Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Newsletter Infojuridic Stiri, Noutati, Articole, Dezbateri
5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR

Citeste GRATUIT un Raport Special exclusiv "5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR"

Adauga mai jos adresa de email si vei primi raportul in Inbox
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
E-JURIDIC.RO cauta meniuMeniu
Consultanta in afaceri | Manager

Monitorul Oficial nr. 297 din 30 Aprilie 2015

1.  HOTARARE nr. 1 din 27 martie 2015 pentru aprobarea Listei cu preturile principalelor bunuri consumptibile rechizitionabile, necesare estimarii fondurilor folosite la plata despagubirilor acestora, valabile in anul 2015 EMITENT: COMISIA CENTRALA DE RECHIZITII PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL nr. 297 din 30 aprilie 2015

 
2.  DECIZIE nr. 145 din 12 martie 2015 referitoare la exceptia de neconstitutionalitate a dispozitiilor art. 1 alin. (1) si (2), art. 2 alin. (1) si art. 6 din Legea nr. 63/2011 privind incadrarea si salarizarea in anul 2011 a personalului didactic si didactic auxiliar din invatamant, ale art. II - art. 1 alin. (3) si (4) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 80/2010 pentru completarea art. 11 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 37/2008 privind reglementarea unor masuri financiare in domeniul bugetar, precum si pentru instituirea altor masuri financiare in domeniul bugetar, art. 1 alin. (1)-(3) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 19/2012 privind aprobarea unor masuri pentru recuperarea reducerilor salariale, art. 1 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 84/2012 privind stabilirea salariilor personalului din sectorul bugetar in anul 2013, prorogarea unor termene din acte normative, precum si unele masuri fiscal-bugetare, precum si ale art. 1 alin. (3) si (4) si art. 2 alin. (1) lit. a) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 103/2013 privind salarizarea personalului platit din fonduri publice in anul 2014, precum si alte masuri in domeniul cheltuielilor publice EMITENT: CURTEA CONSTITUTIONALA PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL nr. 297 din 30 aprilie 2015

 
3.  DECIZIE nr. 6 din 23 martie 2015 privind examinarea sesizarii formulata de Tribunalul Salaj - Sectia civila in vederea pronuntarii unei hotarari prealabile cu privire la interpretarea si aplicarea dispozitiilor legale sub aspectul inscrierii sanctiunii avertismentului in cazierul fiscal EMITENT: INALTA CURTE DE CASATIE SI JUSTITIE - COMPLETUL PENTRU DEZLEGAREA UNOR CHESTIUNI DE DREPT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL nr. 297 din 30 aprilie 2015

 

Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Procedura completa la angajare Caiet de lucru pentru angajatori si manageri de HR


Care sunt etapele obligatorii pe care le urmati atunci cand faceti angajari Aflati informatii esentiale in lucrarea Procedura completa la angajare Caiet de lucru pentru angajatori si manageri de HR Include procedura completa la angajare si regulile referitoare la protectia datelor cu caracter personal Relatiile de munca intre angajator si...

Oferta Speciala
valabila 48h

4.  DECIZIE nr. 102 din 3 martie 2015 referitoare la exceptia de neconstitutionalitate a dispozitiilor art. II art. 7 alin. (2) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 80/2010 pentru completarea art. 11 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 37/2008 privind reglementarea unor masuri financiare in domeniul bugetar, precum si pentru instituirea altor masuri financiare in domeniul bugetar si ale art. 2 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 84/2012 privind stabilirea salariilor personalului din sectorul bugetar in anul 2013, prorogarea unor termene din acte normative, precum si unele masuri fiscal-bugetare EMITENT: CURTEA CONSTITUTIONALA PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL nr. 297 din 30 aprilie 2015
 
Data aparitiei: 05 Mai 2015
Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Votati articolul "Monitorul Oficial nr. 297 din 30 Aprilie 2015":
Rating:

Nota: 5 din 5 din 1 voturi


Newsletter Infojuridic Stiri, Noutati, Articole, Dezbateri
5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR

Citeste GRATUIT un Raport Special exclusiv "5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR"

Adauga mai jos adresa de email si vei primi raportul in Inbox
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Poate sunteti interesat si de:

ClubJuridic.ro - intrebarea zilei

Vinzare parti indivize comune

Intrebare: Buna ziua , mi-ati mai raspuns la o intrebare asemanatoare privind vinzarea de parti indivize comune al unui imobil cu mai multe apart. ( toti proprietarii trebuie sa fie de acord) dar va pun urmatoarea intrebare : cum a putut statul roman sa vinda parti indivize comune (ma refer la boxe din pivnita care s-au construite inainte de 1989 la intelegere intre proprietari si chiriasii de atunci(ai statului roman) si prin legea 12(vinzare case nationalizate) statul ne-a obligat pe cei care am cumparat acele apartamente sa achitam integral valoarea boxei din pivnita inainte de semnarea contractului de vinzare cumparare a partamentului fara a cere acordul celorlalti propietari din cladire ( mentionez ca in aceasta cladire erau 12 ap. dintre care 6 erau propietari inainte de 1945 iar 6 ap au fost nationalizate dupa 1945. Ce solutie juridica a avut statul roman ? ,mentionez ca la vremea respectiva 1997 cind am cumparat si eu ap nimeni din propietarii existenti nu si-au pus intrebari , A doua intrebare : statul(primaria cluj) mai detine aprox 1% din cote parti , poate fi obligat la plata de cheltuieli reparatii ,etc aferente cotel parti , deoarece el a refuzat sistematic dupa retrocedarea spatiilor catre vechii propietari ( statul este inca in CF cu acea cota de 1%) va multumesc

Raspuns: Domnule Oltean, timpul nu-mi permite sa fac speculatii sau aprecieri asupra unor fapte care nu au re... [citeste tot raspunsul aici...]

Atentie, Juristi!
5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016