Selectia a fost realizata avandu-se in vedere urmatoarele criterii:
- relevanta cursului pentru activitatea profesionala a magistratului candidat;
- cunoasterea temeinica a limbii in care se desfasoara seminarul, atestata prin documente oficiale depuse de candidat;
- posibilitatea si disponibilitatea magistratului de a disemina informatiile la care a avut acces prin intermediul acestor seminarii (de exemplu, calitatea de formator INM la nivel centralizat ori descentralizat, intocmirea de note de studiu, publicarea de articole);
- au prioritate magistratii care nu au participat in decursul ultimilor 2 ani la alte forme de pregatire internationala (EJTN, ERA, EIPA).
Magistratii selectati de INM in vederea participarii la acest seminar sunt:
1. Barbu Lavinia Gabriela - Curtea de apel Craiova, Sectia contencios administrativ si fiscal;
2. Tufan Ramona Bianca - Judecatoria Targu Jiu, Sectia civila.
Ordinea de preferinta este cea indicata anterior.
Candidatul de rezerva pentru participarea la acest seminar este doamna judecator Grigore Ecaterina - Curtea de Apel Constanta, Sectia comerciala, maritima si fluviala, precum si pentru cauze de contencios administrativ si fiscal.
Selectia a fost realizata pe baza datelor declarate de catre candidati in CV-urile transmise.
Selectia INM confera magistratilor selectati doar o vocatie de participare la seminar, urmand ca participarea efectiva sa fie determinata in urma deciziei organizatorilor.
Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri
Intrebare: As dori sa aflu care sunt conditiile ce trebuie indeplinite pentru ca un cetatean roman sa fie delegat sau detasat in Elvetia la o alta societate. In mod specific: Care este perioada maxima permisa pentru delegare/detasare? Cine este responsabil pentru plata salariului si in ce moneda se efectueaza aceasta plata? Ce documente sunt necesare pentru a formaliza detasarea/delegarea? Cine suporta costurile pentru cazare? Cine acopera cheltuielile de transport? Va rugam sa ne furnizati aceste...
vezi AICI raspunsul specialistilor << Intrebare: Administratorul doreste sa schimbe sistemul de evidenta/pontaj privind prezenta angajatilor la locul de munca. Este vorba de un sistem inchis, o tableta pe care angajatul va semna la intrarea in incinta societatii, in acelasi timp se va face si o poza a angajatului; la fel se va intampla la iesirea din unitate a angajatului la sfarsitul programului de lucru. Informatiile mentionate se vor pastra pana la sfarsitul lunii sau cel mult 2 saptamani dupa, cand persoana desemnata cu centralizarea si...
vezi AICI raspunsul specialistilor <<