1. ORDIN nr. 1.750 din 29 septembrie 2014 pentru modificarea Ordinului ministrului afacerilor interne si al viceprim-ministrului, ministrul dezvoltarii regionale si administratiei publice, nr. 99/2.914/2013 privind pregatirea in domeniul situatiilor de urgenta a reprezentantilor institutiilor prefectului si a personalului cu functii de conducere si atributii in domeniul situatiilor de urgenta din administratia publica locala, servicii descentralizate si deconcentrate, in perioada 2013-2016 EMITENT: MINISTERUL DEZVOLTARII REGIONALE SI ADMINISTRATIEI PUBLICE PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL nr. 748 din 14 octombrie 2014
2. HOTARARE nr. 865 din 7 octombrie 2014 privind aprobarea schemei "Ajutoare de minimis pentru compensarea efectelor fenomenelor hidrometeorologice manifestate in perioada ianuarie-august 2014 care se acorda in agricultura, in sectorul vegetal" EMITENT: GUVERNUL PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL nr. 748 din 14 octombrie 2014
3. DECIZIE nr. 101 din 9 octombrie 2014 privind desemnarea organismului de gestiune colectiva Uniunea Nationala a Artistilor din Romania - UNART drept colector al remuneratiilor datorate artistilor interpreti sau executanti reprezentati de UNART pentru radiodifuzarea prestatiilor artistice din domeniul audiovizual de catre organismele de televiziune EMITENT: OFICIUL ROMAN PENTRU DREPTURILE DE AUTOR PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL nr. 748 din 14 octombrie 2014
4. DECIZIE nr. 100 din 9 octombrie 2014 privind desemnarea organismului de gestiune colectiva Centrul Roman pentru Administrarea Drepturilor Artistilor Interpreti - CREDIDAM drept colector al remuneratiilor datorate artistilor interpreti sau executanti reprezentati de CREDIDAM pentru radiodifuzarea prestatiilor artistice din domeniul audiovizual de catre organismele de televiziune EMITENT: OFICIUL ROMAN PENTRU DREPTURILE DE AUTOR PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL nr. 748 din 14 octombrie 2014
5. HOTARARE nr. 1.047 din 23 septembrie 2014 pentru modificarea Regulamentului privind transferul si detasarea judecatorilor si procurorilor, delegarea judecatorilor, numirea judecatorilor si procurorilor in alte functii de conducere, precum si numirea judecatorilor in functia de procuror si a procurorilor in functia de judecator, aprobat prin Hotararea Plenului Consiliului Superior al Magistraturii nr. 193/2006 EMITENT: CONSILIUL SUPERIOR AL MAGISTRATURII - PLENUL PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL nr. 748 din 14 octombrie 2014
6. ORDIN nr. 1.317 din 11 septembrie 2014 pentru aprobarea conditiilor contractuale speciale privind contractele pentru echipamente si constructii, inclusiv proiectare, si cele privind contractele pentru constructii cladiri si lucrari ingineresti proiectate de catre beneficiar ale Federatiei Internationale a Inginerilor Consultanti in Domeniul Constructiilor (FIDIC) pentru obiective de investitii din domeniul infrastructurii de transport feroviar, finantate din fonduri publice EMITENT: MINISTERUL TRANSPORTURILOR PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL nr. 748 din 14 octombrie 2014
7. ORDIN nr. 122 din 30 iulie 2014 pentru modificarea Ordinului ministrului afacerilor interne si al viceprim-ministrului, ministrul dezvoltarii regionale si administratiei publice, nr. 99/2.914/2013 privind pregatirea in domeniul situatiilor de urgenta a reprezentantilor institutiilor prefectului si a personalului cu functii de conducere si atributii in domeniul situatiilor de urgenta din administratia publica locala, servicii descentralizate si deconcentrate, in perioada 2013-2016 EMITENT: MINISTERUL AFACERILOR INTERNE PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL nr. 748 din 14 octombrie 2014
Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri
Intrebare: As dori sa aflu care sunt conditiile ce trebuie indeplinite pentru ca un cetatean roman sa fie delegat sau detasat in Elvetia la o alta societate. In mod specific: Care este perioada maxima permisa pentru delegare/detasare? Cine este responsabil pentru plata salariului si in ce moneda se efectueaza aceasta plata? Ce documente sunt necesare pentru a formaliza detasarea/delegarea? Cine suporta costurile pentru cazare? Cine acopera cheltuielile de transport? Va rugam sa ne furnizati aceste...
vezi AICI raspunsul specialistilor << Intrebare: Administratorul doreste sa schimbe sistemul de evidenta/pontaj privind prezenta angajatilor la locul de munca. Este vorba de un sistem inchis, o tableta pe care angajatul va semna la intrarea in incinta societatii, in acelasi timp se va face si o poza a angajatului; la fel se va intampla la iesirea din unitate a angajatului la sfarsitul programului de lucru. Informatiile mentionate se vor pastra pana la sfarsitul lunii sau cel mult 2 saptamani dupa, cand persoana desemnata cu centralizarea si...
vezi AICI raspunsul specialistilor <<