Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Newsletter Infojuridic Stiri, Noutati, Articole, Dezbateri
5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR

Citeste GRATUIT un Raport Special exclusiv "5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR"

Adauga mai jos adresa de email si vei primi raportul in Inbox
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
E-JURIDIC.RO cauta meniuMeniu
Consultanta in afaceri | Manager

Documentele necesare pentru inscrierea in Tabloul Avocatilor Baroului Bucuresti 2015

Pe site-ul Baroului Bucuresti a fost publicat anuntul referitor la documentele necesare pentru inscrierea pe tabloul avocatilor Baroului Bucuresti (stagiari sau definitivi) a celor care au promovat examenul de primire in profesie, sesiunea septembrie 2015.

Conform anuntului, persoanele care au promovat examenul de primire in profesie, in sesiunea din septembrie 2015, trebuie sa depuna decizia de primire in profesie nr. 33/08/29.09.2015 a Comisiei Permanente a U.N.B.R. in copie.

De asemenea, este necesara cererea tip de inscriere ca avocat stagiar/ definitiv.

Continuarea actelor necesare poate fi consultata pe site-ul Baroului Bucuresti.

Pe site-ul institutiei sunt publicate si cererile de inscriere ca avocat definitiv si ca avocat stagiar.

Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Consilier Taxe si Impozite pentru Contabili 12 actualizari


Rezolvati rapid si perfect legal orice problema generata de noile reglementari ce modifica in Codul fiscal 4 argumente solide pentru a va abona la Consilier – Taxe si Impozite pentru Contabili 1 Evitati garantat orice greseala fiscala din contabilitate 2 Va rezolvati rapid toate problemele de fiscalitate 3 Salvati sume importante din...

Oferta Speciala
valabila 48h

Sursa si detalii complete: Baroul-Bucuresti.ro

 

de
Data aparitiei: 08 Octombrie 2015
Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Votati articolul "Documentele necesare pentru inscrierea in Tabloul Avocatilor Baroului Bucuresti 2015":
Rating:

Nota: 5 din 5 din 2 voturi


Newsletter Infojuridic Stiri, Noutati, Articole, Dezbateri
5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR

Citeste GRATUIT un Raport Special exclusiv "5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR"

Adauga mai jos adresa de email si vei primi raportul in Inbox
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Poate sunteti interesat si de:

ClubJuridic.ro - intrebarea zilei

Contestatie somatie executare silita dobanda activitate PFA nerealizata

Intrebare: Buna ziua,m-am inregistrat ca PFA(traducator) in anul 2008,de atunci si pana in 2010 am fost doar de vreo 3 ori la ANAF sa-mi completez declaratiile de venit.In 2010 dat fiind ca mi-au bagat "din burta" si faptul ca nu am realizat nici o singura traducere m-am scos din activitate platind si o suma de bani,cred ca doar pentru anul 2010.De atunci si pana acum a fost liniste.Pe22.08.2014 am primit prin posta impunerea unor dobanzi pe niste sume care trebuiau comunicate la si chiar dupa data inregistrarii scoaterii din activitate.Am fost la ei si mi-au zis ca am de plata vreo 580RON din 2008-2009 am facut contestatie si am inregistrat-o la anaf sector 1.Pe 6 Oct 2014 mi-a venit o executare fiscala pentru suma de 47RON acestea fiind descrise ca majorari de intarziere.Oare ce e de facut.Mai am timp sa fac cotestatie??? Va multumesc!

Raspuns: Contestatia impotriva oricarui act de executare silita fiscala se face in termen de 15 zile de la d... [citeste tot raspunsul aici...]

Atentie, Juristi!
5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016