1. DECIZIE nr. 1 din 19 ianuarie 2015 privind examinarea recursului in interesul legii formulat de Colegiul de conducere al Inaltei Curti de Casatie si Justitie cu privire la posibilitatea instantei de judecata investite cu solutionarea unei actiuni in plata pretului de piata, intemeiata pe prevederile art. 50^1 din Legea nr. 10/2001 privind regimul juridic al unor imobile preluate in mod abuziv in perioada 6 martie 1945-22 decembrie 1989, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, de a acorda reclamantului, in lipsa unui capat de cerere distinct, pretul actualizat platit la momentul incheierii contractului de vanzare-cumparare in temeiul Legii nr. 112/1995 pentru reglementarea situatiei juridice a unor imobile cu destinatia de locuinte, trecute in proprietatea statului, cu modificarile ulterioare, in cazul in care constata ca fiind indeplinite conditiile prevazute de dispozitiile art. 50 alin. (2) din Legea nr. 10/2001, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare EMITENT: INALTA CURTE DE CASATIE SI JUSTITIE - COMPLETUL COMPETENT SA JUDECE RECURSUL IN INTERESUL LEGII PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL nr. 197 din 25 martie 2015
2. DECIZIE nr. 43 din 17 februarie 2015 referitoare la exceptia de neconstitutionalitate a dispozitiilor art. 194 lit. e) teza a IV-a din Codul de procedura civila EMITENT: CURTEA CONSTITUTIONALA PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL nr. 197 din 25 martie 2015
3. DECIZIE nr. 27 din 3 februarie 2015 referitoare la exceptia de neconstitutionalitate a dispozitiilor art. 194 lit. e) tezele a IV-a si a V-a din Codul de procedura civila EMITENT: CURTEA CONSTITUTIONALA PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL nr. 197 din 25 martie 2015
4. ORDIN nr. 700 din 23 martie 2015 pentru aprobarea Ghidului solicitantului - axa III "Tehnologia informatiei si comunicatiilor pentru sectoarele privat si public", domeniul major de interventie 2 "Dezvoltarea si cresterea eficientei serviciilor publice electronice", operatiunea 2 "Implementarea de sisteme TIC in scopul cresterii interoperabilitatii sistemelor informatice", proiecte la nivel central, apel 7, din cadrul Programului operational sectorial "Cresterea competitivitatii economice" si a cererii de propuneri de proiecte aferente EMITENT: MINISTERUL FONDURILOR EUROPENE PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL nr. 197 din 25 martie 2015
5. HOTARARE nr. 196 din 18 martie 2015 privind suplimentarea bugetului Ministerului Justitiei pe anul 2015, pentru Administratia Nationala a Penitenciarelor, din Fondul de rezerva bugetara la dispozitia Guvernului, prevazut in bugetul de stat pe anul 2015 EMITENT: GUVERNUL PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL nr. 197 din 25 martie 2015
6. DECRET nr. 361 din 24 martie 2015 privind conferirea Ordinului National Pentru Merit in grad de Comandor EMITENT: PRESEDINTELE ROMANIEI PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL nr. 197 din 25 martie 2015
7. DECRET nr. 360 din 23 martie 2015 privind acordarea gradului de general de brigada cu o stea unui colonel din Serviciul Roman de Informatii EMITENT: PRESEDINTELE ROMANIEI PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL nr. 197 din 25 martie 2015
8. DECRET nr. 359 din 23 martie 2015 privind acordarea gradului de general de brigada cu o stea unui colonel din Serviciul Roman de Informatii EMITENT: PRESEDINTELE ROMANIEI PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL nr. 197 din 25 martie 2015
9. DECRET nr. 358 din 23 martie 2015 privind acordarea gradului de general de brigada cu o stea unui colonel din Serviciul Roman de Informatii EMITENT: PRESEDINTELE ROMANIEI PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL nr. 197 din 25 martie 2015
Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri
Intrebare: As dori sa aflu care sunt conditiile ce trebuie indeplinite pentru ca un cetatean roman sa fie delegat sau detasat in Elvetia la o alta societate. In mod specific: Care este perioada maxima permisa pentru delegare/detasare? Cine este responsabil pentru plata salariului si in ce moneda se efectueaza aceasta plata? Ce documente sunt necesare pentru a formaliza detasarea/delegarea? Cine suporta costurile pentru cazare? Cine acopera cheltuielile de transport? Va rugam sa ne furnizati aceste...
vezi AICI raspunsul specialistilor << Intrebare: Administratorul doreste sa schimbe sistemul de evidenta/pontaj privind prezenta angajatilor la locul de munca. Este vorba de un sistem inchis, o tableta pe care angajatul va semna la intrarea in incinta societatii, in acelasi timp se va face si o poza a angajatului; la fel se va intampla la iesirea din unitate a angajatului la sfarsitul programului de lucru. Informatiile mentionate se vor pastra pana la sfarsitul lunii sau cel mult 2 saptamani dupa, cand persoana desemnata cu centralizarea si...
vezi AICI raspunsul specialistilor <<