Conform legislatiei in vigoare, S.R.L.-D.-urile care au implinit 3 ani de la inregistrare, incepand cu 1 ianuarie 2015,au obligatia de a depune documentele necesare pentru schimbarea denumirii.
Despre ce este vorba?
Aceasta modificare consta in schimbarea sintagmei S.R.L.-D. in S.R.L.. totodata, reprezentantii S.R.L.-D.-urilor pot opta pentru o alta forma juridica, aminteste Cabinetexpert.ro.
Ordonanta de urgenta nr. 6/2011 pentru stimularea infiintarii si dezvoltarii microintreprinderilor de catre intreprinzatorii debutanti in afaceri, cu modificarile si completarile ulterioare, stabileste prin art. 6, alin. (1), lit. a), asa cum aminteste sursa mentionata anterior, ca se pierde calitatea de microintreprindere apartinand intreprinzatorului debutant, prin efectul legii, “la data de 31 decembrie a anului in care se implinesc 3 ani de la data inregistrarii".
Asadar,
societatea in cauza trebuie sa isi modifice denumirea potrivit prevederilor art. 36 din Legea nr. 26/1990, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, in termen de cel mult 45 de zile lucratoare de la pierderea calitatii de microintreprindere apartinand intreprinzatorului debutant.
Atentie la faptul ca documentele se depun la oficiul registrului comertului de pe langa tribunalul unde ati declarat sediul social in termenul amintit mai sus.
Oficiul National al Registrului Comertului informeaza cu privire la documentele necesare pentru inregistrarea in registrul comertului a mentiunii privind modificarea denumirii unui profesionist:
Documentele necesare si modelele pentru cererile de mai jos pot fi gasite
AICI.
Mai multe informatii pe www.Contabilul.ro
Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri
Intrebare: Daca un angajator acorda tichete de masa, acestea trebuie trecute in regulamentul intern astfel incat sa beneficieze toti salariatii ? sau se fac acte aditionale si se acorda preferential?
vezi AICI raspunsul specialistilor << Intrebare: In cadrul aceleasi firmei ne dorim sa mutam o persoana pe un alt loc de munca de lucru practic intr-o alta echipa, nu este necasar schimbarea functiei COR si nici a fisei de post, va avea in continuare aceleasi atributii ca si pana acum. Conform unei proceduri interne a companiei am intocmit un formular de transfer si am instiiintat persoana in cauza, dar a refuzat semnarea transferului si a mutarii in alta echipa. Informarea despre transfer a fost facuta in prezenta martorilor care au si semnat...
vezi AICI raspunsul specialistilor <<