru consolidarea cooperarii si armonizarii raportarilor statistice; elaborarea specificatiilor functionale pentru imbunatatirea mecanismului de cooperare in cadrul sistemului de justitie privind delicte in vederea implicarii tuturor factorilor decizionali (organe administrative, politie, instante pentru delicte, Ministerul Justitiei), analizarea grupurilor tinta potrivite, a numarului de participanti si a tematicii necesare organizarii unor workshop-uri pentru Tmbunatatirea mecanismului de cooperare privind schimbul de informatii intre actorii relevanti organizarea a cel putin doua seminarii in sensul celor mentionate anterior.

Componenta 2: Reducerea numarului cauzelor restante si subsistemul pentru publicarea jurisprudentei - cu 2 rezultate specifice carora le corespund activitati specifice si anume:

Rezultatul 1: analizarea reducerii cauzelor restante si elaborarea unui plan de actiune privind reducerea restantelor, cu urmatoarele activitati - analizarea situatiei curente privind cauzele restante; elaborarea unui raport privind cauzele restante la nivelul tuturor instantelor pentru delicte; elaborarea unui plan de actiune pentru reducerea cauzelor restante la instance pentru delicte care prezinta o situatie critica - vor fi elaborati si indicatori de performanta care vor fi monitorizati de Inalta Curte pentru delicte, monitorizarea indicatorilor de performanta in cadrul anumitor instante pentru delicte si elaborarea unui raport corespunzator.

Rezultatul 2 consolidarea sistemului pentru publicarea jurisprudentei in domeniul delictelor, cu urmatoarele activitati - analizarea deciziilor Inaltei Curti pentru delicte si a celor ale instantelor pentru delicte care sunt definitive; analizarea procedurii curente privind publicarea jurisprudentei Inaltei Curti pentru delicte; elaborarea criteriilor de selectie pe baza carora jurisprudenta va fi publicata; elaborarea profilului angajatilor care vor fi responsabili cu selectarea si publicarea cauzelor; elaborarea unui raport cu recomandari

Componenta 3: Analizarea si Identificarea resurselor financiare si a timpului necesar in vederea imbunatatirii conditiilor in cadrul sediilor instantelor competente cu solutionarea delictelor - cu un rezultat specific caruia in corespund activitatite:

Rezultatul 1: inventarierea si analizarea costurilor necesare alinierii sediilor instantelor pentru delicte la standarde europene si elaborarea unui plan de actiune in acest sens, cu urmatoarele activitati - analizarea conditiilor de lucru in cadrul instantelor pentru delicte - vor fi analizate conditiile generale ale sediului, marimea acestora, inventarul, nevoia de remobilare etc, elaborarea unei carti albe privind conditiile de munca cu precizarea inclusiv a fondurilor si timpului necesar pentru imbunatatirea acestora; elaborarea planului de actiune pentru reabilitarea sediilor instantelor competente sa solutioneze delicte.

Expertii vor face dovada experientei in unul sau mai multe din domeniile sus mentionate, prin includerea in CV a aspectelor relevante pentru aceste domenii.


Informatii generate

Data estimate pentru inceperea proiectului este 01 martie 2012. iar proiectul va avea o durata de 24 de luni.
Expertii selectati vor fi mobilizati pentru misiuni temporare, de aproximativ 5 zile (in medie, o data pe luna)

Plata onorariului (care poate varia intre 250 - 450 Euro/zi, in functie de categoria de experti in care este incadrata persoana selectata), a diurnei si a transportului se va face conform regulilor care guverneaza proiectele finantate de Comisia Europeana. Mentionam ca onorariul nu include diurna (costul cazarii si al meselor) si cheltuielile de transport, care se suporta separat.

Persoanele interesate sunt rugate sa completeze cat mai detaliat si sa transmits la Consiliul Superior al Magistraturii un CV (model european), completat in limba engleza, din care sa rezulte cat mai clar experienta profesionala si indeplinirea conditiilor de eligibilitate impuse de beneficiar

Procedura de selectie va consta in evaluarea cunostintelor de limba engleza (prin organizarea unui interviu telefonic) si a CV-urilor, pentru stabilirea conformitatii cu conditiile de eligibilitate prevazute de Croatia.

Data limita pentru depunerea candidaturilor este 9 iunie 2011. ora 12.00. Orice candidatura transmisa in afara acestui termen nu va fi avuta in vedere la selectia expertilor.

Persoana de contact este doamna judecator Raluca Galea, director al Directiei Afaceri Europene, Relatii Internationale si Programe din cadrul Consiliului Superior al Magistraturii (telefon: 021.319.81.89, mobil: 0720.770.893, e-mail: roalea@csm1909.ro. fax: 021.311.69.44).

Cu deosebita considerate,

Judecator Roza MARCU


Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri



Data aparitiei: 06 Iunie 2011
Votati articolul "Selectie experti pentru proiectul Continuarea dezvoltarii capacitatii institutionale a instantelor competente cu solutionarea delictelor":
Rating:

Nota: 5 din 5 din 1 voturi
Urmareste-ne pe Google News
©2024 RENTROP & STRATON
Toate drepturile rezervate.
SATI
Atentie, Juristi!
7 Modele de Contracte - actualizate conform GDPR

MODIFICARILE din Contractele Civile si Actele Comerciale se aplica deja!

Folositi NOILE Modele de Documente pentru 2024

Descarcati GRATUIT Raportul Special "7 Modele de Contracte - actualizate conform GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016