Va informam asupra faptului ca prin O.M.F.P. nr. 1802/2014 a fost actualizat planul de conturi.
Asadar, au fost introduse 52 de conturi noi sintetice de gradul I si II începând cu 1.01.2015.
Mai mult, au fost redenumite 32 de conturi existente la 31.12.2014 si au fost anulate 4 conturi existente la 31.12.2014.
In materialul pdf atasat gasiti Planul de conturi publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, partea I, Nr.963/30.XII.2014
Va prezentam mai jos Planul de conturi general 2015 conform OMFP 1802/2014
Clasa 1 - Conturi de capitaluri, provizioane, imprumuturi si datorii asimilate
10.Capital si rezerve
101. Capital*1)
1011. Capital subscris nevarsat (P)
1012. Capital subscris varsat (P)
1015. Patrimoniul regiei (P)
1016. Patrimoniul public*2) (P)
1017. Patrimoniul privat*3) (P)
1018. Patrimoniul institutelor nationale de cercetare-dezvoltare (P)
103. Alte elemente de capitaluri proprii
1031. Beneficii acordate angajatilor sub forma instrumentelor de capitaluri proprii (P)
1033. Diferente de curs valutar in relatie cu investitia neta intr-o entitate straina*4) (A/P)
1038. Diferente din modificarea valorii juste a activelor financiare disponibile in vederea vânzarii si alte elemente de capitaluri proprii*5) (A/P)
104. Prime de capital
1041. Prime de emisiune (P)
1042. Prime de fuziune/divizare (P)
1043. Prime de aport (P)
1044. Prime de conversie a obligatiunilor in actiuni (P)
105. Rezerve din reevaluare (P)
106. Rezerve
1061. Rezerve legale (P)
1063. Rezerve statutare sau contractuale (P)
1068. Alte rezerve (P)
107. Diferente de curs valutar din conversie*6) (A/P)
108. Interese care nu controleaza*7)
1081. Interese care ...
Detalii aici >>>
Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri
Intrebare: Va rog sa ma ajutati: Ce cod CORin afara de 541408-Dispecer pot utiliza pentru sef dispecerat, un angajat care coordoneaza departamentul dispecerat din cadrul societatii noastre.
vezi AICI raspunsul specialistilor << Intrebare: In ultima sedinta de management s-a hotarat stabilirea unei proceduri ce tine de controlul bagajelor/masinilor angajatilor la iesirea din unitate, pe care sa o integram ca parte din regulamentul intern al societatii. Intrebarea mea este: exista o baza legala care da dreptul angajatorului de a intocmi aceasta procedura, cum ar putea fi ea intocmita fara a fi considerata ca un abuz.
vezi AICI raspunsul specialistilor <<