Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Newsletter Infojuridic Stiri, Noutati, Articole, Dezbateri
5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR

Citeste GRATUIT un Raport Special exclusiv "5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR"

Adauga mai jos adresa de email si vei primi raportul in Inbox
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
E-JURIDIC.RO cauta meniuMeniu
Consultanta in afaceri | Manager

Termenele limita pentru obtinerea numarului unic de identificare a caselor de marcat

Numarul unic de de identificare a caselor de marcat se poate obtine si prin Spatiul Privat Virtual (SPV), unde utilizatorii aparatelor de marcat electronice fiscale pot depune documentele necesare.

Termenele limita sunt de 1 septembrie 2018 pentru contribuabililor mari si mijlocii si 1 noiembrie pentru contribuabilii mici.

Mai exact, este vorba despre “Cererea de atribuire a numarului de ordine din Registrul de evidenta a aparatelor de marcat electronice fiscale instalate in judet/municipiul Bucuresti sau a numarului unic de identificare din aplicatia informatica a Agentiei Nationale de Administrare Fiscala” – Formular C801, dupa care utilizatorii vor primi “Certificatul de atribuire a numarului unic de identificare a aparatelor de marcat electronice fiscale”, conform unui comunicat ANAF.

Formularul C801 este disponibil AICI, iar informatiile despre completarea si transmiterea cererii, respectiv documentele care trebuie atasate, se regasesc in Ghidul publicat pe site-ul Agentiei Nationale de Administrare Fiscala, in cadrul sectiunii Servicii Online/”Aparate de marcat electronice fiscale (case de marcat)”.

Nu in ultimul rand, ANAF recomanda ca si depunerea documentatiei online sa se faca din timp, pentru a se evita aglomerarea din ultimele zile si eventuale blocaje pe site.

Contribuabilii care nu respecta termenele prevazute pentru dotarea cu aparatele de marcat definite la art. 3 alin. (2) din OUG nr. 28/1999 risca amenzi, dar inspectorii fiscali vor derula, la inceput, actiuni de tip preventiv si de indrumare, se arata intr-un comunicat MFP.

Reamintim ca, pe 24 mai, a fost aprobata OUG nr. 44/2018 potrivit careia operatorii economici sunt obligati sa se doteze cu aparate de marcat cu jurnal electronic, dupa cum urmeaza:

  • pana la 1 septembrie 2018 in loc de 1 iunie 2018, in cazul contribuabililor mari sau mijlocii;
  • pana la 1 noiembrie 2018 in loc de 1 august 2018, in cazul contribuabililor mici.

 

Nerespectarea de catre utilizatorii aparatelor de marcat electronice fiscale a termenelor prevazute de lege se sanctioneaza cu amenda de la 8.000 lei la 10.000 lei, precum si cu:

  • confiscarea sumelor nejustificate;
  • suspendarea activitatii operatorului economic la unitatea de vanzare a bunurilor sau de prestare a serviciilor, pana la dotarea cu aparat de marcat electronic fiscal si prezentarea dovezii de plata a amenzii sau a jumatate din cuantumul acesteia, dupa caz, organului constatator.
de

Data aparitiei: 17 August 2018
Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Votati articolul "Termenele limita pentru obtinerea numarului unic de identificare a caselor de marcat":
Rating:

Nota: 5 din 5 din 1 voturi


Newsletter Infojuridic Stiri, Noutati, Articole, Dezbateri
5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR

Citeste GRATUIT un Raport Special exclusiv "5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR"

Adauga mai jos adresa de email si vei primi raportul in Inbox
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
©2019 RENTROP & STRATON
Toate drepturile rezervate.
SATI
Atentie, Juristi!
5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016