Conform legislatiei in vigoare, S.R.L.-D.-urile care au implinit 3 ani de la inregistrare, incepand cu 1 ianuarie 2015,au obligatia de a depune documentele necesare pentru schimbarea denumirii.
Despre ce este vorba?
Aceasta modificare consta in schimbarea sintagmei S.R.L.-D. in S.R.L.. totodata, reprezentantii S.R.L.-D.-urilor pot opta pentru o alta forma juridica, aminteste Cabinetexpert.ro.
Ordonanta de urgenta nr. 6/2011 pentru stimularea infiintarii si dezvoltarii microintreprinderilor de catre intreprinzatorii debutanti in afaceri, cu modificarile si completarile ulterioare, stabileste prin art. 6, alin. (1), lit. a), asa cum aminteste sursa mentionata anterior, ca se pierde calitatea de microintreprindere apartinand intreprinzatorului debutant, prin efectul legii, “la data de 31 decembrie a anului in care se implinesc 3 ani de la data inregistrarii".
Asadar,
societatea in cauza trebuie sa isi modifice denumirea potrivit prevederilor art. 36 din Legea nr. 26/1990, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, in termen de cel mult 45 de zile lucratoare de la pierderea calitatii de microintreprindere apartinand intreprinzatorului debutant.
Atentie la faptul ca documentele se depun la oficiul registrului comertului de pe langa tribunalul unde ati declarat sediul social in termenul amintit mai sus.
Oficiul National al Registrului Comertului informeaza cu privire la documentele necesare pentru inregistrarea in registrul comertului a mentiunii privind modificarea denumirii unui profesionist:
Documentele necesare si modelele pentru cererile de mai jos pot fi gasite
AICI.
Mai multe informatii pe www.Contabilul.ro
Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri
Intrebare: Va rog sa ma ajutati: Ce cod CORin afara de 541408-Dispecer pot utiliza pentru sef dispecerat, un angajat care coordoneaza departamentul dispecerat din cadrul societatii noastre.
vezi AICI raspunsul specialistilor << Intrebare: In ultima sedinta de management s-a hotarat stabilirea unei proceduri ce tine de controlul bagajelor/masinilor angajatilor la iesirea din unitate, pe care sa o integram ca parte din regulamentul intern al societatii. Intrebarea mea este: exista o baza legala care da dreptul angajatorului de a intocmi aceasta procedura, cum ar putea fi ea intocmita fara a fi considerata ca un abuz.
vezi AICI raspunsul specialistilor <<