Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Newsletter Infojuridic Stiri, Noutati, Articole, Dezbateri
5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR

Citeste GRATUIT un Raport Special exclusiv "5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR"

Adauga mai jos adresa de email si vei primi raportul in Inbox
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
E-JURIDIC.RO cauta meniuMeniu
Consultanta in afaceri | Manager

Leasing de personal. Elemente esentiale in contractul de punere la dispozitie

Munca prin agent de munca temporara  reprezinta munca prestata de un salariat temporar care a incheiat un contract de munca temporara cu un agent de munca temporara si care este pus la dispozitia utilizatorului pentru a lucra temporar sub supravegherea si conducerea acestuia din urma.

Salariatul temporar va incheia un contract de munca temporara cu agentul de munca temporara. Va fi pus la dispozitia utilizatorului pentru a lucra temporar sub supravegherea si conducerea acestuia din urma.

Utilizatorul este persoana fizica sau juridica pentru care si sub supravegherea si conducerea careia munceste temporar un salariat temporar pus la dispozitie de agentul de munca temporara.


Iata care sunt elementele esential de regasit in contractul de punere la dispozitie:

a) durata misiunii;

b) caracteristicile specifice postului, in special calificarea necesara, locul executarii misiunii si programul de lucru;

c) conditiile concrete de munca;

Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Consilier Taxe si Impozite pentru Contabili 12 actualizari


Rezolvati rapid si perfect legal orice problema generata de noile reglementari ce modifica in Codul fiscal 4 argumente solide pentru a va abona la Consilier – Taxe si Impozite pentru Contabili 1 Evitati garantat orice greseala fiscala din contabilitate 2 Va rezolvati rapid toate problemele de fiscalitate 3 Salvati sume importante din...

Oferta Speciala
valabila 48h

d) echipamentele individuale de protectie si de munca pe care salariatul temporar trebuie sa le utilizeze;

e) orice alte servicii si facilitati in favoarea salariatului temporar;

f) valoarea comisionului de care beneficiaza agentul de munca temporara, precum si remuneratia la care are dreptul salariatul;

g) conditiile in care utilizatorul poate refuza un salariat temporar pus la dispozitie de un agent de munca temporara.

 

 

de
Data aparitiei: 05 Aprilie 2016
Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Votati articolul "Leasing de personal. Elemente esentiale in contractul de punere la dispozitie":
Rating:

Nota: 5 din 5 din 1 voturi


Newsletter Infojuridic Stiri, Noutati, Articole, Dezbateri
5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR

Citeste GRATUIT un Raport Special exclusiv "5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR"

Adauga mai jos adresa de email si vei primi raportul in Inbox
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

    Poate sunteti interesat si de:

    ClubJuridic.ro - intrebarea zilei

    Iesire din indiviziune mansarda si gradina

    Intrebare: Buna ziua! Am doua probleme, ambele legate de iesirea din indiviziune: locuiesc intr-un imobil cu 4 apartamente, 2 la parter si 2 la etaj, fiecare apartament avand un proprietar. Imobilul are si un pod o mansarda care nu este mentionat in documentele imobilului si nu are cadastrul facut. In mansarda, am amenajat o parte din suprafata acesteia mai exact o jumatate ce se afla deasupra apartamentului in care locuiesc, am izolat acoperisul de deasupra ei, acoperis ce se afla intr-o stare de degradare avansata si am delimitat-o de cealalta jumatate printr-un perete despartitor. Accesul la jumatatea pe care am amenajat-o se face printr-o usa separata. Asa cum spuneam, suntem 4 proprietari: unul sunt eu, doi sunt de accord cu amenajarea facuta, iar unul este total impotriva, motiv pentru care m-a reclamat la toate autoritatile posibile si m-a si dat in judecata. Am inteles ca pentru a intra in legalitate, trebuie sa obtin autorizatie de constructie pentru amenajarea facuta in mansarda, iar pentru a o obtine imi trebuie act de proprietate pe acel spatiu motiv pentru care trebuie sa demarez actiunea de iesire din indiviziune. Asa cum spuneam, mansarda nu are cadastrul facut. Cum procedez in acest caz? Fac cadastrul pentru intreaga mansarda? Am inteles ca pentru a iesi din indiviziune, trebuie sa platesc taxa judiciara de timbru 3% din valoarea estimata a bunului. Bunul este in acest caz mansarda, nu trebuie sa platesc 3% din valoarea intregului imobil, nu? A doua problema este legata de gradina: in jurul imobilului sunt patru gradini, aferente fiecarui apartament. Am titlu de proprietate asupra gradinii mele, teren in suprafata de 158 mp – cota indiviza. Si in acest caz, as dori sa demarez iesirea din indiviziune. Cum trebuie sa procedez? Va multumesc mult!

    Raspuns: Mansarda este bun comun, indiferent ca este intabulata sau nu, prin urmare i se aplica acelasi regim... [citeste tot raspunsul aici...]

    Atentie, Juristi!
    5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR

    Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

    Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

    Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR"


    Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016