Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Newsletter Infojuridic Stiri, Noutati, Articole, Dezbateri
5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR

Citeste GRATUIT un Raport Special exclusiv "5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR"

Adauga mai jos adresa de email si vei primi raportul in Inbox
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
E-JURIDIC.RO cauta meniuMeniu
Consultanta in afaceri | Manager

Garda de Mediu si managementul deseurilor

Companiile din Romania risca amenzi care pot trece cu usurinta de valoarea de 40.000 de lei, conform ultimelor anunturi facute de Garda de Mediu privind administrarea deseurilor de catre persoanele juridice. 

Conform legislatiei in vigoare sunteti, fara doar si poate, detinator sau producator de deseuri. O simpla hartie sau o sticla de plastic aruncate la cos va fac sa deveniti, prin definitie, producator de deseuri. Asadar, acest material va vizeaza in mod direct. 
 
Cel mai recent studiu de piata arata ca 90% dintre companii intampina dificultati in determinarea bazei de calcul pentru contributiile datorate la Fondul pentru Mediu.  
 
Pe fondul modificarilor legislative continue, pericolul amenzilor este iminent… in lipsa Consilierului Managementul deseurilor

Orice persoana juridica este obligata sa gestioneze corect (conform legislatiei in vigoare) deseurile pe care le detine sau le genereaza. 
 

Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Consilier Taxe si Impozite pentru Contabili 12 actualizari


Rezolvati rapid si perfect legal orice problema generata de noile reglementari ce modifica in Codul fiscal 4 argumente solide pentru a va abona la Consilier – Taxe si Impozite pentru Contabili 1 Evitati garantat orice greseala fiscala din contabilitate 2 Va rezolvati rapid toate problemele de fiscalitate 3 Salvati sume importante din...

Oferta Speciala
valabila 48h

Asigurati-va ca dvs. si firma pe care o reprezentati nu va supuneti riscului de a plati amenzi de ordinul zecilor de mii de lei!  
 
Amenzile pot depasi 40.000 de lei!
 
Consilier Managementul deseurilor este instrumentul perfect pentru evitarea amenzilor: 

  • cuprinde legislatia specifica, explicata si comentata; 
  • va tine la curent cu ultimele modificari legislative; 
  • va ofera formulare editabile si modele de calcul al contributiilor si al valorificarii deseurilor; 
  • spete si exemple practice pentru aplicarea normelor legislative privind gestionarea deseurilor. 

 

7 moduri prin care Consilierul va fereste de amenzile Garzii de Mediu 
 

Comandati Consilierul Managementul deseurilor si: 
 
1)  Aveti mai multa incredere in cunostintele proprii, deoarece oricand sovaiti in luarea unei decizii puteti verifica rapid legislatia in vigoare. 
Formatul tiparit al lucrarii va permite sa folositi repere precum semne de carte, carioci evidentiatoare, sticky-notes, biletele sau fise de carte, pentru a marca paragrafele cele mai relevante pentru dvs. 
 
2)  Economisiti timp pretios. 
Multumita unei organizari corespunzatoare a informatiei, gasiti rapid orice informatie de care aveti nevoie la un moment dat: toata informatia este structurata logic, pe capitole si subcapitole. 

Lucrarea cuprinde legislatia comentata, astfel incat cunoasteti care sunt legile in vigoare, dar si modul optim de punere in aplicare a normelor curente.   

3)  Evitati amenzile si penalitatile ce pot aparea din lipsa actualizarii informatiei. 
Sunteti la curent cu toate modificarile legislative, multumita serviciului de actualizare timp de 12 luni. 

Legislatia este intr-o continua schimbare, iar fiecare modificare poate deveni temei de amenda pentru dvs., in cazul in care nu gestionati corect deseurile pe care le produceti sau le detineti. 
 
4)  Va diminuati efortul si va asigurati ca formularele dvs. sunt realizate corect.  
Nu mai pierdeti timp si energie pentru a cauta cum se realizeaza raportarile despre managementul deseurilor, caci lucrarea cuprinde formulare editabile, numai bune de completat si de trimis catre autoritatile competente pentru protectia mediului. 
 
Nu mai amanati! Comandati chiar acum Consilier Managementul deseurilor! Salvati natura! Salvati-va bugetul! 

management deseuri

5) Veti fi intotdeauna pregatit pentru un control al Garzii Nationale de Mediu. 
Primiti saptamanal newsletter-ul cu noutatile despre SSM, protectia mediului, studiile de caz bazate pe situatii reale, concrete, ale colegilor dvs. de breasla si raspunsurile pe care acestia le-au primit. Astfel, nu puteti fi luat prin surprindere de schimbari legislative sau modurile de abordare ale autoritatilor. 
 
6)  Aveti certitudinea ca deciziile luate sunt in perfect acord cu legislatia in vigoare. 
Informatia este putere, iar accesul la Consilierul Managementul deseurilor si in format online (pdf) va asigura ca gasiti informatiile necesare oriunde v-ati afla. 
 
7)  Evitati orice tip de pedeapsa din partea autoritatilor, pentru ca dvs. stiti exact cum trebuie puse in practica specificatiile legislative privind gestionarea deseurilor. 
Beneficiati de pagini intregi de exemple practice pentru obligatiile autoritatilor publice, ale societatilor sau ale persoanelor fizice sau juridice. 

Este timpul sa fim mai responsabili cu modul in care consumam resursele planetei! Este timpul sa fim constienti ca reciclarea este un act necesar, nu o idee hippy. 
 
Deveniti parte din schimbarea de care planeta noastra are nevoie! 
 
Este necesar ca, pe o parte, sa minimizam cantitatea de deseuri pe care o producem si, pe celalalta parte, sa gestionam corect deseurile iminente pentru activitatea pe care o desfasuram zi de zi. 
 
Acest lucru inseamna: 

  • colectarea selectiva a deseurilor; 
  • incercarea de a nu contamina deseurile; de exemplu, o hartie imbibata de ulei trebuie aruncata in cosul pentru gunoi menajer, nu in cosul pentru hartie, pentru ca 
  • uleiul afecteaza calitatea hartiei si o face imposibil de reciclat; 
  • asumarea responsabilitatii pentru ridicarea deseurilor;
  • verificarea modului in care autoritatile responsabile pentru preluarea deseurilor si prelucrarea sau eliminarea lor isi realizeaza activitatea. 

 
Consilierul Managementul deseurilor cuprinde toate indicatiile necesare pentru ca dvs. sa puteti gestiona corect deseurile pe care firma dvs. le produce sau le detine. Obtineti-l acum!

de
Data aparitiei: 28 Noiembrie 2018
Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Votati articolul "Garda de Mediu si managementul deseurilor":
Rating:

Nota: 3.88 din 5 din 4 voturi


Newsletter Infojuridic Stiri, Noutati, Articole, Dezbateri
5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR

Citeste GRATUIT un Raport Special exclusiv "5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR"

Adauga mai jos adresa de email si vei primi raportul in Inbox
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

ClubJuridic.ro - intrebarea zilei

As dori daca se poate sa ma ajute cineva sa inteleg o incheiere

Intrebare: Ce anume intelegeti dumneavoastra prin aceasta incheiere ? " Solutie: Admite cererile. Dispune îndreptarea erorii materiale din cuprinsul sentinţei civile nr. ---- din data de ------- pronunţată în dosarul civil nr.----/---/---- al Tribunalului Constanţa în sensul că la alineatul 2 se va consemna Obligă pârâta să plătească reclamanţilor sporul de 25% pentru condiţii speciale de muncă pentru reclamanţii docheri şi docheri mecanizatori , sporul de condiţii nocive de 10% din salariul de bază minim brut negociat la nivel de unitate , sporul de condiţii periculoase de 10% din salariul de bază minim brut al salariaţilor , conform prevederilor din fiecare contract individual de muncă şi a actelor sale adiţionale şi nu Obligă pârâta să plătească reclamanţilor sporul de 25% pentru condiţii speciale de muncă pentru reclamanţii docheri şi docheri mecanizatori , sporul de condiţii nocive de 10% din salariul de bază minim brut al salariaţilor , sporul de condiţii periculoase de 10% din salariul de bază minim brut al salariaţilor , conform prevederilor din fiecare contract individual de muncă şi a actelor sale adiţionale. Dispune completarea dispozitivului sentinţei civile nr. ---- din data de ------- pronunţată în dosarul civil nr. ----/---/---- al Tribunalului Constanţa astfel cum a fost îndreptat cu următoarele menţiuni. Alineatul 2 se va completa cu menţiunea „pentru perioada 27.05.2007-27.05.2010 , sume actualizate cu dobânda legală şi indicele de inflaţie” . Respinge cererea de îndreptare a erorii materiale formulată de petentul --- Cu recurs în 10 zile de la comunicare. Pronunţată în şedinţă publică , azi ,23.11.2012. " Ce cereri s-au admis ? Si ce nu s-a admis ? Obliga parata la plata drepturilor salariale sau nu ? Ce obliga parata sa faca si ce nu ? Imi cer scuze daca am gresit domeniul intrebarii dar nu am gasit nimic legat de Dreptul Muncii / Litigii de munca. Multumesc !

Raspuns: Va multumesc foarte mult pentru raspuns ! Toata confuzia mea a constat in faptul ca la un moment da... [citeste tot raspunsul aici...]

Atentie, Juristi!
5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016