1. HOTARARE nr. 43 din 26 iunie 2014 pentru modificarea si completarea anexei la Hotararea Consiliului Camerei Auditorilor Financiari din Romania nr. 3/2014 privind aprobarea Registrului public al auditorilor financiari din Romania EMITENT: CAMERA AUDITORILOR FINANCIARI DIN ROMANIA PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL nr. 626 din 27 august 2014
2. REGULAMENT nr. 14 din 21 august 2014 pentru modificarea si completarea anexei la Regulamentul nr. 7/2006 privind veniturile Comisiei Nationale a Valorilor Mobiliare, aprobat prin Ordinul presedintelui Comisiei Nationale a Valorilor Mobiliare nr. 30/2006 EMITENT: AUTORITATEA DE SUPRAVEGHERE FINANCIARA PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL nr. 626 din 27 august 2014
3. REGULAMENT nr. 13 din 21 august 2014 pentru modificarea si completarea unor regulamente emise de Comisia Nationala a Valorilor Mobiliare EMITENT: AUTORITATEA DE SUPRAVEGHERE FINANCIARA PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL nr. 626 din 27 august 2014
4. ORDIN nr. 959 din 21 august 2014 pentru modificarea si completarea anexelor nr. I si IV la Ordinul ministrului sanatatii nr. 418/2005 pentru aprobarea Catalogului national de programe de studii complementare in vederea obtinerii de atestate de catre medici, medici dentisti si farmacisti, precum si a Normelor metodologice de organizare si desfasurare a acestora EMITENT: MINISTERUL SANATATII PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL nr. 626 din 27 august 2014
5. REZOLUTIE nr. 2.133 din 27 ianuarie 2014 adoptata de Consiliul de Securitate in cadrul celei de a 7101-a reuniuni din data de 27 ianuarie 2014 EMITENT: CONSILIUL DE SECURITATE PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL nr. 626 din 27 august 2014
6. ORDIN nr. 1.498 din 8 august 2014 pentru publicarea Rezolutiei Consiliului de Securitate al ONU 2133 (2014) EMITENT: MINISTERUL AFACERILOR EXTERNE PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL nr. 626 din 27 august 2014
7. ORDIN nr. 782 din 20 august 2014 privind modificarea Ordinului ministrului delegat pentru intreprinderi mici si mijlocii, mediul de afaceri si turism nr. 473/2014 privind aprobarea procedurilor de implementare a Programului de dezvoltare si modernizare a activitatilor de comercializare a produselor si serviciilor de piata, a Programului pentru dezvoltarea abilitatilor antreprenoriale in randul tinerilor si facilitarea accesului la finantare - START, a Programului national multianual pentru dezvoltarea culturii antreprenoriale in randul femeilor manager din sectorul intreprinderilor mici si mijlocii, a Programului national multianual pentru sustinerea mestesugurilor si artizanatului si a Programului national multianual de infiintare si dezvoltare de incubatoare tehnologice si de afaceri EMITENT: DEPARTAMENTUL PENTRU INTREPRINDERI MICI SI MIJLOCII, MEDIUL DE AFACERI SI TURISM PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL nr. 626 din 27 august 2014
8. ORDIN nr. 132 din 14 august 2014 pentru modificarea si completarea Criteriilor de performanta privind structura organizatorica si dotarea serviciilor profesioniste pentru situatii de urgenta, aprobate prin Ordinul ministrului de stat, ministrul administratiei si internelor, nr. 360/2004 EMITENT: MINISTERUL AFACERILOR INTERNE PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL nr. 626 din 27 august 2014
Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri
Intrebare: As dori sa aflu care sunt conditiile ce trebuie indeplinite pentru ca un cetatean roman sa fie delegat sau detasat in Elvetia la o alta societate. In mod specific: Care este perioada maxima permisa pentru delegare/detasare? Cine este responsabil pentru plata salariului si in ce moneda se efectueaza aceasta plata? Ce documente sunt necesare pentru a formaliza detasarea/delegarea? Cine suporta costurile pentru cazare? Cine acopera cheltuielile de transport? Va rugam sa ne furnizati aceste...
vezi AICI raspunsul specialistilor << Intrebare: Administratorul doreste sa schimbe sistemul de evidenta/pontaj privind prezenta angajatilor la locul de munca. Este vorba de un sistem inchis, o tableta pe care angajatul va semna la intrarea in incinta societatii, in acelasi timp se va face si o poza a angajatului; la fel se va intampla la iesirea din unitate a angajatului la sfarsitul programului de lucru. Informatiile mentionate se vor pastra pana la sfarsitul lunii sau cel mult 2 saptamani dupa, cand persoana desemnata cu centralizarea si...
vezi AICI raspunsul specialistilor <<