Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Newsletter Infojuridic Stiri, Noutati, Articole, Dezbateri
5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR

Citeste GRATUIT un Raport Special exclusiv "5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR"

Adauga mai jos adresa de email si vei primi raportul in Inbox
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
E-JURIDIC.RO cauta meniuMeniu
Consultanta in afaceri | Manager

Ordinul ANAF nr. 320/2015 - modificare Ordin ANAF nr. 1847/2014

Ordinul Agentiei Nationale de Administrare Fiscala nr. 320/2015 privind modificarea Ordinului presedintelui Agentiei Nationale de Administrare Fiscala nr. 1847/2014 pentru aprobarea procedurilor de aplicare a art. 78^1 din Codul de procedura fiscala, precum si pentru aprobarea modelului si continutului unor formulare a fost publicat in Monitorul Oficial, Partea I, nr. 114 din 12 februarie 2015.

 In temeiul art. 11 alin. (3) din Hotararea Guvernului nr. 520/2013 privind organizarea si functionarea Agentiei Nationale de Administrare Fiscala, cu modificarile ulterioare, precum si al art. 78^1 si art. 228 alin. (2) din Ordonanta Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de procedura fiscala, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, presedintele Agentiei Nationale de Administrare Fiscala emite urmatorul ordin:

Art. I. - Ordinul presedintelui Agentiei Nationale de Administrare Fiscala nr. 1.847/2014 pentru aprobarea procedurilor de aplicare a art. 78^1 din Codul de procedura fiscala, precum si pentru aprobarea modelului si continutului unor formulare, publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, ParteaI, nr. 535 din 18 iulie 2014, se modifica si se completeaza dupa cum urmeaza:

1. La anexa nr. 1 "Procedura privind declararea contribuabililor inactivi, potrivit art. 78^1 alin. (1) din Codul de procedura fiscala," capitolul II "Procedura de verificare a contribuabililor care se afla in una dintre situatiile prevazute la art. 78^1 alin. (1) lit. b) si c) din Codul de procedura fiscala
", sectiunea B "Procedura privind verificarea contribuabililor care se sustrag de la efectuarea inspectiei fiscale prin declararea unor date de identificare a domiciliului fiscal care nu permit organului fiscal identificarea acestuia", paragraful 2 de la punctul 1 se modifica si va avea urmatorul cuprins: "Totodata, organul de inspectie fiscala trimite la adresa de domiciliu fiscal declarat si la sediul social al contribuabilului invitatia prin care acesta este solicitat sa se prezinte la sediul organului fiscal pentru clarificarea situatiei sale fiscale."

Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Telemunca Avantaje Dezavantaje Optimizare cost


Nou A aparut Legea 81 2018 privind TELEMUNCA  Sunteti pasibil de amenzi intre 2 000 si 10 000 de lei V-am pregatit un material de exceptie care va explica in detaliu ce obligatii aveti ca angajator care sunt capcanele fiecarui articol din noua lege cum puteti evita din start amenzi dure In mod sigur si dvs veti fi afectat de...

Oferta Speciala
valabila 48h

2. La anexa nr. 1 capitolul II, sectiunea C "Procedura privind verificarea de catre organele de inspectie fiscala a contribuabililor care nu functioneaza la domiciliul fiscal declarat", punctele 1.1 si 1.2 se modifica si vor avea urmatorul cuprins: "1.1. In situatia in care se constata ca un contribuabil nu desfasoara activitate la domiciliul fiscal declarat, organul de inspectie fiscala va solicita, in scris, prezenta unui reprezentant legal al acestuia la sediul organului de inspectie fiscala, stabilind data si ora de prezentare. Solicitarea se trimite la adresa domiciliului fiscal declarat si la sediul social al contribuabilului.

1.2. In cazul in care contribuabilul are sedii secundare, organul de inspectie fiscala trimite solicitarea si la adresele unde acestea functioneaza, daca nu au dovada de sediu expirata, potrivit evidentei Oficiului National al Registrului Comertului."

3. La anexa nr. 1 capitolul II, sectiunea D "Procedura privind verificarea de catre Directia generala antifrauda fiscala a contribuabililor care nu functioneaza la domiciliul fiscal declarat", punctele 1.1-2 se modifica si vor avea urmatorul cuprins: "1.1. In situatia in care se constata ca un contribuabil nu desfasoara activitate la domiciliul fiscal declarat, inspectorii antifrauda vor solicita, in scris, prezenta unui reprezentant legal al acestuia la sediul Directiei generale antifrauda fiscala, denumita organ de control, stabilind data si ora de prezentare. Solicitarea se trimite la adresa domiciliului fiscal declarat si la sediul social.

1.2. In cazul in care contribuabilul are sedii secundare, organul de control trimite solicitarea si la adresele unde acestea functioneaza, daca nu au dovada de sediu expirata, potrivit evidentei Oficiului National al Registrului Comertului.

2. Identificarea domiciliului fiscal, sediului social si sediilor secundare ale contribuabilului se face din baza de date a Agentiei Nationale de Administrare Fiscala. Organul de control poate solicita in scris Oficiului National al Registrului Comertului furnizarea de informatii cu privire la contribuabil."

Art. II. - Prezentul ordin se publica in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I.

Art. III. - Directia generala proceduri pentru administrarea veniturilor, Directia generala coordonare inspectie fiscala, Directia generala antifrauda fiscala, Directia generala de tehnologia informatiei, Directia generala de administrare a marilor contribuabili, directiile generale regionale ale finantelor publice si unitatile subordonate vor duce la indeplinire prevederile prezentului ordin.

Presedintele Agentiei Nationale de Administrare Fiscala, Gelu-Stefan Diaconu

Bucuresti, 2 februarie 2015.
Nr. 320.



sursa: Infotva.manager.ro
Data aparitiei: 26 Februarie 2015
Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Votati articolul "Ordinul ANAF nr. 320/2015 - modificare Ordin ANAF nr. 1847/2014":
Rating:

Nota: 5 din 5 din 1 voturi


Newsletter Infojuridic Stiri, Noutati, Articole, Dezbateri
5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR

Citeste GRATUIT un Raport Special exclusiv "5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR"

Adauga mai jos adresa de email si vei primi raportul in Inbox
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

    Poate sunteti interesat si de:

    ClubJuridic.ro - intrebarea zilei

    TAXA DE TIMBRU IN RECURS

    Intrebare: Potrivit legii 146 privind taxa judiciara de timbru, art.16 1 si 175 Sunt scutite de taxa judiciara de timbru, cererile si actiunile, inclusiv caile de atac formulate , potrivit legii, de....alte institutiipublice...., cand au ca obiect venituri publice...., formulate de catre prefect sau primar pentru anularea actelor juridice facute sau emise cu incalcarea prevederilor Legii fondului funciar nr.18/1991, republicata cu modificarile ulterioare..." Potrivit art.11 1 Cererile pentru exercitarea apelului sau recursului impotriva hotararilor judecatoresti se taxeaza cu 50% din: - taxa datorata pentru cererea sau actiunea neevaluabila in bani, solutionata de prima instanta" Am o actiune civila in contradictoriu cu P.M.B. avand ca obiect uzucapiunea la T.M.B., recurenta fiind P.M.B. - prin Primarul /general. Potrivit legii 146 consider ca recurenta - P.M.B. ar trebui sa timbreze cererea de recurs cu 50% din taxa platita de mine la Judecatorie. Intrebare: -Considerati ca instanta de recurs ar fi trebuit sa-i puna in vedere recurentei sa timbreze cererea de recurs? Cu stima RAdu S.

    Raspuns: Multumesc pentru raspuns si imi pare bine ca avem aceiasi parere cu privire la acest aspect. Urmeaz... [citeste tot raspunsul aici...]

    Atentie, Juristi!
    5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR

    Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

    Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

    Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR"


    Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016