Newsletter Infojuridic Stiri, Noutati, Articole, Dezbateri
7 Modele de Contracte - actualizate conform GDPR

Citeste GRATUIT un Raport Special exclusiv "7 Modele de Contracte - actualizate conform GDPR"

Adauga mai jos adresa de email si vei primi raportul in Inbox
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
E-JURIDIC.RO cauta meniuMeniu
Consultanta in afaceri | Manager

Politia Rutiera vrea infiintarea unor instante de circulatie

 

Masini rasturnate, oameni morti si recorduri de viteza, astfel arata cronicile negre ale circulatiei in centrul Capitalei. In timp ce politistii rutieri consuma pe banda rulanta chitantierele de amenzi, traficul in Bucuresti pare sa scape de sub control, pe fondul vitezei criminale cu care conduc tot mai multi soferi

Seful Politiei Rutiere: Este o dementa! “Este o dementa. Noi nu mai vrem sa dam sanctiuni, dar uite ce se intampla, cum incalca cele mai elementare reguli de circulatie, ne-a declarat comisarul-Sef Lucian Dinita, Seful Politiei Rutiere. Ajung sa mearga cu 130 km la ora in centrul Bucurestiului, se rastoarna cu masinile, trec pe rosu. Au inceput sa creada ca drumurile sunt ale lor. Sunt efecte in timp ale deciziei Curtii Constitutionale, prin care pot contesta oricand orice. Politistul le ia carnetul si ei spun: «Raman la volan, gata, am scapat! Ba, nu ai ce sa imi faci, pana se solutioneaza, mai vedem noi». Pana atunci conduc. Daca societatea romaneasca nu vrea sa se destepte, nu avem nicio sansa si asistam, asa, la scene incredibile”.

Pe acest sistem, un bucurestean de 42 de ani a reusit sa “colectioneze” 30 de dosare penale pentru conducere fara permis, plus doua pentru conducerea unei masini neinmatriculate. Politistii spun ca este neaparata nevoie de mai multa severitate si rapiditate in judecarea contestatiilor, care le permit soferilor sanctionati sa continue sa circule chiar si dupa ce agentii le ridica permisele.

“Este necesara infiintarea unor instante de circulatie, care sa judece situatiile de urgenta, cum sunt in toate statele civilizate. Intai platesti si apoi contesti, nu ca la noi. Apoi, sanctiunile trebuie sa fie mai dure. Recuperarea banilor din amenzi nu tine de Politia Rutiera. Trebuie infiintate structuri de recuperare a amenzilor. Daca instanta ii respinge plangerea soferului sanctionat, cine mai plateste? Structurile fiscale, Ministerul Finantelor trebuie sa se ocupe, asa cum se ocupa si de evaziunea fiscala”, spune Dinita. In Romania, doar 30-40% dintre amenzile de circulatie sunt platite, iar jumatate dintre autorii de accidente grave scapa de puscarie.

©2024 RENTROP & STRATON
Toate drepturile rezervate.
SATI
Atentie, Juristi!
7 Modele de Contracte - actualizate conform GDPR

MODIFICARILE din Contractele Civile si Actele Comerciale se aplica deja!

Folositi NOILE Modele de Documente pentru 2024

Descarcati GRATUIT Raportul Special "7 Modele de Contracte - actualizate conform GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016