1. REGULAMENT din 31 martie 2015 privind organizarea activitatii de atestare a institutiilor publice sau private specializate in elaborarea documentatiilor pentru fundamentarea solicitarii avizului de gospodarire a apelor si a autorizatiei de gospodarire a apelor EMITENT: MINISTERUL MEDIULUI, APELOR SI PADURILOR PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL nr. 292 din 29 aprilie 2015
2. ORDIN nr. 631 din 31 martie 2015 pentru aprobarea Regulamentului privind organizarea activitatii de atestare a institutiilor publice sau private specializate in elaborarea documentatiilor pentru fundamentarea solicitarii avizului de gospodarire a apelor si a autorizatiei de gospodarire a apelor EMITENT: MINISTERUL MEDIULUI, APELOR SI PADURILOR PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL nr. 292 din 29 aprilie 2015
3. ORDIN nr. 708 din 23 aprilie 2015 privind aprobarea Planului sectorial pentru cercetare-dezvoltare din domeniul agricol si de dezvoltare rurala al Ministerului Agriculturii si Dezvoltarii Rurale, pe anii 2015-2018, "Agricultura si Dezvoltare Rurala - ADER 2020" EMITENT: MINISTERUL AGRICULTURII SI DEZVOLTARII RURALE PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL nr. 292 din 29 aprilie 2015
4. ACORD din 5 martie 2015 intre Guvernul Romaniei si Guvernul Regatului Arabiei Saudite privind conditia de reciprocitate pentru acordarea scutirii de taxa pe valoarea adaugata pentru misiunile diplomatice ale Romaniei si ale Regatului Arabiei Saudite EMITENT: ACT INTERNATIONAL PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL nr. 292 din 29 aprilie 2015
5. HOTARARE nr. 276 din 22 aprilie 2015 pentru aprobarea Acordului dintre Guvernul Romaniei si Guvernul Regatului Arabiei Saudite privind conditia de reciprocitate pentru acordarea scutirii de taxa pe valoarea adaugata pentru misiunile diplomatice ale Romaniei si ale Regatului Arabiei Saudite, semnat la Bucuresti la 5 martie 2015 EMITENT: GUVERNUL PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL nr. 292 din 29 aprilie 2015
6. HOTARARE nr. 274 din 22 aprilie 2015 privind constituirea secretariatelor comune, a secretariatelor tehnice comune, a punctului national, a punctelor nationale de contact si a persoanei nationale de contact, precum si a unitatilor de control de prim nivel, in vederea implementarii programelor de cooperare la care participa Romania in perioada de programare 2014-2020 EMITENT: GUVERNUL PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL nr. 292 din 29 aprilie 2015
7. DECIZIE nr. 99 din 3 martie 2015 referitoare la exceptia de neconstitutionalitate a dispozitiilor art. 1 alin. (1) si (2), art. 2 alin. (1) si art. 6 din Legea nr. 63/2011 privind incadrarea si salarizarea in anul 2011 a personalului didactic si didactic auxiliar din invatamant, ale art. II art. 1 alin. (3) si (4) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 80/2010 pentru completarea art. 11 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 37/2008 privind reglementarea unor masuri financiare in domeniul bugetar, precum si pentru instituirea altor masuri financiare in domeniul bugetar, art. 1 alin. (1)-(3) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 19/2012 privind aprobarea unor masuri pentru recuperarea reducerilor salariale, art. 1 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 84/2012 privind stabilirea salariilor personalului din sectorul bugetar in anul 2013, prorogarea unor termene din acte normative, precum si unele masuri fiscal-bugetare, precum si ale art. 1 alin. (3) si (4) si art. 2 alin. (1) lit. a) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 103/2013 privind salarizarea personalului platit din fonduri publice in anul 2014, precum si alte masuri in domeniul cheltuielilor publice EMITENT: CURTEA CONSTITUTIONALA PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL nr. 292 din 29 aprilie 2015
Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri
Intrebare: As dori sa aflu care sunt conditiile ce trebuie indeplinite pentru ca un cetatean roman sa fie delegat sau detasat in Elvetia la o alta societate. In mod specific: Care este perioada maxima permisa pentru delegare/detasare? Cine este responsabil pentru plata salariului si in ce moneda se efectueaza aceasta plata? Ce documente sunt necesare pentru a formaliza detasarea/delegarea? Cine suporta costurile pentru cazare? Cine acopera cheltuielile de transport? Va rugam sa ne furnizati aceste...
vezi AICI raspunsul specialistilor << Intrebare: Administratorul doreste sa schimbe sistemul de evidenta/pontaj privind prezenta angajatilor la locul de munca. Este vorba de un sistem inchis, o tableta pe care angajatul va semna la intrarea in incinta societatii, in acelasi timp se va face si o poza a angajatului; la fel se va intampla la iesirea din unitate a angajatului la sfarsitul programului de lucru. Informatiile mentionate se vor pastra pana la sfarsitul lunii sau cel mult 2 saptamani dupa, cand persoana desemnata cu centralizarea si...
vezi AICI raspunsul specialistilor <<