In data de 2 august 2013, a fost publicat in Monitorul Oficial nr. 485, Ordinul ANAF nr. 938/ 2013
Astfel, ANAF a reglementat continutul si modul de completare a formularului 630, "Decizia de impunere anuala pentru stabilierea contributiei de asigurari sociale de sanatate"
Se aproba modelul si continutul formularului 630 "Decizie de impunere anuala pentru stabilirea contributiei de asigurari sociale de sanatate", cod 14.13.02.19, precum si anexa "Situatie privind stabilirea contributiei lunare de asigurari sociale de sanatate", prevazute in anexa nr. 1.
Anexa "Situatie privind stabilirea contributiei lunare de asigurari sociale de sanatate" face parte integranta din formularul prevazut la alin. (1).
Formularul prevazut la art. 1 se utilizeaza pentru stabilirea obligatiilor anuale de plata a contributiei de asigurari sociale de sanatate, precum si pentru regularizarea sumelor datorate cu titlu de plati anticipate.
Formularul prevazut la art. 1 se utilizeaza pentru stabilirea contributiei de asigurari sociale de sanatate incepând cu anul fiscal 2012.
Anexa prevazuta la art. 1 alin. (2) se emite pentru fiecare categorie de venit pentru care se stabileste contributia de asigurari sociale de sanatate.
Formularul prevazut la art. 1 se comunica contribuabililor in conformitate cu prevederile art. 44 din Ordonanta Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de procedura fiscala, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare.
Caracteristicile de tiparire, modul de difuzare, de utilizare si de pastrare a formularului de la art. 1 sunt stabilite in anexa nr. 2.
Click AICI pentru modelul Formularului 630 "Decizia de impunere anula apentur stabilirea contributiei de asigurari socilale de sanatate"
Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri
Intrebare: Va rog sa ma ajutati: Ce cod CORin afara de 541408-Dispecer pot utiliza pentru sef dispecerat, un angajat care coordoneaza departamentul dispecerat din cadrul societatii noastre.
vezi AICI raspunsul specialistilor << Intrebare: In ultima sedinta de management s-a hotarat stabilirea unei proceduri ce tine de controlul bagajelor/masinilor angajatilor la iesirea din unitate, pe care sa o integram ca parte din regulamentul intern al societatii. Intrebarea mea este: exista o baza legala care da dreptul angajatorului de a intocmi aceasta procedura, cum ar putea fi ea intocmita fara a fi considerata ca un abuz.
vezi AICI raspunsul specialistilor <<