Prin Ordinul nr. 1.352 din 10 septembrie 2012 privind stabilirea unor competente de exercitare a inspectiei fiscale pentru Directia verificari fiscale, Agentia Nationala de Administrare Fiscala stabileste care sunt limitele competenelor exercitate.
Ordinul emis de ANAF nr. 1352 din 2012 este publicat in Monitorul Oficial nr. 654 din 14 septembrie 2012
Avand in vedere prevederile art. 95 si 96 din Ordonanta Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de procedura fiscala, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare,
in temeiul art. 12 alin. (3) din Hotararea Guvernului nr. 109/2009 privind organizarea si functionarea Agentiei Nationale de Administrare Fiscala, cu modificarile si completarile ulterioare, si al art. 99 din Ordonanta Guvernului nr. 92/2003, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare,
presedintele Agentiei Nationale de Administrare Fiscala emite urmatorul ordin:
ART. 1
Directia verificari fiscale este una dintre structurile din cadrul aparatului propriu al Agentiei Nationale de Administrare Fiscala competente in exercitarea inspectiei fiscale partiale privind obligatia de stabilire, retinere si plata a impozitului pe venit, asa cum este acesta prevazut de lege, asupra tuturor persoanelor, indiferent de forma lor de organizare, pe intregul teritoriu al tarii, conform prevederilor titlului VII din Ordonanta Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de procedura fiscala, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare.
ART. 2
Directia verificari fiscale va lua masuri pentru ducerea la indeplinire a prevederilor prezentului ordin.
ART. 3
Prezentul ordin va fi publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I.
Presedintele Agentiei Nationale
de Administrare Fiscala,
Şerban Pop
Bucuresti, 10 septembrie 2012.
Nr. 1.352.
Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri
Intrebare: Va rog sa ma ajutati: Ce cod CORin afara de 541408-Dispecer pot utiliza pentru sef dispecerat, un angajat care coordoneaza departamentul dispecerat din cadrul societatii noastre.
vezi AICI raspunsul specialistilor << Intrebare: In ultima sedinta de management s-a hotarat stabilirea unei proceduri ce tine de controlul bagajelor/masinilor angajatilor la iesirea din unitate, pe care sa o integram ca parte din regulamentul intern al societatii. Intrebarea mea este: exista o baza legala care da dreptul angajatorului de a intocmi aceasta procedura, cum ar putea fi ea intocmita fara a fi considerata ca un abuz.
vezi AICI raspunsul specialistilor <<