Cartea Verde a Contabilitatii 2015 poate sa tina piept problemelor fiscal-contabile de care va loviti. Reprezinta legislatie si spete, comentarii si indrumari din partea specialistilor din domeniu.
"Toti cei care au avut sansa sa o parcurga sunt unanim de acord ca ea constituie cea mai buna sursa de solutii imbatabile pentru problemele controversate de contabilitate, mai ales in contextul schimbarilor legislative recente aduse de abrogarea Ordinului 3055/2009 si de aparitia Ordinului 1802/2014 si a OUG 79/2014!
Concret, Cartea Verde a Contabilitatii 2015 va ofera explicatii, interpretari si solutii pentru celemai frecvente si mai controversate probleme legate de TVA, impozite, contributii, accize etc., garantandu-va faptul ca de acum inainte inregistrarile dvs. contabile vor fi impecabile!", precizeaza specialistii din domeniu.
Informatii practice si super-utile pe care le contine “Cartea Verde a Contabilitatii 2015”!
1. Principalele aspecte teoretice si practice referitoare la elementele de bilant, elementele din Contul de profit si pierdere si la situatiile financiare anuale la 31 decembrie 2014;
2. Corespondenta conturilor din planul de conturi 2015, utilizate la inregistrarea operatiunilor contabile (prin OMFP 1802/2014 au fost introduse 32 de conturi noi):
explicatia inregistrarii contabile
nota contabila propriu-zisa
alte explicatii si recomandari de utilizare a notei contabile
exceptii de la regula explicate cu atentionarile de rigoare din partea expertilor
3. Informatii detaliate despre modificarea tratamentelor contabile incepand cu data de 1 ianuarie 2015, conform OUG 79/2014, pentru elemente cum sunt:
tratamentul modificarii politicilor contabile
tratamentul reducerilor comerciale primite ulterior facturari
introducerea unor noi categorii de imobilizari corporale
tratamentul stimulentelor acordate la incheierea sau negocierea unor contracte indeosebi in cazul contractelor de inchiriere sau leasing operational
definirea unor noi categorii de stocuri
tratamentul punctelor acordate in cadrul programelor de fidelizare a clientilor
inregistrarea distincta a avansurilor de trezorerie acordate tertilor
4. Exemple practice ce cuprind: ...
Detalii mai multe aici>>>
Redactia E-Juridic are un colectiv de 4 autori specializati din domeniul juridic cu toate ramificatiile sale. Zilnic aducem in atentia dvs. tot ce este nou legat de proiecte de legi, acte adoptate si noutati legislative. Va explicam in mod detaliat modificarile aparute si oferim solutii practice pentru orice dilema generata de noutatile cotidiene.
Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri
Intrebare: Societate cu profil IT doreste sa angajeze student cu contract de internship. Cate ore poate lucra maxim fiind student care nu poate veni zilnic fiind examene si cursuri. Forma de contract este CIM ? sau nu? Care este salariul brut minim si ce impozite suporta firma. Care este perioada maxima de contract.
vezi AICI raspunsul specialistilor << Intrebare: In cazul salariatilor detasati transnational, cheltuielile generate de detasare sunt dispuse astfel: 1. Transportul - este achitat direct de angajator prin achizitia biletelor de calatorie prin plata directa din contul angajatorului; 2. Cazarea - este asigurata prin inchirierea directa de catre angajator a unor locuinte, si plata directa din contul angajatorului a costului cu chiria; 3. Masa - este asigurata de beneficiarul serviciilor prin acordarea la cantina acestuia. In acest caz, cum...
vezi AICI raspunsul specialistilor << Intrebare: O firma de IT din Romania doreste sa trimita doi salariati pentru cate 3 zile, o data la 3 luni, unul in UK si unul in Germania pentru o intalnire de afaceri cu colegi dintr-o intreprindere care apartine grupului de intreprinderi la nivel global. Salariatii nu vor desfasura activitate pentru compania in care se deplaseaza, nu va exista un raport de munca intre salariati si compania in care se deplaseaza, iar rezultatele si informatiile acumulate in urma intalnirii vor fi aplicate ulterior pentru...
vezi AICI raspunsul specialistilor <<