Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Newsletter Infojuridic Stiri, Noutati, Articole, Dezbateri
5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR

Citeste GRATUIT un Raport Special exclusiv "5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR"

Adauga mai jos adresa de email si vei primi raportul in Inbox
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
E-JURIDIC.RO cauta meniuMeniu
Consultanta in afaceri | Manager

Monitorul Oficial nr. 309 din 06 Mai 2015

1.  ORDIN nr. 883 din 4 mai 2015 pentru aprobarea Ghidului solicitantului - Conditii specifice pentru cererea de propuneri de proiecte nr. 189 "Stagii de practica pentru studenti" finantata prin Programul operational sectorial "Dezvoltarea resurselor umane" 2007-2013, domeniul major de interventie 2.1 "Tranzitia de la scoala la viata activa" EMITENT: MINISTERUL FONDURILOR EUROPENE PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL nr. 309 din 6 mai 2015

 
2.  ORDIN nr. 882 din 4 mai 2015 pentru aprobarea Documentului-cadru de implementare a Programului operational sectorial "Dezvoltarea resurselor umane" 2007-2013 EMITENT: MINISTERUL FONDURILOR EUROPENE PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL nr. 309 din 6 mai 2015

 
3.  ORDIN nr. 527 din 28 aprilie 2015 privind stabilirea procedurii de efectuare a platii titlurilor executorii avand ca obiect acordarea de drepturi salariale personalului din Ministerul Sanatatii, din unitatile sanitare finantate integral de la bugetul de stat, precum si pentru personalul ale carui drepturi se asigura din bugetul de stat prin bugetul Ministerului Sanatatii EMITENT: MINISTERUL SANATATII PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL nr. 309 din 6 mai 2015

 

Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Consilier Taxe si Impozite pentru Contabili 12 actualizari


Rezolvati rapid si perfect legal orice problema generata de noile reglementari ce modifica in Codul fiscal 4 argumente solide pentru a va abona la Consilier – Taxe si Impozite pentru Contabili 1 Evitati garantat orice greseala fiscala din contabilitate 2 Va rezolvati rapid toate problemele de fiscalitate 3 Salvati sume importante din...

Oferta Speciala
valabila 48h

4.  ORDIN nr. 522 din 5 mai 2015 privind prospectele de emisiune a certificatelor de trezorerie cu discont si a obligatiunilor de stat de tip benchmark aferente lunii mai 2015 EMITENT: MINISTERUL FINANTELOR PUBLICE PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL nr. 309 din 6 mai 2015

 
5.  HOTARARE nr. 293 din 29 aprilie 2015 privind acordarea unor ajutoare de minimis pentru compensarea efectelor fenomenelor hidrometeorologice manifestate in perioada ianuarie-august 2014 in agricultura, in sectorul vegetal EMITENT: GUVERNUL PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL nr. 309 din 6 mai 2015

 
6.  HOTARARE nr. 294 din 29 aprilie 2015 privind aprobarea Programului national de cadastru si carte funciara 2015-2023 EMITENT: GUVERNUL PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL nr. 309 din 6 mai 2015

 
Data aparitiei: 08 Mai 2015
Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Votati articolul "Monitorul Oficial nr. 309 din 06 Mai 2015":
Rating:

Nota: 5 din 5 din 1 voturi


Newsletter Infojuridic Stiri, Noutati, Articole, Dezbateri
5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR

Citeste GRATUIT un Raport Special exclusiv "5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR"

Adauga mai jos adresa de email si vei primi raportul in Inbox
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Poate sunteti interesat si de:

ClubJuridic.ro - intrebarea zilei

Comunicare adresa

Intrebare: Am trimis o cerere de dezbatere a succesiunii in judecata la care am atasat ca inscrisuri copie titlu de proprietate a defunctului (tata) si copie certificat nastere - al meu, si ca parati sunt 2 nepoti de frate care au ramas in urma fratelui care a decedat. Mentionez ca nu am titlu de proprietate in original este la nepoti si ei nu sunt deacord cu acest partaj deoarece ei locuiesc in casa care trebuie impartita si nu vor cu niciun chip sa stea de vorba sa facem pe cale amiabila asa ca am recurs la instanta si ca raspuns am primit: COMUNICARE ADRESA in legatura cu dosarul avand datele de identificare de mai sus ,in calitate de reclamant ,va comunicam ca in termen de 10 zile de la primirea prezentei comunicari ,sub sanctiunea anulari cereri, aveti de indeplinit obligatiile de mai jos; a) obligatia de a depune in 2 exemplare urmatoarele acte;cererea de chemare in judecata; inscrisurile doveditoare ;dovada indepliniri proceduri prealabile; b) obligatia de a indeplini urmatoarele;valoare obiectului cereri si modul de calcul prin care sa ajuns la determinarea acestei valori cu indicarea inscrisurilor corespunzatoare ;aratarea dovezilor pe care se sprijina fiecare capat de cerereiar pentru martori, nume, prenume, si adresa de domiciliu de resedinta depuneti documentele solicitate si inscrisurile doveditoare intrun exemplar pentru instanta si cate un exemplar pentru fiecare parte ,cf art,150NCPC Nota: reclamanta va depune dovada indeplinirii procedurii penale prealabile conf. art 193 alin 3 NCPC. Va evalua serios masa partajabila in vederea calcularii taxei judiciare. Va achita 5% din valoarea masei partajabile in prealabil indicate, va depune interogatoriul de administrat pentru fiecare parat. Nu intelegem ce cerere mai exact si de unde luam aceste inscrisuri

Raspuns: In cazul partajului judiciar nu mai recuperati taxa de timbru. Se poate judeca in lipsa, dar partea... [citeste tot raspunsul aici...]

Atentie, Juristi!
5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016