Au fost aduse modificari numerelor curente ale unor obligatii fiscale
Prin Ordinul nr. 1951/2012 au fost aduse modificari numerelor curente ale unor obligatii fiscale.
In Monitorul Oficial nr. 856 din 18 decembrie 2012 a fost publicat Ordinul nr. 1951/2012 al presedintelui ANAF pentru modificarea si completarea anexei nr. 1 la Ordinul nr. 1294/2007 privind impozitele, contributiile si alte sume reprezentand creante fiscale, care se platesc de contribuabili intr-un cont unic.
In cadrul actului normativ se arata:
Numerele 7, 9, 22 si 28 se modifica si vor avea urmatorul cuprins
7 „Impozit pe profit/plati anticipate in contul impozitului pe profit anual datorat/datorate de persoane juridice romane, altele decat cele prevazute la punctul 6, precum si de persoanele juridice cu sediul social in Romania, infiintate potrivit legislatiei europene”;
9 „Impozit pe profit datorat de persoane juridice straine, altele decat cele prevazute la punctul 6, sau plati anticipate in contul impozitului pe profit anual datorate de catre persoanele juridice straine care desfasoara activitate prin intermediul unui sediu permanent in Romania”;
22 „Impozit pe veniturile din premii”;
28 „Varsaminte din profitul net al regiilor autonome”.
Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri
Intrebare: Suntem o firma de constructii ,va rugam sa ne ajutati cu o fisa de post pentru Montator elemente prefabricate din beton armat Cor: 711403.
vezi AICI raspunsul specialistilor << Intrebare: Angajata - in varsta de 59 ani si 1 luna, primeste decizia de pensionare pentru limita de varsta in data de 16.04.2024 plata drepturilor de pensie se va face incepand cu data de 01.04.2024 . Salariata a adus copie dupa decizie la angajator in data de 17.04.2024. 1. Cu ce data inceteaza CIM si cu ce articol? 2. Pot incheia un nou CIM cu angajatul dupa incetarea celui vechi pe perioada determinata de 1 luna - pentru a putea gasi alta persoana in locul acesteia? Mentionez ca salariata este de acord...
vezi AICI raspunsul specialistilor << Intrebare: Suntem o societate de distributie bauturi, prin natura activitatii e necesar sa livram marfa si sambata deci noi am definit saptamana de lucru, pentru departamentul care face distributia format din soferi si muncitori ca fiind de Marti-Sambata in loc de Luni-Vineri si cu zilele libere de repaus saptamanal Duminica si Luni in loc de sambata -Duminica. Intrebarea este cum e corect sa procedam cu ziua de LUNI in cazul in care apar totusi cateva comenzi. Putem chema? de ex doar trei, patru soferi cu...
vezi AICI raspunsul specialistilor <<