Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Newsletter Infojuridic Stiri, Noutati, Articole, Dezbateri
5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR

Citeste GRATUIT un Raport Special exclusiv "5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR"

Adauga mai jos adresa de email si vei primi raportul in Inbox
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
E-JURIDIC.RO cauta meniuMeniu
Consultanta in afaceri | Manager

Monitorul Oficial nr. 500 din 04 Iulie 2014

1.  REZOLUTIE nr. MEPC.236(65) din 17 mai 2013 Amendamente la Sistemul de evaluare a starii navei prevazut in anexa I la MARPOL EMITENT: ORGANIZATIA MARITIMA INTERNATIONALA PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL nr. 500 din 4 iulie 2014


2.  ORDIN nr. 658 din 16 iunie 2014 pentru publicarea acceptarii amendamentelor la Sistemul de evaluare a starii navei prevazut in anexa I la MARPOL, adoptate de Organizatia Maritima Internationala prin Rezolutia MEPC.236(65) a Comitetului pentru protectia mediului marin din 17 mai 2013 EMITENT: MINISTERUL TRANSPORTURILOR PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL nr. 500 din 4 iulie 2014


3.  REZOLUTIE nr. MEPC.235(65) din 17 mai 2013 adoptarea Amendamente la anexa la Protocolul din 1978 privind Conventia internationala din 1973 pentru prevenirea poluarii de catre nave (Amendamente la Formularul A si Formularul B ale Suplimentelor la Certificatul IOPP prevazut in anexa I la MARPOL) EMITENT: ORGANIZATIA MARITIMA INTERNATIONALA PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL nr. 500 din 4 iulie 2014

Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Telemunca Avantaje Dezavantaje Optimizare cost


Nou A aparut Legea 81 2018 privind TELEMUNCA  Sunteti pasibil de amenzi intre 2 000 si 10 000 de lei V-am pregatit un material de exceptie care va explica in detaliu ce obligatii aveti ca angajator care sunt capcanele fiecarui articol din noua lege cum puteti evita din start amenzi dure In mod sigur si dvs veti fi afectat de...

Oferta Speciala
valabila 48h

4.  ORDIN nr. 657 din 16 iunie 2014 pentru publicarea acceptarii amendamentelor la anexa la Protocolul din 1978 privind Conventia internationala din 1973 pentru prevenirea poluarii de catre nave (Amendamente la Formularul A si Formularul B ale Suplimentelor la Certificatul IOPP prevazut in anexa I la MARPOL), adoptate de Organizatia Maritima Internationala prin Rezolutia MEPC.235(65) a Comitetului pentru protectia mediului marin din 17 mai 2013 EMITENT: MINISTERUL TRANSPORTURILOR PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL nr. 500 din 4 iulie 2014


5.  HOTARARE nr. 545 din 2 iulie 2014 privind unele masuri pentru organizarea Zilei Justitiei in anul 2014 EMITENT: GUVERNUL PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL nr. 500 din 4 iulie 2014


6.  HOTARARE nr. 544 din 2 iulie 2014 privind inscrierea in inventarul centralizat al bunurilor ce alcatuiesc domeniul public al statului si darea in administrarea Ministerului Tineretului si Sportului - Complexului Sportiv National "Lia Manoliu" a unor imobile, precum si actualizarea datelor din anexa nr. 30 la Hotararea Guvernului nr. 1.705/2006 pentru aprobarea inventarului centralizat al bunurilor din domeniul public al statului EMITENT: GUVERNUL PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL nr. 500 din 4 iulie 2014


7.  PROCEDURA din 11 iunie 2014 de emitere a acordului pentru exceptare EMITENT: GUVERNUL PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL nr. 500 din 4 iulie 2014


8.  HOTARARE nr. 495 din 11 iunie 2014 pentru instituirea unei scheme de ajutor de stat privind exceptarea unor categorii de consumatori finali de la aplicarea Legii nr. 220/2008 pentru stabilirea sistemului de promovare a producerii energiei din surse regenerabile de energie EMITENT: GUVERNUL PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL nr. 500 din 4 iulie 2014


9.  DECRET nr. 499 din 1 iulie 2014 privind promulgarea Legii pentru modificarea art. 86 din Legea audiovizualului nr. 504/2002 EMITENT: PRESEDINTELE ROMANIEI PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL nr. 500 din 4 iulie 2014


10.  LEGE nr. 95 din 1 iulie 2014 pentru modificarea art. 86 din Legea audiovizualului nr. 504/2002 EMITENT: PARLAMENTUL PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL nr. 500 din 4 iulie 2014


11.  DECRET nr. 496 din 1 iulie 2014 pentru promulgarea Legii privind respingerea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 77/2013 pentru stabilirea unor masuri privind asigurarea functionalitatii administratiei publice locale, a numarului de posturi si reducerea cheltuielilor la institutiile si autoritatile publice din subordinea, sub autoritatea sau in coordonarea Guvernului ori a ministerelor EMITENT: PRESEDINTELE ROMANIEI PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL nr. 500 din 4 iulie 2014


12.  LEGE nr. 92 din 1 iulie 2014 privind respingerea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 77/2013 pentru stabilirea unor masuri privind asigurarea functionalitatii administratiei publice locale, a numarului de posturi si reducerea cheltuielilor la institutiile si autoritatile publice din subordinea, sub autoritatea sau in coordonarea Guvernului ori a ministerelor EMITENT: PARLAMENTUL PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL nr. 500 din 4 iulie 2014


13.  DECRET nr. 494 din 1 iulie 2014 privind promulgarea Legii pentru modificarea Legii nr. 263/2007 privind infiintarea, organizarea si functionarea creselor EMITENT: PRESEDINTELE ROMANIEI PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL nr. 500 din 4 iulie 2014


14.  LEGE nr. 90 din 1 iulie 2014 pentru modificarea Legii nr. 263/2007 privind infiintarea, organizarea si functionarea creselor EMITENT: PARLAMENTUL PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL nr. 500 din 4 iulie 2014
Data aparitiei: 11 Iulie 2014
Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Votati articolul "Monitorul Oficial nr. 500 din 04 Iulie 2014":
Rating:

Nota: 5 din 5 din 1 voturi


Newsletter Infojuridic Stiri, Noutati, Articole, Dezbateri
5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR

Citeste GRATUIT un Raport Special exclusiv "5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR"

Adauga mai jos adresa de email si vei primi raportul in Inbox
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Poate sunteti interesat si de:

ClubJuridic.ro - intrebarea zilei

Puterea unei comisii de analiza

Intrebare: Bună ziua! O comisie de analiză instituită prin hotărrea Senatului universitar poate să sesizeze organele competente cu privire la cauza pe care o analizează sau poate numai să prezinte un raport pe care-l prezintă senatului, iar senatul este cel care ia decizia de a sesiza sau nu? Mi-a venit ntmpinarea astăzi n care spun că sesizarea s-a făcut n termen prin nregistrarea RAPORTULUI comisiei de analiză n care se constată atitudinea neacademică și n care se RECOMANDĂ senatului sesizarea comisiei de etică. Senatul ia act de recomandări și le aprobă. Poate un raport să servească drept sesizare? Nu sunt două noțiuni distincte? n Codul de etică se arată că sesizările adresate comisiei se depun n cel mult o lună de la săvrșirea faptei considerate ca fiind abatere de la prevederile codului. Fapta reclamată a avut loc n 01 XI. n ntmpinare scrie că numai după finalizarea cercetării efectuate de comisia de analiză se putea aprecia dacă faptele imputate au caracterul unei abateri, deoarece, pnă la acel moment, beneficiez de prezumția de nevinovăție. Astfel, luarea la cunoștință despre existența abaterii a avut loc după finalizarea cercetării efectuate de comisia de analiză. Ce treabă are luarea la cunoștință cu momentul săvrșirii abaterii? Dacă un procuror ia la cunoștință că un terț a săvrșit o infracțiune acum 30 de ani, nu nseamnă că de atunci ncepe termenul de prescripție să curgă, nu? Mie pe hotărrea Comisiei de etică mi spune că n urma sesizării senatului din 5 XII s-a luat hotărrea. n raportul final al comisiei spune că n urma sesizării prin nregistrarea raportului din data de 27 XI (care putea fi schimbat avnd n vedere că semnăturile sunt pe ultima pagină. Se lua pagina cu semnături și se anexa unei foi noi). Referitor la principiul reprezentativității: am fost propus ca reprezentant (și ales de toți studenții) de o ligă. Senatul a sesizat toate ligile care au hotărt să-mi revoce mandatul. Dar președintele ligii mele nu a organizat adunare generală a societății studențești n care să se ia o hotărre. n regulamentul schimbat după alegerea mea spune că revocarea are loc prin hotărrea reprezentanților societăților studențești semnatare ale regulamentului. Se poate ca majoritatea unor ligi care nu au legătură cu liga care m-a propus să mă revoce? Și mai ales, poate președintele să ia această decizie de capul său? Mulțumesc

Raspuns: Imi amintesc ca v-am raspuns la aceasta speta in ce priveste revocarea dumneavoastra din functie. I... [citeste tot raspunsul aici...]

Atentie, Juristi!
5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016