Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Newsletter Infojuridic Stiri, Noutati, Articole, Dezbateri
Litigiile de munca: legislatie comentata si exemple practice

Citeste GRATUIT un Raport Special exclusiv "Litigiile de munca: legislatie comentata si exemple practice"

Adauga mai jos adresa de email si vei primi raportul in Inbox
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
E-JURIDIC.RO cauta meniuMeniu
Consultanta in afaceri | Manager

Situatie complicata in dreptul muncii: Cum procedeaza angajatorul in situatia desfiintarii unui post?

"Am desfiintat postului unui salariat. I-am oferit un nou loc de munca dar apoi ne-am razgandit si dorim sa retragem oferta facuta. Putem sa procedam astfel? Salariatul nu a semnat inca actul aditional. Cum procedam in mod corect?"


Raspunsul specialistilor PortalCodulMuncii.ro:

Nu exista o procedura privind corectarea erorilor materiale din deciziile emise de angajator, pentru viciile de procedura ale respectivei decizii angajatorul putand fi sanctionat cu anularea deciziei in cadrul procesului declansat in fata instantei de judecata.

In practica se intalnesc situatii in care s-a dispus revocarea de catre angajator a deciziilor intocmite in mod eronat urmand ca ulterior sa fie emisa o noua decizie de concediere.

Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
202 Modele de fise de post actualizate conform GDPR


ACTUALIZATE conform Noului GDPR Scapati de stresul controlului Va oferim 202 modele de fise de post redactate impecabil EDITABILE si conforme noului COR & GDPR Atentie Cand vine vorba despre fise de post stiti bine Trebuie sa fie in deplina conformitate cu Regulamentul General privind Protectia Datelor Personale GDPR –...

Oferta Speciala
valabila 48h

Actul de revocare trebuie sa imbrace forma unei decizii iar noua decizie de concediere va cuprinde un nou termen de preaviz.

Orice decizie a angajatorului menita sa produca o vatamare salariatului si salariatul dovedeste ca a fost vatamat prin aceasta practica a angajatorului, apreciez ca instanta, in cazul sesizarii din partea salariatului, va putea tine cont de acest motiv pentru anularea deciziei de concediere sau, cel putin, in aprecierea asupra solicitarii din partea salariatului a unor daune pentru acoperirea prejudiciului suferit de acesta ca urmare a retragerii ofertei.
Data aparitiei: 03 Octombrie 2014
Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Votati articolul "Situatie complicata in dreptul muncii: Cum procedeaza angajatorul in situatia desfiintarii unui post?":
Rating:

Nota: 5 din 5 din 1 voturi


Newsletter Infojuridic Stiri, Noutati, Articole, Dezbateri
Litigiile de munca: legislatie comentata si exemple practice

Citeste GRATUIT un Raport Special exclusiv "Litigiile de munca: legislatie comentata si exemple practice"

Adauga mai jos adresa de email si vei primi raportul in Inbox
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

ClubJuridic.ro - intrebarea zilei

Racordarea la canalizare a unui grup de case

Intrebare: Am realizat impreuna cu o alta societate racordarea la canalizare a unui grup de case nou construite. Pentru aceasta printr-un contract de asociere in participatiune am prevazut impartirea rezultatelor in cote de 40% pentru noi si 60 % pentru cealalalta societate. Ce putem face avand in vedere ca nu noi am incasat banii, cat si faptul ca reprezentantii celeilalte societati refuza sa ne dea procentul care ne revine din ultimele transe achitate de beneficiari pe motiv ca au realizat o parte mult mai mare de 60% din lucrari?

Raspuns: Domnule Emil Bogatu,daca firma dumneavoastra si-a indeplinit obligatiile contractuale ,prevazute in ... [citeste tot raspunsul aici...]

Atentie, Juristi!
Litigiile de munca: legislatie comentata si exemple practice

Conflictele de munca pot fi solutionate!

Cititi intreaga legislatie cu privire la neintelegerile si conflictele de munca!

Descarcati GRATUIT Raportul Special "Litigiile de munca: legislatie comentata si exemple practice"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016