Proiectul de Lege pentru punerea in aplicare a Noului Cod de procedura civila a fost inscris pe ordinea de zi a Senatului din data de 12 martie 2012.
In data de 30 ianuarie 2012 a fost depus la Biroul Permanent al Senatului Proiectul de lege privind punerea in aplicare a Legii nr. 134/2010 privind Codul de procedura civila.
Proiectul de lege a primit avize favorabile:
- Consiliul economic si social – 11 august 2011
- Consiliul Superior al Magistraturii – 18 august 2011
- Consiliul Legislativ – 23 ianuarie 2012
Proiectul de lege a fost inregistrat la Senat cu nr. 21/2012, primind aviz favorabil de la Comisia juridica, de numiri, disciplina, imunitati si validari si de la Comisia pentru drepturile omului, culte si minoritati.
In raport cu obiectul de reglementare, Proiectul de lege face parte din categoria legilor organice si urmeaza a fi adoptat in conformitate cu prevederile art. 76 alin. (1) din Constitutia Romaniei.
Potrivit art. 75 alin. (1) din Constitutie si art. 88 alin. (7) din Regulamentul Senatului, proiectul de lege urmeaza a fi adoptat de Senat in calitate de prima camera sesizata.
Puteti consulta
AICI forma proiectului de lege asa cum a fost trimisa de Guvern.
Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri
Intrebare: As dori sa aflu care sunt conditiile ce trebuie indeplinite pentru ca un cetatean roman sa fie delegat sau detasat in Elvetia la o alta societate. In mod specific: Care este perioada maxima permisa pentru delegare/detasare? Cine este responsabil pentru plata salariului si in ce moneda se efectueaza aceasta plata? Ce documente sunt necesare pentru a formaliza detasarea/delegarea? Cine suporta costurile pentru cazare? Cine acopera cheltuielile de transport? Va rugam sa ne furnizati aceste...
vezi AICI raspunsul specialistilor << Intrebare: Administratorul doreste sa schimbe sistemul de evidenta/pontaj privind prezenta angajatilor la locul de munca. Este vorba de un sistem inchis, o tableta pe care angajatul va semna la intrarea in incinta societatii, in acelasi timp se va face si o poza a angajatului; la fel se va intampla la iesirea din unitate a angajatului la sfarsitul programului de lucru. Informatiile mentionate se vor pastra pana la sfarsitul lunii sau cel mult 2 saptamani dupa, cand persoana desemnata cu centralizarea si...
vezi AICI raspunsul specialistilor <<