Sunt cel putin cateva sute de amenzi si sanctiuni pe care organele de control le pot institui fara sa stea pe ganduri si pe buna dreptate. Isi fac datoria.
Dar ce se intampla in cazul juristilor care nu au de-a face cu amenzi si sanctiuni, juristii care au mereu dosare curate si procese care merg struna, profesionisti care lucreaza eficient si fara stres?
Care este secretul lor?
Sincer, nu cred in solutii magice si nici in secrete, trucuri si scurtaturi. Cred in studiu, in aplecare catre educatie continua.
Si cine nu stie, va afla! Un jurist nu se opreste din invatat niciodata.
7 motive sa aveti pe birou Enciclopedia Juristului Eficient:
1. Pune in discutie toate aspectele legislative importante -
Codul penal si Codul de procedura penala, plus modificarile introduse de Codurile civile;
2. Contine toate modificarile, toate completarile sau schimbarile care au afectat legislatia juridica indiferent ca se refera la dreptul civil, penal, al familiei, procesual civil, locativ sau administrativ;
3. Contine explicatii ale legislatiei in vigoare, sfaturi si recomandari din partea experimentatilor specialisti Rentrop &Straton in domeniul juridic;
4. Va ofera
solutii pertinente si temeiuri legale pentru rezolvarea propriilor dileme;
5. Constituie, la ora actuala, cea mai bogata si de incredere sursa pentru domeniul notarial;
6. Contine modele de actiuni, cereri, contracte, statute, acte aditionale, decizii, regulamente, declaratii, convocatoare etc.;
7. Doar acum aveti ocazia sa achizitionati Enciclopedia Juridica 2015. Ghidul juristului eficient la pretul REDUS
detalii aici >>>>
Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri
Intrebare: Daca un angajator acorda tichete de masa, acestea trebuie trecute in regulamentul intern astfel incat sa beneficieze toti salariatii ? sau se fac acte aditionale si se acorda preferential?
vezi AICI raspunsul specialistilor << Intrebare: In cadrul aceleasi firmei ne dorim sa mutam o persoana pe un alt loc de munca de lucru practic intr-o alta echipa, nu este necasar schimbarea functiei COR si nici a fisei de post, va avea in continuare aceleasi atributii ca si pana acum. Conform unei proceduri interne a companiei am intocmit un formular de transfer si am instiiintat persoana in cauza, dar a refuzat semnarea transferului si a mutarii in alta echipa. Informarea despre transfer a fost facuta in prezenta martorilor care au si semnat...
vezi AICI raspunsul specialistilor <<